El_Jyrkkä 09.07.2011 23:57:14 | |
---|
Mallintava Peavey Vypyr vaihtui Bugera V22:een. Poissa on miljoonan napin ja lavalikon ruuvaus, tilalla hunajainen soundi. Me Gusta. Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja!
-Eino Leino- |
Morri 10.07.2011 17:33:58 | |
---|
Thomannilta tuli Blackstarin HT-5R Combo ja kolme pakettia Elixirin kieliä. Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
TTV 10.07.2011 22:36:36 | |
---|
Gibson Les Paul Studio natural (smartwood series) tuli tänään taloon Schecter C-8 blackjackin tilalle. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
kekehe 11.07.2011 13:10:31 | |
---|
Gibson ES-339 tuli tänään kitarapajalta. Kaikin puolin huippuhyvän tuntuinen peli ja hyvin oli säädetty pajalla. http://muusikoiden.net/dyn/users/88957.jpg Taisi olla eka kitara jonka ihan uutena olen ostanut vaikka on niitä aika monta nurkissa pyörähtänyt. Mukava vertailla soundeja kun kuvan Nevalaisen tekemässä Les Paul-mallisessa on samat Gibson 57 classic mikit, tai liekö classic+ tallassa. Ainakin ensi tuntumalla varsinkin puhdas soundi erottuu kyllä edukseen Gibsonissa minun makuuni. Mukavan pehmeä ja kuulas. |
Joees 11.07.2011 13:16:20 | |
---|
kekehe: Gibson ES-339 tuli tänään kitarapajalta. Kaikin puolin huippuhyvän tuntuinen peli ja hyvin oli säädetty pajalla. http://muusikoiden.net/dyn/users/88957.jpg Taisi olla eka kitara jonka ihan uutena olen ostanut vaikka on niitä aika monta nurkissa pyörähtänyt. Mukava vertailla soundeja kun kuvan Nevalaisen tekemässä Les Paul-mallisessa on samat Gibson 57 classic mikit, tai liekö classic+ tallassa. Ainakin ensi tuntumalla varsinkin puhdas soundi erottuu kyllä edukseen Gibsonissa minun makuuni. Mukavan pehmeä ja kuulas. Vaikka kovasti LP:stä pidänkin niin silti 339 on enemmän mun juttuni. 335 myös mutta tykkää 339:stä sen koon vuoksi. Tällanen luikku kääpiö näyttää vähän pöljältä 335:n kanssa. Muuten sen koko ei mua häiritse lain vaan koen sen oikein mukavaksi. Tallan joskus vaihdan jahka varallisuus tuntuu siltä. Vaikka tuo perus abr onkin oikein mainio talla niin se toisinaan koettelee mun hermoja. Satulalle pitäis vähän näyttää viilaa mut ei sillä kai kiire ole kun tuollaisenaan on mennyt jo muutaman vuoden... :-D Kumpi kaula sulla on tuossa? Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
kekehe 11.07.2011 13:33:17 | |
---|
Juu, tuo koko verrattuna 335:een oli mullakin yksi ratkaiseva tekijä, ja arvelin että tässä olisi molemmat 335 ja LP sopivasti sekoitettuna ja niin onkin. Kaula on 30/60. Oikein passeli meikäläisen käteen. |
maxillaris 11.07.2011 22:33:10 | |
---|
Bogner Fish ui tänään kotiovelle. Meni muutama tovi kytätessä. Laite vuodelta 1992 ja EU-virroilla. Viikonloppuna voisi sitten jo soitellakin.. |
jkourula 12.07.2011 00:48:01 | |
---|
Viime viikolla tuli matkahuollosta Epiphonen SG-kopio. Edellinen omistaja oli hionut maalit pois ja käsitellyt puuvahalla. Oikein mukavan näköinen ja tuntuinen kitara. Viikon verran kävin mikkirumbaa ja testasin EMG:n aktiivit (piti sellaisetkin testata, ei mielestäni niin kylmäsaundiset kuin on puhuttu, mutta eivät kuitenkaan tuoneet mitään ihmeellistä passiiveihin verrattuna) ja SD:n phat catit, mutta päädyin lopuksi Epin omiin humbuckereihin, joista ihme kyllä pidin eniten. Kieliksi laitoin 12:n kielisetin (normaalisti Fenkkuskaalaisissa käytän 11:n settiä), joka tuntuu yllättävän raskaalta soittaa, mutta saundi tuntuu paranevan. G-kieli on vaan aika kumma näin paksuna, pitänee siirtyä punottuun. |
silppuri! 13.07.2011 11:52:12 | |
---|
Mukaan tarttui vox night train 50H. Tuota olin jo jonkin aikaa katellu ja tilasin liikkeeseen testattavaksi. Ei kyllä pettäny odotuksia. Varsin mukavan kuulonen nuppi ja suht pienen koon vuoksi sangen näppärä kampe. Potkua on silti runsaasti. |
Perjantaina tilasin strings.fi sivulta paketin Elixirejä ja yhden pienen johdon. Eipä näkynyt tulevan vielä tänäänkään.. tuolta en taida enää tilata jos kirjeenkin toimitusaika on lähes viikon luokkaa. grrr. Pitää käydä paikallisesta ilmeisesti ostamassa jotkut kielet sitten. En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä. |
tracyjacks 13.07.2011 12:59:18 | |
---|
JRantajoki: Perjantaina tilasin strings.fi sivulta paketin Elixirejä ja yhden pienen johdon. Eipä näkynyt tulevan vielä tänäänkään.. tuolta en taida enää tilata jos kirjeenkin toimitusaika on lähes viikon luokkaa. grrr. Pitää käydä paikallisesta ilmeisesti ostamassa jotkut kielet sitten. Siellä on ilmeisesti jokin hidaste matkalla. Itse kun olen tilannut (monia kertoja), niin on paketti tullut kahden arkipäivän sisällä. :) Go back and listen to "Daughters", bitches. |
Krice 13.07.2011 15:13:15 (muokattu 13.07.2011 15:13:58) | |
---|
JRantajoki: Perjantaina tilasin strings.fi sivulta paketin Elixirejä ja yhden pienen johdon. Eipä näkynyt tulevan vielä tänäänkään.. Minulle kävi taannoin niin, että ei tullut tilausta.. lähetin sähköpostia ja sieltä sanottiin, että asiaa selvitellään. Eivät selvittäneet. En tilaa sieltä enää. Turha kai tilata jos tilausta ei saada lähtemään, eikä asiakkaalle anneta mitään selvitystä mitä tapahtui. |
Humanoid 14.07.2011 08:23:05 | |
---|
Telecasterin runko, kaula & hardis Warmothilta. Pääseepi rakentelemaan rokkikeppiä :) |
vkl 14.07.2011 09:02:13 | |
---|
eilen kävin hakemassa gibsonin les paul juniorin lahden keskusmusiikista. |
Dominaattori 14.07.2011 10:29:59 | |
---|
Humanoid: Telecasterin runko, kaula & hardis Warmothilta. Pääseepi rakentelemaan rokkikeppiä :) Meikä harkitsi pitkään ja vakavasti Teleä mahonkibodyllä ja HH-mikityksellä Warmothilta. Millasta kaulaa ja millasta runkoa laitoit tulemaan? :) Örp |
Joees 14.07.2011 11:43:31 | |
---|
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
jussip 14.07.2011 12:12:19 | |
---|
Hankkia täräytin parin Airamin 15 W hehkulamppuja E14 -kannalla Savageen. Kestävät lämpöä 300 astetta, joten volapotikkaa kääntäessä ei tarvitse pelätä näiden sulavan. Parihinta oli 5,9 € Citymarketista. Ero lähtötilanteeseen on silminnähtävissä! |
fox 14.07.2011 12:27:49 | |
---|
Methis: Vaikka kovasti LP:stä pidänkin niin silti 339 on enemmän mun juttuni. 335 myös mutta tykkää 339:stä sen koon vuoksi. Tällanen luikku kääpiö näyttää vähän pöljältä 335:n kanssa. Muuten sen koko ei mua häiritse lain vaan koen sen oikein mukavaksi. Tallan joskus vaihdan jahka varallisuus tuntuu siltä. Vaikka tuo perus abr onkin oikein mainio talla niin se toisinaan koettelee mun hermoja. Satulalle pitäis vähän näyttää viilaa mut ei sillä kai kiire ole kun tuollaisenaan on mennyt jo muutaman vuoden... :-D Kumpi kaula sulla on tuossa? Siin olis kova sana sulle.. ;) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … =247484085562&item=220813711009 Pikkurunkosten Artistien "lippulaivamalli" |
Andy Six 14.07.2011 12:52:43 | |
---|
Torilta poistin Gibson Les Paul Juniorin (BJA-malli) |
Joees 14.07.2011 12:52:56 | |
---|
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |