Tohtori Tonus 15.09.2007 22:46:56 (muokattu 15.09.2007 22:48:44) | |
---|
Iced on kyllä kova, ja Alive in Athensia on diggailtu jo useampi vuosi. Mutta "oikeita" studiolevyjä ei vain ole koskaan eksynyt hyllyyn, sillä tuo triplalive on vain niin helvetin hyvä ja kattava paketti (valtaosa silloisten studiolevyjen biiseistä on siinä jo "valmiiksi"). Nyt ollaan kuitenkin tultu tilanteeseen, jossa The Dark Saga, Burnt Offerings ja Something Wicked... ovat jo ostoslistalla, mutta entäs tuo Night of the Stormrider? Siinähän on helvetin hyviä biisejä (6/9 kappaleista löytyy AiA:lta), mutta pelottaa, kun siinä ei laula "kivespussien rypyt suoristava" Barlow? Onko Greely edes ripauksen verran niin ylimahtava, vai pilaisinko vain mielikuvani erittäin loistavista biiseistä? "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
UnBrain 16.09.2007 10:52:53 | |
---|
Eihän Greely mikään Barlow ole, mutta loistolaulaja silti. Mielenkiintoisesta tarinasta plussaa kyseiselle levylle. Ehdottomasti kannattaa hankkia! Kyllä tokenee! |
geeza 19.09.2007 18:25:54 | |
---|
Jumalauta. Uusi levy allekirjoittaneen mielestä timanttia. Biisit ovat jo yksinään hienoja, ja kun saa sanoitukset tassuun ja pääsee tarinaan sisälle, niiden potentiaali moninkertaistuu. Huh. Pixie. |
Iron Horse 22.09.2007 15:03:54 | |
---|
Ensi keväänä ovat tulossa. Woh how how, hyvvää joulua ja syntymäpäivää! Iced Earth on kyllä kova bändi, ja sillä on kovia levyjä, joissa on kovia biisejä. Monta (tarkoitin tällä ihan niitä levyjä =)) More is more. Blackmore.
http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search= |
kupteri 24.10.2007 11:46:39 | |
---|
Jokos porukalta löytyy tää uusi Framing Armageddon (Something Wicked Part 1)? Just aloin kuuntelemaan, pitää kommentoida myöhemmin enempi. Äkkisiltään Ripperin ääni toimii hyvin, kuten odottaa saattoi. Soundipuolella kitara on vahvasti esillä mutta bassot on melkein mallia "And Justice For All" (no kyllähän tuolta erottuu mutta vähän on piilossa kuitenkin, mun makuun). Aiemmin oon loistavaan The Glorious Burdeniin tutustunut mutta muuten Iced Earth ei ole niin tuttu. No sama soundimaailma se tuossakin on. Kitaristin bändi ;-) Ja eeppistä tarinaa taas pukkaa. |
Akiman 14.08.2008 19:24:01 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: OZRIC TENTACLES, EQUILIBRIUM, EPICA, JON OLIVA'S PAIN ja ATROX :: |
Mad-Mike 28.04.2010 08:28:19 | |
---|
Nyt alkanut kiinnostumaan bändistä enemmän kun soitellut noita kappaleita levyiltä. Olen pistänyt merkille kuinka paljon Schaffer käyttää samoja kuvioita eri biiseissä ja saa ne kuulostamaan hienoilta ja aina erilaisilta siitäkin huolimatta. Yrittänyt metsästää levyjä bändiltä mutta esim. 17,90 € tai siitä ylöspäin olevia hintoja pyydetää uusista levyistä ja aika suolainen maksaa tuollaisia summia levyistä. The Dark Saga levy on kyllä kiinnostanut jo pitemmän aikaa, sisältää mielestäni parhaita biisejä bändiltä tähän asti. Myös Something Wicked This Way Comes ja Gloriuous Burden vaikuttavat mielenkiintoisilta levyiltä. Soittaakos muuten Schaffer itse soolot vai soittaako ne toinen kitaristi? -Half Step Down- |
kid ego 28.04.2010 10:33:12 | |
---|
Eb-tuning: Soittaakos muuten Schaffer itse soolot vai soittaako ne toinen kitaristi? Ainakin The Glorious Burdenilla soolot ovat Ralph Santollan heiniä. Muista lätyistä en osaa sanoa. Ja meikällä saattaisi olla noita levyjä myynnissä, jos kiinnosteleepi. |
geeza 28.04.2010 10:40:04 | |
---|
Eb-tuning: Nyt alkanut kiinnostumaan bändistä enemmän kun soitellut noita kappaleita levyiltä. Olen pistänyt merkille kuinka paljon Schaffer käyttää samoja kuvioita eri biiseissä ja saa ne kuulostamaan hienoilta ja aina erilaisilta siitäkin huolimatta. Yrittänyt metsästää levyjä bändiltä mutta esim. 17,90 € tai siitä ylöspäin olevia hintoja pyydetää uusista levyistä ja aika suolainen maksaa tuollaisia summia levyistä. The Dark Saga levy on kyllä kiinnostanut jo pitemmän aikaa, sisältää mielestäni parhaita biisejä bändiltä tähän asti. Myös Something Wicked This Way Comes ja Gloriuous Burden vaikuttavat mielenkiintoisilta levyiltä. Soittaakos muuten Schaffer itse soolot vai soittaako ne toinen kitaristi? Osta se Alive in Athens -live ekaks, vitun kova settilista ja halvalla saa. Siitä on sitten hyvä lähtee laajentamaan. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Spawn 28.04.2010 14:33:55 | |
---|
Eb-tuning: Yrittänyt metsästää levyjä bändiltä mutta esim. 17,90 € tai siitä ylöspäin olevia hintoja pyydetää uusista levyistä ja aika suolainen maksaa tuollaisia summia levyistä. The Dark Saga levy on kyllä kiinnostanut jo pitemmän aikaa, sisältää mielestäni parhaita biisejä bändiltä tähän asti. Myös Something Wicked This Way Comes ja Gloriuous Burden vaikuttavat mielenkiintoisilta levyiltä. Thehut.comista löytyy about 10€:n hintaan ja siihen sitten 1.15€ postikuluja per tuote päälle. The Glorious Burden oli itselle ilmestyessään kova pettymys vaikka sitä alkuun kovasti popitinkin. Alive in Athens on hyvä ostos, vaikkakin pidän vähän erikoisena aina suositella liveä ensilevyksi. Soittaakos muuten Schaffer itse soolot vai soittaako ne toinen kitaristi? Ei ole Schaffer tainnut kuin pari sooloa vetää koko IE:n historiassa. Muuten mies keskittyy komppaamiseen. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
geeza 28.04.2010 14:44:15 (muokattu 28.04.2010 14:46:18) | |
---|
Diggaatteko te näistä kitarasooloista? Mun mielestä lähes poikkeuksetta aika mitäänsanomattoman paskoja. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Spawn 28.04.2010 14:51:08 | |
---|
geeza: Diggaatteko te näistä kitarasooloista? Mun mielestä lähes poikkeuksetta aika mitäänsanomattoman paskoja. Tilulilu lilulii "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Funkånaut 28.04.2010 16:02:02 | |
---|
Käsitykseni Iced Earthista rajoittuu Alive in Athens -liveen ja Horror Show studioalbumiin. Toi Horror Show ei ole kovinkaan ihmeellinen levy mielestäni. Mutta Alive in Athens. Ei jumanskukkeli, ehkä täydellisin metallialbumi ikinä. Uskomattoman tiukkaa tykitystä kolme levyllistä. "He must be smokin' some heavy doobies." |
W-Man 16.12.2010 21:02:40 (muokattu 16.12.2010 21:04:52) | |
---|
Nostellaanpas, kun alkuvuodesta ilmestyy uusi DVD. ICED EARTH:"Festivals Of The Wicked" -DVD julkaistaan alkuvuodesta 2011 _ _ Pystyvätkö floridalaisen ICED EARTHIN fanit katsomaan kerralla lähes kuusi tuntia suosikkibändinsä kuvamateriaalia? Se selviää pian, kun Iced Earth julkaisee alkuvuodesta 2011 pitkään odotetun ja varsin ainutlaatuisen "Festivals Of The Wicked" -DVD:n. Julkaisu koostuu kolmesta keikasta (yli 40 livebiisiä!), 90-minuutin dokumentista sekä rockkuvaaja Ross Halfinin koostamasta kuvagalleriasta. Traileri DVD:n materiaalista on nähtävillä yhtyeen nettisivulla http://www.icedearth.com "Varsin loistavan DVD-kokonaisuuden kruunaa tuhansista tunneista koostettu 90-minuuttinen dokumetti. Yhtyeen kunto tallenteissa on mieltä räjäyttävä ja sen tietävät ainakin ne jotka olivat mukana näillä keikoilla. Kohta myös kotisohvilla ollaan liekeissä!" kertoo yhtyeen keulakuva John Schaffer. Rumpali Brent Smedley jatkaa: "Kolme DVD:lle tallennettua keikkaa olivat meille todella ikimuistoisia, kaikki omalla tavallaan. Metalli ja sen taika olivat käsin kosketeltavissa. DVD vahvistaa myös mottoani: METAL LIVES!" "Festivals Of The Wicked"-tallenteen keikoilla Iced Earth on elementissään ja kohtaa kymmeniä tuhansia mukana huutavia ja uskollisia metallifaneja. DVD:llä olevat keikat on kuvattu Wacken Open Airissa 2007 (13 biisiä) jolloin laulajana oli Tim Owens , Rock Hard Festivaleilla 2008 (15 biisiä) ja Metal Camp tapahtumassa 2008 (16 biisiä) laulusta vastaa Matt Barlow. John Schaffer perusti Iced Earth -yhtyeen vuonna 1984 ja sen jälkeen he ovat julkaiseet 10 studioalbumia, yhden livealbumin, kaksi kokoelmaa ja kolme erilaista boksia. Maailmanlaajuisesti myynnit liikkuvat miljoonissa ja Iced Earth on yksi Amerikan menestyneimmistä heavy metal -bändeistä. Yhtye on juuri kiinnitetty esiintymään Belgiaan Graspop Metal Meeting -tapahtumaan 24.6.2011. Tulevia keikkoja päivitetään yhtyeen sivuille, pysyhän linjoilla! http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=13331Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Marshallga 17.12.2010 04:28:28 | |
---|
Yksittäisten biisien ja Alive in Athens lätyn muodossa olen tutustellut bändiin. Oikein maukasta menoa tuntuu olevan. En osaa lähteä kuuntelemaan kokonaisuutena, mikä olisi paras lätty tähän? Bändin soundista pitää sanoa verran, että täähän on melkein suoraan vanhan koulun heviä, mutta jokseenkin moderniin muottiin pakattuna. "Support music, not rumors." |
W-Man 17.12.2010 11:50:32 | |
---|
Marshallga: Yksittäisten biisien ja Alive in Athens lätyn muodossa olen tutustellut bändiin. Oikein maukasta menoa tuntuu olevan. En osaa lähteä kuuntelemaan kokonaisuutena, mikä olisi paras lätty tähän? Bändin soundista pitää sanoa verran, että täähän on melkein suoraan vanhan koulun heviä, mutta jokseenkin moderniin muottiin pakattuna. Omat suosikkilevyt on Barlowin aikaisista The Dark Saga ja Something Wicked This Way Comes. Ripper-aikakaudelta suosittelen levyä The Glorious Burden, joka on mielestäni ehkä se kaikkein kovin IE:ltä. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Skebaholikko 13.02.2011 16:38:57 (muokattu 13.02.2011 16:39:47) | |
---|
Ilosaareen myllyttämään, jeeaaaaaarrrrgh!!! Vaikka Ameriikan päässä pääsinkin syssyllä '08 mestarit näkemään, niin onhan tämä bookkaus silti balsamia sen kirotun Nosturi 2004-peruutuksen haavoille. PURE! M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
t0mmi 16.07.2011 10:45:42 | |
---|
|
t0mmi: Iced Earthin Ilosaarirock-keikka lähetetään suorana YleX Areenalla tänään klo 19.00. http://ylex.yle.fi/tapahtumat/ilosaarirock-2011 Dear Sir, pelastitte juuri päiväni! Toivottavasti tuolla olisi edes siedettävä äänen- ja kuvanlaatu. (Psychoparalysis) // "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" - Ben_D |
Mad-Mike 17.07.2011 00:00:28 (muokattu 17.07.2011 00:00:40) | |
---|
-Rebel At Heart- |