Flash 04.07.2011 19:55:29 | |
---|
velipesonen: Jostain luin että Shea olisi ollut ensimmäinen stadionkonsertti vaikka NME Poll Winners Concerteja oli järjestetty Lontoon Wembleyllä jo aiemmin. Stadionilla vai? Eikös ne järjestetty siinä Wembley areenalla? Live Music Is Better! |
velipesonen 05.07.2011 09:43:49 | |
---|
Flash: Stadionilla vai? Eikös ne järjestetty siinä Wembley areenalla? Ai. Luulin että oli stadionilla. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Rodger 06.07.2011 21:43:29 | |
---|
|
Mr T 07.07.2011 22:45:22 | |
---|
Ringo täyttää tänään (7.7.) 71 vuotta. Reilu viikko sitten näin hänet livenä All-Stars bändinsä kanssa Budapestissa ja täytyy sanoa, että tyyppi on yhä huikeassa vedossa. Ja ennen kaikkea Ringo näyttää edelleen nauttivan valtavasti keikkailusta. Syntymäpäivän kunniaksi voi muistella Ringon 70-v juhlia: http://www.youtube.com/watch?v=_L0_b8vSX6U Vielä tämä kaksikko ehtisi kiertueelle yhdessä... "Elämä on epävarmaa. Syö ensin jälkiruoka." |
Lörsson 08.07.2011 12:42:45 | |
---|
Pikkusen kyrsii tää bändi. |
Hargon 11.07.2011 13:50:56 | |
---|
Aijaijai aijaijaijaijaijai! Hirveältä näyttää ja voi luoja, voi luoja paratkoon!
- 11.10.1997 |
Ukko 11.07.2011 17:33:42 | |
---|
COVS jäsen nro 6 |
Bardi 12.07.2011 10:42:38 | |
---|
Jos comeback-keikka tulee, niin olisi huikeata, että Pete Best soittaisi rumpuja edes yhdessä biisissä. |
velipesonen 12.07.2011 11:47:29 | |
---|
Bardi: Jos comeback-keikka tulee, niin olisi huikeata, että Pete Best soittaisi rumpuja edes yhdessä biisissä. John Lennon ja Pete Best ovat ainoat jotka eivät koskaan itse eronneet The Beatlesista. Pete Best on ainoa joka ei eronnut eikä edes uhannut erota, joten tästä näkökulmasta olisi loogista että Pete Best heittäisi avajaisissa soolokeikan ja kälppimään lähteneet & stuntmanit soittaisivat päättäjäisissä lohdutuskeikan! Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Jussiman 12.07.2011 11:54:54 | |
---|
|
Jokapaikanapina 12.07.2011 12:04:25 | |
---|
Taitaa tuokin uutinen olla sensaatiohakuisesti otsikoitu - ei tyypit varmasti oo itte missää vaiheessa ees läpällä ehottanu esiintymistä Beatles-nimen alla |
velipesonen 12.07.2011 12:16:25 | |
---|
Pistäisivät nyt kerrankin oikein isolleen ja tekisivät ensimmäisen ja viimeisen comeback-keikan ja oikeen komeesti. Kyllä minä hurraisin jos vetäisivät vaikkapa Washington Coliseumin keikkasetin samalla energialla kuin silloin. Siinä jäisi Who ja Super Bowl kakkoseksi. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
HaloOfFlies 12.07.2011 12:37:34 (muokattu 12.07.2011 12:58:02) | |
---|
Jokapaikanapina: Taitaa tuokin uutinen olla sensaatiohakuisesti otsikoitu - ei tyypit varmasti oo itte missää vaiheessa ees läpällä ehottanu esiintymistä Beatles-nimen alla Niin, toistaiseksihan Macca on vihjaillut haastatteluissa ainoastaan omasta mukanaolostaan. On kai siellä jotain pientä viitettä Beatlesiin heitetty "I hear they are planning this sort of music", muttei mitään suoranaisesti Beatlesin paluuseen viittaavaa kuitenkaan. Kyllä minullekin The Beatles on nimenomaan John, Paul, George ja Ringo. Lennonin ja Harrisonin pojat isiensä tilalla ei tee siitä Beatlesia. Ilmeisesti Paul oli nyökännyt myöntävästi USAn televisiohaastattelussa kun hänen mukanaolostaan oli kysytty, mutta tajunnut sitten lipsauttaneensa vähän liikaa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Johan Macca laski 1985 Live Aidin alkaessa liikkeelle huhun,että kokoaa Beatlesin Julian Lennon Johnin paikkaajana tapahtuman viimeiseksi esiintyjäksi...Tämän hän teki tietty maksimoidakseen tapahtuman julkisuuden koska oli hyväntekeväisyydestä kyse....Eipä nähty Beatlesia viimeisenä lavalla.... |
luppakorva 12.07.2011 14:38:33 | |
---|
Ramones ja Nirvana pitäs kans saada. Ja Elvis ja Michael Jackson. |
locoloco 12.07.2011 14:59:02 | |
---|
|
Xan de Wan 12.07.2011 15:24:43 | |
---|
Jussiman: Mulle Beatles tarkoittaa yhtyettä, mihin kuuluu Paul McCartney, John Lennon, Ringo Starr ja George Harrison. Joten en sanoisi tuota Beatlesin paluuksi. Aivan. The Beatles ei ole voinut tehdä paluuta joulukuun 1980 jälkeen. John Lennonin kuolemaan päättyi mahdollisuus yhtyeen paluuseen. |
velipesonen 12.07.2011 15:42:12 | |
---|
Xan de Wan: Aivan. The Beatles ei ole voinut tehdä paluuta joulukuun 1980 jälkeen. John Lennonin kuolemaan päättyi mahdollisuus yhtyeen paluuseen. Mutta eivätkö jäsenet bändeissä voi vaihtua, ja mikä olisikaan parempi peruste bändinjäsenen vaihtamiseen kuin kuolema? Jos pidettäisiin kiinni tilanteesta joka vallitsi Maccan yhtyeestä-eroamisen jälkeen ja todetaan että Lennon ja Harrison ovat kuolleet, on Ringo Starr ainoa Beatles-muusikko joka on elossa eikä ole itse eronnut bändistä tai tullut erotetuksi Pete Bestin tapaan. Ringolla on siis moraalinen oikeus päättää keitä Beatlesissa saa soittaa! Siihen tulevat ainakin Ian Hunter, Leon Russell, Joe Walsh ja Jim Keltner, Paul McCartneyn hätäistä lavallapiipahtamista unohtamatta! Bändi soittaa loppuunkaluttuja Mott The Hooplen, Eaglesin ja BÖCin hittejä. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Xan de Wan 12.07.2011 15:50:04 | |
---|
velipesonen: Mutta eivätkö jäsenet bändeissä voi vaihtua, ja mikä olisikaan parempi peruste bändinjäsenen vaihtamiseen kuin kuolema? Tässä tulee niin sanotun puhdasoppisen Beatles-fanin vastaus: Ei voi vaihtua - koska se "ainoa, oikea" Beatles-yhtye koostui ja tulee ikuisesti koostumaan neljästä henkilöstä, ja heidän nimensä ovat John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Ringo Starr :) |
Calliope 12.07.2011 16:36:25 | |
---|
Hargon: Nostalgiatrippi mahdollisesti luvassa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/th … mpialaisissa/art-1288400900600.html Vaikka eihän tuo tietenkään mikään paluu ole. Minun mielestäni, vaikka Lennon ja Harrison olisivat vielä elossakin, en toivoisi paluuta. Kyllähän varmaan Ringo, Paul ja Georgekin heittäisivät muutaman kappaleen vaikka väkisin, mutta Johnia en haluaisi lavalla nähdä. Mies ei elänyt edes tässä maailmassa 1970-luvulla. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |