Aihe: Kohtuuhintaiset kitaraetuasteet (putki)
1 2
Fortune
17.12.2003 18:21:24
Mulla on kanssa JMP-1 hakusessa, ebay.de:ssä näky olevan 470€ sofort-kaufenina... Niin paljoa ei kuitenkaan viittis maksaa.

-Jukka

Ja Studio Pre minulle sitten keväällä, halvalla, eikös?

Kyllähän tuommoinen saisi olla kotonakin.

PS. Toivottavasti vaimoke ei lue tätä.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
Kjukka
18.12.2003 08:44:39

Ja Studio Pre minulle sitten keväällä, halvalla, eikös?

Suattaapi muuten toteutua; huusin nimittäin ebay.de:stä eilen itelleni JMP-1:n. :)

Nyt täytyyki vähä stressata budjetin suhteen.

Heh, oon muuten sivarin suorittamisen aikana ostanu enemmän kitarakamaa ku koko viime vuonna yhteensä... Kuka sano ettei päivärahat riitä mihinkään? :D

-Jukka
Ostetaan Marshall JMP-1
thejmh
18.12.2003 13:18:54
Glottis: 1900e pyydän. Ite ostin sen uutena pari vuotta sitten. Eihän mun oo sitä edes pakko myydä, mutta jos joku haluaa ostaa.
Kjukka
22.12.2003 13:58:06

Onko niitä?

Ajattelin piristää vanhan JCM800-nuppini soundia jollain etuasteella, toi Mesan Triaxis -luokka taitaa olla vähän turhan tyyris mulle..

Winkwink.

Oon todennäkösesti myymässä Studio Preampin. Kunhan saan sen JMP-1:n tositestiin. Laitoin jo torille ilmotuksen.

-Jukka
Ostetaan Marshall JMP-1
Glottis
02.01.2004 19:36:59
thejmh: missä päin sul on toi triaxis, jos vois koittaa eka, vai vieläkö oot myymässä sitä? Ja sit yks tyhmä kysymys, onko siinä kitaran inputti takana vai miten se toimii? Laittaisin sen marsun 50+50W päätevahvistimeen kiinni, toimiiko mite sen kaa ja kai siihen saa rocktronin efektiprossan kiinni?
Fortune
03.01.2004 22:01:08
thejmh: missä päin sul on toi triaxis, jos vois koittaa eka, vai vieläkö oot myymässä sitä? Ja sit yks tyhmä kysymys, onko siinä kitaran inputti takana vai miten se toimii? Laittaisin sen marsun 50+50W päätevahvistimeen kiinni, toimiiko mite sen kaa ja kai siihen saa rocktronin efektiprossan kiinni?

Vastaan vaikken omistakaan.

Siinä on kitara-input, toimii päätteen kanssa varmasti mainiosti, efektin voit joko laittaa suoraan Triaxisin ja päätteen väliin tai käyttää Triaxisin efektilenkkiä.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
Olli S.
03.01.2004 22:27:14

Mitä tuo JMP-1 maksaa uutena? Ei ainakaan Thomannilla ollut.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Jormaz
03.01.2004 22:30:37 (muokattu 03.01.2004 22:34:59)
www.suomalainen-soitinkauppa.fi ainakin myy hintaan 900 jotain euroa.

www.musicstorekoeln.de - 899 €

http://www.marshallamplifiers.co.uk - 807 €
Back to the 80's
thejmh
05.01.2004 11:18:23
Glottis: Seinäjoella asustelen, jos oot tulossa joskus tännepäin niin voit testata... Inputti on takana. Toimii hyvin marsun päätteen kans, mulla oli kans joskus marsun 100/100 putkipääte sen kanssa mutta se oli vähän liian iso, mutta kun halvalla sain... :) Niin ja triaxiksessa on ohjelmoitava efektilooppi johon saisit sen rocktronin kiinni.
Glottis
05.01.2004 11:31:01
Vai siellä päin asustelet, ite asun Turussa... hmm... no vieläkö oisit myymässä sitä, miks, ja onko se täysin moitteettomassa kunnossa? mites se sit tänne saatais ja miten toi maksupuoli? lähetä mulle vaikka meiliä ni ei tarvi täällä kirjotella, jos haluut, osote löytyy tuolta Glottiksen takaa.
terolt
13.07.2011 23:19:05 (muokattu 13.07.2011 23:46:24)
No joo, vanha.

Prophecy II vs Piranha

Hyvää taskusta löytyy ja olisi kiva sijoittaa se etuseen. Tällä hetkellä kiikarissa siis Prophecy kakkonen ja Piranha. Toinen kalliimpi, toinen hieman halvempi. Maksimi siis noin 500e. Mitä porukka on mieltä noistä, lähinnä hevanderisoundeista? Piranha kaiketi toimii päättärin ja kaapin kanssa, mutta miten nauhoituspolittiikka, toimiiko? Entä Prophecyn gain-puoli? Joidenkin mielestä se ei ole parhaimmillaan sillä osastolla. Seiskalla meinaan tulee väännettyä... Kertokaa!! Ja lisättäköön vielä, että ensin vermes tulee pelkästään koneeseen kiinni, ilman päättäriä. Eli nauhoitusominaisuudet olisi syytä olla kunnossa. Myöhemmin sitten päättärin vuoro. Vai onko syytä haeskellä jotain muuta? Axeen ei ole varaa...

-Tero
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
nakedzen
14.07.2011 06:26:27
vvaltsu
14.07.2011 06:28:58
ADA MP-1 ois kans. Se + JCM800 vois olla kyllä aika tiukka yhdistelmä kasariheviin.
Viikset on parasta mitä mies voi itselleen antaa. - CountX
terolt
14.07.2011 20:54:07
No niin. Aikani tuumiskeltuani, päätin hommata sen VooduValven, koska perhepiirissä semmoinen löytyy ja olen päässyt sitä testaamaan. Ja se oli se oli halpa!! Ja todettu, että soundi on mulle tarpeeksi hyvä. Ja varsinkin, narulle soitettu soundi "on mitä parhain" minun korviini =)

Ja koska se oli halpa, jää fyffee päättäriinkin. Vaikka se etunen pääosin nauhoittelua varten tuleekin. Mutta, nyt sitten toinen kysymys. Se päättäri? Uusi Velocity 300 on saanut suitsutusta ja on hinnaltaan varsin kilpailukykyinen, reilu 300e uutena. Mutta mitä muuta saa tuohon hintaan?, alle 500e kuitenkin ja käytettynä torilta haen eli ei mitään harvinaisuuksia kannata ehdotella. Putkivimpaimia vissiin liikenee joitakin malleja tuohon rahaan. Mutta mitä ja millaisia ne on, päihittää Velocityt? Muistaakseni Peaveyltä löytyy joku vanhempi malli, entä Marshallin tuotokset?

-Tero

PS. Siirränkö kysymyksen toiseen, aiheeseen ( päättäri ) liittyvään ketjuun? Vai mennäänkö täällä?
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)