absqua 08.07.2011 22:27:50 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Salkin 11.07.2011 12:20:54 | |
---|
Itse liputtaisin kans sen puolesta että, ostat uutena nupin ja käytetyn kaapin.. Itsellä juuri tälläinen setti käytössä. Nuppi on Ampegin B2-R oon siihen ollut tosi tyytyväinen ja kaappina löytyy marsun silver jubilee kultaiselta 80-luvulta.. =P Nii ja onnistuin ostamaan tuon Ampegin nupin briteistä kun punta oli niin alhaalla että, sillä olis voinu vaikka nuotioita sytytellä ja olis tullut halkoja halvemmaks.. ;) Basisteista kerrotaan vitsejä, kitaristeista tositarinoita.. |
JussiKoo 12.07.2011 14:54:04 | |
---|
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
joo, itse kans kattelin tota marsun settiä.. Se vois olla aika kova. Käsittääkseni tossa nunpissa on kaiken lisäksi putkietunen? en oo kyllä varma mutta jostain syystä on sellainen hämärä muistikuva.. Basisteista kerrotaan vitsejä, kitaristeista tositarinoita.. |
Jo_sek 12.07.2011 20:42:25 | |
---|
Salkin: joo, itse kans kattelin tota marsun settiä.. Se vois olla aika kova. Käsittääkseni tossa nunpissa on kaiken lisäksi putkietunen? en oo kyllä varma mutta jostain syystä on sellainen hämärä muistikuva.. Itellä on sama setti kun linkissä. Nupissa on tosiaan putkietunen Classic kanavalla. Modernilla normi trankku. Classic antaa perinteistä tummaa marsua soundia ja Moderni nimensä mukaan modernia kilkutusta. Nupissa on kätevä blendi nappi jolla saa classic ja moderni kanavia sekoitettua. Tuohon hintaan ihan käypä peli. |