Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 554 55 56 57 5865 66 67 68 69
zak69
11.07.2011 15:12:54
Laulaja on Singaporessa.
Kitaristi on ryyppäämässä Oulussa.
Toinen kitaristi on katsomassa kiihdytysautoja Alastarossa.
Basistille tuli sukulaisia kylään.
Onko ihme että rumpalia vituttaa?
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
Nazareth
11.07.2011 16:18:43
zak69: Laulaja on Singaporessa.

Eka ja kolmas on aika hyviä syitä.
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa.
M3tallica
05.08.2011 02:24:42
Tässä nyt on vuos soiteltu yhen bändin kanssa ja muuten sujunu hyvin mut soolokitaristi tahtoo skippailla treeneistä vähä väliä ja tälläsiä syitä mm löytyny:

- Meen muijalla
- EI oo rahaa bensaan (kaveri asuu 2km päässä, tulis pyörällä)
- Tilanne päällä
- EI pysty (okei?!?!)
- Isi ei päästä (oot 19 vuotta herrajumala!)
- jalka vähä kipeenä
- oon mökillä (toinen kitaristi nyt läpi kesän käyttäny tätä)
- panettaa ja muija ei anna
- Iskä teki just pitsaa tuun kohta (ei tullu missää vaiheessa)
- Oon tänää Turussa (näin sen tunti ennen treenien alkua Keravan mäkissä..juuri näin)
- plektrat loppu (Mullaki on plektroja varmaa sata)
- Pelaan nyt wowii
- Pelaan runee
- Lanit
- Jason (laulaja) ei tuu nii en jaksa
- on krapula (kaveri juo aina bileissä max 5 bissee eikä koskaan enempää..)

Tälläsiä. Haluisin kaverin heittää mäkeen mut ainoo joka maksaaa vuokran ajallaan ja muut soittajat lähtis/mököttäis 5 vuotta putkeen mulle koska hän on niiden mielest cool ja hauska mut mä en kaverist pidä ollenkaa. Lavallaki kaveri seisoo ku linnunpelätin ja soolot feilaa ku 3 vuotiaalla lapsella eikä temmossa taho pysyä... Sattusko jollain olee jotain vinkkiä millä saisin heitettyy kaverin ulos ilma et koko muu bändi alkais vihaa mua/ tulis mitää hard feelings?
Tawsky
05.08.2011 09:04:37
M3tallica: Sattusko jollain olee jotain vinkkiä millä saisin heitettyy kaverin ulos ilma et koko muu bändi alkais vihaa mua/ tulis mitää hard feelings?

Puhu niille järkeä. Kitaristejahan saa uusia vaika mistä persereijästä. Noi syyt kuulostaa jo siltä että se ei ikinä haluaisi reeneihin tullakaan.
Objectif Lune
05.08.2011 10:23:48

ADEHD: Puhu niille järkeä. Kitaristejahan saa uusia vaika mistä persereijästä. Noi syyt kuulostaa jo siltä että se ei ikinä haluaisi reeneihin tullakaan.

Totta. Ihan käsittämättömiä selityksiä. Kai sun bändikaverit kuitenkin haluaa kehittyä? Tuollainen pelleily on aika pahasti bändin etenemisen este. Ei tosta varmaan ilman hard feelingsejä selviä, mutta yleensä potkijalle tulee lopulta good feelingsit, kun onhan se tosi vapauttavaa päästä soittamaan ilman sitä, joka torpedoi bändin kehitystä ja toimintaa. :)
Funkånaut
05.08.2011 11:54:26

M3tallica: Tässä nyt on vuos soiteltu yhen bändin kanssa ja muuten sujunu hyvin mut soolokitaristi tahtoo skippailla treeneistä vähä väliä ja tälläsiä syitä mm löytyny:

- Meen muijalla
- EI oo rahaa bensaan (kaveri asuu 2km päässä, tulis pyörällä)
- Tilanne päällä
- EI pysty (okei?!?!)
- panettaa ja muija ei anna
- Iskä teki just pitsaa tuun kohta (ei tullu missää vaiheessa)

Hei, kyl mahdollinen billum saanti ja isän tekemä pizza menee heittämällä jonku Metallican veivaamisen edelle. :) Ja kukaan, jolla on auto, ei kävele/pyöräile autoa pitempiä matkoja.
I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart
Wradlin
05.08.2011 16:22:02
zak69: Laulaja on Singaporessa.

Myös toinen syy on oikein hyvä.
M3tallica
08.08.2011 01:05:41
ADEHD: Puhu niille järkeä. Kitaristejahan saa uusia vaika mistä persereijästä. Noi syyt kuulostaa jo siltä että se ei ikinä haluaisi reeneihin tullakaan.

Juu meikähän tässä just juttelee toisen skitaristin kanssa siitä et pitäskö heittää mäkeen. Livenäki se vaa seisoo selkä suorana katse kitarassa eikä liiku minnekkää -.-
M3tallica
08.08.2011 01:07:11
Funkonaut: Hei, kyl mahdollinen billum saanti ja isän tekemä pizza menee heittämällä jonku Metallican veivaamisen edelle. :) Ja kukaan, jolla on auto, ei kävele/pyöräile autoa pitempiä matkoja.

eihän siinä mitään jos isä tekee pitsaa mut viestissä luki vielä et: Tuun kohta. ja ei sitte tullu.. Ja ei soitella Metallicaa oikeestaan yhtään :D Oon bändin ainoo Metallica fani. Muut vaa tykkää jostai Puppetsist yms..
Funkånaut
08.08.2011 01:50:21

M3tallica: eihän siinä mitään jos isä tekee pitsaa mut viestissä luki vielä et: Tuun kohta. ja ei sitte tullu.. Ja ei soitella Metallicaa oikeestaan yhtään :D Oon bändin ainoo Metallica fani. Muut vaa tykkää jostai Puppetsist yms..

Mut jos oli tosi hyvää pitsaa, ni ei sitä sit muualle enää taivu.
Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages
R_Leikkuri
22.08.2011 16:25:44
Tuo oon ryyppäämässä on paskin syy ikinä, aivanko siellä reeniksellä ei vois ottaa? Itsehän monesti (kts. aina.) otan pohjat reenien aikana ja lähen jatkamaan reenien jälkeen millon mihinki.
I don't wanna live forever, And don't forget the joker!
Jeszse
23.08.2011 09:24:26
R_Leikkuri: Tuo oon ryyppäämässä on paskin syy ikinä, aivanko siellä reeniksellä ei vois ottaa? Itsehän monesti (kts. aina.) otan pohjat reenien aikana ja lähen jatkamaan reenien jälkeen millon mihinki.

Jos ei osaa soittaa kännissä, tai bändillä on politiikka sellanen et reenataan selvinpäin? Niinku esmes meillä.
Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa.
Funkånaut
23.08.2011 13:23:53

Jeszse: Jos ei osaa soittaa kännissä, tai bändillä on politiikka sellanen et reenataan selvinpäin? Niinku esmes meillä.

No aika paska pitää olla, jos ei osaa kännissä soittaa. :)
Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät. - Paavo Väyrynen
pimp
23.08.2011 13:53:18
Mä näkisin, et ei osaa soittaa kännissä on suoraa seurausta siitä, et bändillä on politiikka sellanen et reenataan selvinpäin.
Words can hurt, you know
Jeszse
23.08.2011 14:15:25
Kyl mä osaan kännissä soittaa, muut vissiin ei. Sen takia meillä ei reeneissä ryypätäkkään. Mulle ihan ok, ei mun tarvi olla koko ajan kännissä.
Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa.
pimp
24.08.2011 11:39:09
Pointti oli lähinnä siinä, että kännissä treenaamalla oppii soittamaan kännissä, mikä voi olla hyödyksi, jos orkesteriin juoppo tai useampi kuuluu. Eli ne humalaisetkin kannattaa raahata sinne treeneihin.
Words can hurt, you know
markus16
24.08.2011 12:06:43
Niinkin on käynyt että selvinpäin ei osata soittaa yhteen, mutta päihtyneenä harmonia on saumatonta. Ihan ulkopuolisen kuuntelijan korvin.
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
Tawsky
24.08.2011 12:16:34
On tullut huomattua ettei se pieni hiprakka juuri vaikuta teknisesti soittoon, mutta tietenkin kun ottaa enemmän ja motoriikka alkaa kärsiä niin siinä vaiheessa viimeistään se soittaminenkin. Kaikista hauskinta on yrittää virittää jotain kaverin ritsaa siinä vaiheessa kun humala alkaa olla kovempi. Ei meinaa tulla ei sitten mitään, pitää oikeen yrittämällä yrittää keskittyä asiaan.
Jeszse
24.08.2011 18:31:41 (muokattu 24.08.2011 18:32:20)
pimp: Pointti oli lähinnä siinä, että kännissä treenaamalla oppii soittamaan kännissä, mikä voi olla hyödyksi, jos orkesteriin juoppo tai useampi kuuluu. Eli ne humalaisetkin kannattaa raahata sinne treeneihin.

Mitäh? Jos orkesteriin kuuluu juoppo, joka et ole sinä itse, ni sillon on hyvä opetella soittamaan kännissä? Onko teillä yhteinen maksa tai jotain?

e: Vai haitko sitä että se juoppo oppii ite soittaan ku soittaa kännissäkin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)