Aihe: Guns 'N Roses DVD:t
1 2
WahWah
02.04.2004 19:09:23
Oon huomenna menossa kauppaan ja pitäs tietää minkä musaakkiDVD:n ostaisin.
Mielessä olis Guns 'N Rosesin Use Your Illusion I Tai II
tai Welcome To Videos , oon kuullut kyllä että noissa Illusioneissa on huono kuvan laatu.
Kertokaas onko ne Illusionit huonoja ja minkä ottaisin.
johnwilliam
02.04.2004 19:44:30
Oon huomenna menossa kauppaan ja pitäs tietää minkä musaakkiDVD:n ostaisin.
Mielessä olis Guns 'N Rosesin Use Your Illusion I Tai II
tai Welcome To Videos , oon kuullut kyllä että noissa Illusioneissa on huono kuvan laatu.
Kertokaas onko ne Illusionit huonoja ja minkä ottaisin.

ei pidä paikkaas,,,illusioneis on hyvä kuvan laatu kuten myös welcome to the... kaikkihan nuo ovat hyviä hankintoja,mutta suosittelisin welcome to the videosia,,itel on se ja se on tosi hyvä,,,on mul myös illusionit ja sit viä se epävirallinen dvd,,eli sex ,drugs,and rock n roll,,,joku ihme dokumetti dvd se oli,,,
Invader
02.04.2004 19:53:32
oon kuullut kyllä että noissa Illusioneissa on huono kuvan laatu.

Niissä on ihan tarpeeksi hyvä kuvanlaatu, mielellään katselee läpi. Kannattaa ostaa molemmat vaan kerralla, I ja II

ei pidä paikkaas,,,illusioneis on hyvä kuvan laatu kuten myös welcome to the... kaikkihan nuo ovat hyviä hankintoja,mutta suosittelisin welcome to the videosia,,itel on se ja se on tosi hyvä,,,on mul myös illusionit ja sit viä se epävirallinen dvd,,eli sex ,drugs,and rock n roll,,,joku ihme dokumetti dvd se oli,,,

Säästä ny hyvä mies niitä pilkkuja, käytä pistettä välillä.
...holoholoholoholoholoholoholo...
kid ego
02.04.2004 22:19:21
Itse hankkisin Welcome To The Videosin. Kaikki olen nähnyt muutamaan otteeseen, ja tähän tulokseen olen tullut. Illusionit on tietenkin liveä, mikä tuo oman plussansa, mutta on parempiakin keikkoja nähty. Hanki siis Videot.
Raibishkele.
Desmond Jones
02.04.2004 22:30:16
Illusion dvd:issä on mun mielestä kyllä kaikkien aikojen aneemisin gnr keikka. En suosittele.
En oo hassunhauska seuramies...
Nassu Muunvalo
02.04.2004 22:55:51
Mielessä olis Guns 'N Rosesin Use Your Illusion I

Piä mielessä, mutta elä DVD-hyllyssä. On muuten aika paska äänenlaatu. Luulis nyt, että ton tasonen bändi pystys panostaan (edes) kunnon DVD:n tekoon, mutta ei niin ei. Tuli mieleen, että Axl on rahapulassaan pukannu tommosen keskeneräsen teoksen ulos.

Mielipiteeni DVD:stä: Paska ääni, ihan hyvä kuvaus, kohtuu keikka, bändi kuuluu suosikkeihini.

Minusta tosi huono ääni.
Miksei täällä ole kukaan vielä alasti?
Gypsy
02.04.2004 23:12:01 (muokattu 02.04.2004 23:14:08)
Toi Welcome to the videos on ihan täys paska. Bändin musavideot vaan pistetty yhelle videolle, kuka sitä jaksaa alusta loppuun kattoo?. Use your illusion 1 ja 2 on kumpikin paljon parempia kun toi Welcome to the videos.

Ei oo edes mielipidekysymys.

PS. UYI 1:n ja 2:n kuva ja ääni on ihan hyvä.
Miinusnappi hukassa?
kid ego
02.04.2004 23:25:45 (muokattu 02.04.2004 23:25:58)
Toi Welcome to the videos on ihan täys paska. Bändin musavideot vaan pistetty yhelle videolle, kuka sitä jaksaa alusta loppuun kattoo

Eikös sieltä valikosta saa muka valittua videon? Tai skip-napista.
Rauha myy... mutta kuka vitun mummo ostaa?
Gypsy
03.04.2004 01:29:39 (muokattu 03.04.2004 01:32:31)
Eikös sieltä valikosta saa muka valittua videon? Tai skip-napista.

No varmasti saa, luulisin, mulla itellä on se VHS:nä. Mutta nimenomaan, onks semmonen DVD hyvä, että ostat sen, meet kotiin, skippaat muut ja katot yhen kaks musavideoo siitä, pistät sen hyllyyn ja jätät pölyttyyn? Noi Use your illusionit nyt ainakin jaksaa kattoo alusta loppuun.

Osta toi: http://www.joergzeiler.de/download/DVD/DVD_Sammlung_27.gif
Miinusnappi hukassa?
Sister Cinema
03.04.2004 01:46:30
Tästähän on keskustelua myös täällä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=3&t=17712&o=180&co=30

Illusion dvd:issä on mun mielestä kyllä kaikkien aikojen aneemisin gnr keikka. En suosittele.

No ei nyt ehkä ihan huono, mutta tosiaan kumman sekavaa meininkiä ja ihme että juuri tämä tämä keikka julkaistiin kiertuevideoksi. Samalta vuodelta telkkarissakin tullut Pariisin Hippodromen keikka on niin älyttömästi parempi, yksi parhaita Gunnareilta näkemiäni. Tästä voisi maksaa ihan hunajaa DVD-muodossa ;)

Piä mielessä, mutta elä DVD-hyllyssä. On muuten aika paska äänenlaatu. Luulis nyt, että ton tasonen bändi pystys panostaan (edes) kunnon DVD:n tekoon, mutta ei niin ei. Tuli mieleen, että Axl on rahapulassaan pukannu tommosen keskeneräsen teoksen ulos.

Hieman viitaten edelliseen, en usko että GN'R jäsenistöllä on ollut näihin julkaisuihin mitään sanomista. Luulen, että jos bändi olisi saanut valita, olisivat julkaisseet toisen keikan edustamaan liveotosta, vaikkapa tuon Pariisin :)
DVD Luukku
DVD leffat nopeasti ja edullisesti - P&P maksut sisältyvät hintoihin !
Hupinetti
Netin hauskat ajanvietteet
vanttera
03.04.2004 05:11:15
No varmasti saa, luulisin, mulla itellä on se VHS:

Aiheesta riipppumati, sä vaan olet vitun tyhymä. Ajaisipa naaapurin setä höyryjyrällä ylitte sun, nauraisijn.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
Peoplez
03.04.2004 10:42:24
Joo kyllä noissa illusioneissa on yllättävän paska soundi. Vai johtuiko sitten itse keikasta mutta kitarat kuulostavat todella valjuilta. Noh muutenkin tuo keikka on yksi gunnareiden paskimmista mutta kyllä sen katsoo. Hommaa Ritzin keikka vuodelta 88, siinä on meininkiä!
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
FatSam
03.04.2004 11:38:19

Aiheesta riipppumati, sä vaan olet vitun tyhymä. Ajaisipa naaapurin setä höyryjyrällä ylitte sun, nauraisijn.

Jaahans, Matilla meni vähän myöhään?

Siis onko nua UYI-dvd:t molemmat samalta keikalta vai? Täytyis ostaa, mutta en jos maksaa paljon ja laatu on paska.
Nyt tulee.
kid ego
03.04.2004 19:06:09
Jaahans, Matilla meni vähän myöhään?

Siis onko nua UYI-dvd:t molemmat samalta keikalta vai? Täytyis ostaa, mutta en jos maksaa paljon ja laatu on paska.

Illusionit maksavat FRS:ssä 19,99€/kpl. Tuohon hintaa voi ostaakin.
Rauha-mumo myisi... mutta kuka häneltä ostaisi?
Gypsy
03.04.2004 19:22:09 (muokattu 03.04.2004 19:23:51)
Kuvanlaatu niissä UYI:ssä on ihan hyvä. Se on ehkä paska joillekkin DVD friikeille, koska mitä olen lukenu, niin DVD:ssä on kuulemma aika samantasonen kuvanlaatu kun VHS versiossa, joten onhan se ehkä paska DVD kuvaks. Mulla on itellä, tai on ainakin ollu ne VHS:nä ja kuvanlaatu on niin hyvä kun VHS:llä vaan voi olla. Riittää mulle. Ei oo mulla äänenlaadustakaan valittamista. Ite keikka nyt ei parasta GNR:ää oo, mutta ei oo kyllä mikään muukaan 90 luvun keikka. Pariisin keikka on kyllä tosiaan parempi kun toi Tokio, sitä vaan ei saa oikeen mistään. Noi UYI:t nyt on kuitenkin mun mielestä parhaat videot niistä, mitä GNR:ltä on DVD:nä julkastu. Siitä en oo varma, onks ne kaikki biisit kuvattu yhen päivän keikalta vai esim kahelta illalta, mutta samalta Tokyo Domen keikalta ne kuitenkin on.

***** Action Packed, July 10, 2000
Reviewer: Ben Boardman from New Zealand
This is the best music video I have ever seen. It has everything! Fantastic hardout solos, both in the guitar and drum catorgory. Slash adds his own intros to both Knockin' on Heavens Door and Paradise City before he hooks into the song itself. Other good songs include Estranged and Sweet Child o' Mine....infact it has all the legend songs. You aren't a pure Guns n' Roses fan unless you have this video. My best bit is when Slash puts on his tophat and sprints around of stage infront of the crowd...he knows how to get the crowd going!

***** The dude who gave it a three must have brain damage!!, June 5, 1999
Reviewer: A viewer from Auckland New Zealand
This video ruled the world. I'm from New Zealand and I had to pay $60 for it but it was sure worth it. It's heart out with amazing solo's and Slash really knows how to get the croud going at the start of paradice city. This is one hell of a video!!!!! Get this before any of the others since it is the second half of the Tokyo 1992 concert(use your illusion 1 was the first half) they play all the best songs such as Sweet chid o mine, paradice city, rocket queen, Estranged, so fine, knokin on heavans door, so fine,move to the city and you could be mine.

** Video/Sound quality is subpar, December 8, 2003
Reviewer: A viewer from New York, NY
The video and sound quality is subpar. Axl Rose's voice was so coarse and can be hardly heard but Slash's guitar was awesome, esp. in the Godfather's track, Sweet Child O' Mine, and Knocking on Heaven's Door. --This text refers to the DVD edition

The only GNR video/s a GNR fan will ever need

I have to agree with both my fellow countrymen from NZ and say, first and foremost this is an excellent video as a part of a two vhs set, and while it may be expensive ( i know i paid around 120 for both) it is well worth it.
The video kicks off with a little backstage footage before axl appears onstage to kick things off with "You could be mine". I must be honest though, I thought axl really was off form, particuarly in the early songs. He wasnt hitting the high notes and his voice was far rougher than usual, in my opinion he butchered sweet child o mine but yeah my opinion is EXACTLY that, an opinion. He did show plenty of energy however, which is the mark of a great frontman. The rest of the band were great though. Slash in particular absolutely shredded everyone else on stage with his solos, many of which were improvised versions of the album cuts, which was nice... although i was dissapointed he did an improvisation on the big paradise city solo.
As has already been mentioned, may of the songs contain little intros or interludes, for example: In the middle of rocket queen axl starts rapping "It tastes good dont it". I certainly didnt appreciate that, many rock affectionados wont either, but it was certainly unexpected.
The Quality of the VHS itself, both visually and in the sound department was unprecedented for a vhs. It was crisp and clean (it was recorded officially by GNR of course) sound was excellent also, only a little behind DVD quality playback.
Overall this is an essential set to own, as as this VHS in particular, which contains most of, in my opinion, the gunners best stuff.
Buy it... hell buy them both.

I rate Guns N Roses - Use Your Illusion II (World Tour 1992 in Tokyo) (Jewel Case) - 4/5

Peoplez: Hommaa Ritzin keikka vuodelta 88, siinä on meininkiä!

Mistäs sen voi hommata?
Miinusnappi hukassa?
mikko1
03.04.2004 20:15:23
nuo tulee muuten tv:stä noi keikat vissiin, 11.4 ja 16.4.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Drifter
03.04.2004 22:16:07
Suosittelen kyllä tota Welcome To The Videosia. Sen verran loistavia videoita GN'R aikoinaan teki. Illusion keikatkin on ihan hyviä, mutta kuten muutkin ovat jo maininneet on GN'R:ltä paljon parempiakin keikkoja saatavilla (ei tosin virallisia julkaisuja, joten kuvanlaatu ja saatavuus vaihtelevia).
miscage
04.04.2004 09:42:01
Íte ostin Illusionit, ja olin vähän pettynyt. Ääni oli aika huono, ja se söi aika paljon pisteitä. En myöskään hirveesti pitänyt itse showsta....Axlin pyöräilyshortist oli aika karuu nähtävää....

Welcome To The Videos on aika hyvä paketti, mä suosittelsiin sitä.
-comedy doesn`t pay
pierumooses
19.04.2004 17:50:16
Toi Welcome to the videos on ihan täys paska. Bändin musavideot vaan pistetty yhelle videolle, kuka sitä jaksaa alusta loppuun kattoo?. Use your illusion 1 ja 2 on kumpikin paljon parempia kun toi Welcome to the videos.

Samaa mieltä, bändin musavideot on nähty moneen kertaan, niissä ei ole mitään kattomista. Live keikkoja on paljon mukavampaa seurata.
Jos tämä ei nyt lopu,..... niin se saa jatkua
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)