Aihe: Virveli? mikä hiton virveli?
1 2 3
Zed
02.04.2004 20:28:20

Minä taas luulin kakarana, että hi-hat ovat hihat tavutettuna. Paidan hihat esimerkiksi.
TUN-NET-KO SI-NÄ KE-TÄÄN TYÖ-TÖN-TÄ?
Tapani L
02.04.2004 22:20:21
Minä olen jostain syystä aina luullut, että tämä Oiling olisi ollut oikeasti hyvä rumpali. Olenko siis ollut aina väärässä?
Charger
02.04.2004 23:41:25
Minä olen jostain syystä aina luullut, että tämä Oiling olisi ollut oikeasti hyvä rumpali. Olenko siis ollut aina väärässä?

Ainakin se on helvetin iso äijä.
lkx
03.04.2004 00:22:49

Läskirumpalit kunniaan! Ne on parhaita. :D:D:D
There is no spoon...
Baroquean
03.04.2004 00:24:54 (muokattu 03.04.2004 00:33:39)

Ja muutenkin aika tunnistettavan näkönen. :) Niissä sen "Rumpalin ABC"-oppikirjojen kansissahan se myhäilee. Mulla on ne kaks ekaa kirjaa muistaakseni vieläkin tallella "nuoruusvuosilta". Kyllä niissä jotain ihan hyviä tekniikkajuttuja muistaakseni oli. Siinä toisessa kirjassa oli jo jotain vähän hankalampiakin esimerkkejä.
Arbeit macht frei.
Sister Cinema
03.04.2004 01:49:44
What the fuck ? Ai niin se on se millä niitä mitä ne nyt on - kaloja - hankitaan.

:D
DVD Luukku
DVD leffat nopeasti ja edullisesti - P&P maksut sisältyvät hintoihin !
Hupinetti
Netin hauskat ajanvietteet
VÄKIPÄÄ
03.04.2004 02:38:33
Viimeksi oli maininta tästä Oilingin rumpukoulusta "Sustain-pedaali"-ketjussa koskettimissa ja siellä en saanut vastausta kysymykseeni. Siispä kysyn täällä: Onko tuo Oilingin rumpukoulukirja sellainen mustakantinen, missä kannessa on äijä, jonka leuka näyttää erehdyttävästi perseeltä?

....No repesin! Hoho!
PAINA TÄSTÄ! Pääset matkalle.
Baroquean
03.04.2004 02:46:04
Onko tuo Oilingin rumpukoulukirja sellainen mustakantinen, missä kannessa on äijä, jonka leuka näyttää erehdyttävästi perseeltä?

No kyllä se kieltämättä sitä saattaa muistuttaa. Kaverilla kun on tuohon aikaan ollut aika ovela partalookki siinä urallisessa leuassa. :)
Muistaakseni noissa kirjoissa mitkä mulla on (Osat 1. ja 2.), on molemmissa mustat kannet. Molempien kirjojen kannessa on itse Oiling rumpusetin takana. 1. osan kannessa on sellaset "hienot" tiikerikuvioiset kannut, jollasilla meikäläinenkin on joskus päästellyt menemään. =)
Arbeit macht frei.
Juho L
03.04.2004 03:28:41
No kyllä se kieltämättä sitä saattaa muistuttaa. Kaverilla kun on tuohon aikaan ollut aika ovela partalookki siinä urallisessa leuassa. :)
Muistaakseni noissa kirjoissa mitkä mulla on (Osat 1. ja 2.), on molemmissa mustat kannet. Molempien kirjojen kannessa on itse Oiling rumpusetin takana. 1. osan kannessa on sellaset "hienot" tiikerikuvioiset kannut, jollasilla meikäläinenkin on joskus päästellyt menemään. =)

Noni! Minun isoveljellä on sitten joskus ollut tuo OB:n kirja! Viimeksi näin sen kirjan varmaan 5- tai 6-vuotiaana ja siitä oli muistikuva tuosta kannesta.
Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Tapani L
03.04.2004 11:59:06
Vihdin kirkonkylän kirjastosta joskus yritin etsiä jotain rumpuopetuskirjaa ja ainoa aiheeseen liittyvä kirja oli juuri tuo Oilingin kirja. Itseasiassa niitä kirjoja oli monta siellä (siis molempia kirjoja oli monta kappaletta). Ei ollut pokkaa lainata sitä sen kannen kuvan takia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)