Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ruisrock 2011
1 2 3 4 5
carlos
10.07.2011 08:09:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Osaako joku nimetä artisteja joita soi ennen prodigyn keikkaa levyltä? Semmosta housejynkkyä.
 
Ainakin Bloody beetrootsia tuli Warp 1.9-biisin verran.
Perjantai tuli tosiaan oltua, olihan hauska päivä (ja yö).
 
by the grace of God
Todenpuhuja
10.07.2011 13:55:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannesamuli: Hei tuo muikkupuutos on paha, ei näkynyt Provinssissakaan. Onko kunnon festarimuikkuja nähty missään tälle kesää? Yleisö vaatii selitystä.
 
No nimenomaan! Festarit ilman muikkuja on melkein sama kuin festarit ilman anniskelualueita, tai oikeastaan vielä pahempi. Provinssissa kiroilin minäkin samaa ja lopulta päätin minimoida festarialuesyömiseni, kun eivät tarjonneet kunnon sapuskoja. Kaipaisin kyllä itsekin tähän vastauksia, että miksi ruokapalvelun taso on tältä osin näin jyrkässä laskussa?
 
"Peace, love & Kingston Wall!"
Entropia666
10.07.2011 14:33:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä taas ainakin reppujen tarkastelu samaa luokkaa ku Foo Fightersin keikalla, eli ois tyyliin voinu AK-47:n kuljettaa repussa takin alla alueelle.
 
Hyvältä maistu puollitraa monsteria bändejä katellessa.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
Funkånaut
10.07.2011 15:03:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Hyvältä maistu puollitraa monsteria bändejä katellessa.
 
http://www.youtube.com/watch?v=0Gdn2r4EMNY
 
Näinkö?
 
Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia
Informaatiokameli
10.07.2011 16:16:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka kerta Ruississa ja ihan kivat fiilikset jäi. Primus oli suurin pettymys, todella väsynyttä meininkiä. Bob Hund oli kovin yllättäjä, en ollut koskaan bändistä kuullutkaan mutta ukko soittajaveikkoineen veti festareiden ylivoimaisesti kovimman keikan.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Rhesus
10.07.2011 18:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Primus oli ISO pettymys, ISO pettymys.
 
Entropia666
10.07.2011 19:43:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Primus oli ISO pettymys, ISO pettymys.
 
Eturivistä päris kovaa.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
lug
10.07.2011 19:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mjoo. Primus oli hyvä festarikeikaksi ja nimenomaan eturivistä katsottuna. Tunnissa muutama "hittibiisi" ja tulevalta levyltä rauhallisempaa matskua. No okei, ei niillä ollut sellaista Bono/Dave Grohl -tyylistä vitsien kertomista, hassuja ilmeitä ja valkaistuja hampaita, mut ehkä se olikin just hienointa. Eniten vitutti se bassottelu koska se näytti yhtä helpolta kuin tyhjien pullojen laittaminen palautuskoneeseen.
 
.
pääsiäishenu
10.07.2011 20:41:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Osaako joku nimetä artisteja joita soi ennen prodigyn keikkaa levyltä? Semmosta housejynkkyä.
 
sieltä tuli ainakin Benga - Where's My Money viimesenä biisinä ennen prodigyä
 
Rhesus
10.07.2011 20:44:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Primuksessa petyin siihen että Claypool seisoi kuin sotilas paikallaan. Mä luulin että herran jalka nousisi joskus ja olisi edes hieman elävämpi kapistus. Mutta, olihan ikää tullut miehelle niistä ajoista joista mä Primuksen muistan.
 
Toinen seikka joka Ruisrockista jäi mieleen oli naiset. Valehtelematta, mä en nähnyt kuin yhden ruman naisen vissiin tuolla. Melko huikeeta.
 
sunder
10.07.2011 22:59:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen seikka joka Ruisrockista jäi mieleen oli naiset. Valehtelematta, mä en nähnyt kuin yhden ruman naisen vissiin tuolla. Melko huikeeta.
 
Totta, niin totta.
 
Primus täytti odotukset. Muuten ei mittään kauhian positiivista sanottavaa ko. kemuista, järjestelyineen ja hintoineen melkosen hanurista. Osaapa olla menemättä uudestaan.
 
Maa vavahteli kivasti siinä niittylavan alueella keikkojen aikana...
 
Luthanasia
11.07.2011 00:33:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi päivää tuli seikkailtua, Primusta pääasiassa katsomaan. Primuksen keikka ihan jees-tasoa, hittibiiseissä oli edessä ihan hyvä meininki. Prodigy veti kuitenkin sellaisen keikan että jumalauta! Levykin oli pakko ostaa alueelta seuraavana päivänä. Perkeleen kova meno. Lauantai menikin sitten kierrellessä ja kaljaa juodessa. Kokonaisuutena mukavat kaksi päivää.
 
kanisteri
11.07.2011 14:12:58 (muokattu 11.07.2011 14:19:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lug: Mjoo. Primus oli hyvä festarikeikaksi ja nimenomaan eturivistä katsottuna. Tunnissa muutama "hittibiisi" ja tulevalta levyltä rauhallisempaa matskua. No okei, ei niillä ollut sellaista Bono/Dave Grohl -tyylistä vitsien kertomista, hassuja ilmeitä ja valkaistuja hampaita, mut ehkä se olikin just hienointa. Eniten vitutti se bassottelu koska se näytti yhtä helpolta kuin tyhjien pullojen laittaminen palautuskoneeseen.
 
Kyllä mua Claypoolin Iron Maiden-juonto enemmän huvitti kuin Bonon typeryydet ja Grohlin rehvakas jenkkihuumori. Primuksesta tulee mulle jollain tapaa rutiiniduunin maku, vaikka vetävät uutta matskua jne. Tämä oli itselle neljäs keikka näiltä ja jokainen on aina ollut vähän edellistä huonompi. Nuorempana bassourheilusta jaksoi innostua enemmän, nyt kaipaisi enemmän vaihtelua ja merkittävämpiä sävellyksiä.
 
Mun mielestä tyhjien pullojen laittaminen palautuskoneeseen onnistuneesti on usein aika vaikeaa.
 
kyseinen
11.07.2011 15:00:36 (muokattu 11.07.2011 15:04:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Primus oli minusta kova (edessä), mutta eihän sille mitään voi että niillä on sävellyksellisesti hyvää materiaalia juuri ehkä hädin tuskin sen tunnin verran. Auttamatta sinne väliin tungetaan sitten monenlaista. Ja jamitellaan, huoh. Lisäksi Groundhog's Day extranumerona oli vähän niin ja näin. "Paremmassa" hittirepertuaarissa olisi kuitenkin ollut vielä mm. Too Many Puppies, Wynona's Big Brown Beaver, Harold of the Rocks... No, Tommy ja Jerry ja Mud ja John tuli, ei voi valittaa todellakaan.
 
War, come with us home!
Antti1997
11.07.2011 20:00:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäistä kertaa tuli oltua Rukiissa, kaiken kaikkiaan mukavat festarit. Uusia ihmisiä tuli tavattua ja jatkot kaupungin kaduilla kestivät parhaimmillaan aamuyhdeksään. Negatiivisia asioita olivat helvetinmoiset jonot joka paikkaan, sekä se ettei kännykät toimineet melkein missään.
 
Jetku
11.07.2011 20:50:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Osaako joku nimetä artisteja joita soi ennen prodigyn keikkaa levyltä? Semmosta housejynkkyä.
 
Wiley - Take That
 
Sääh Primus Prodigy jumalauta liian lyhyt tai tyhjä.
 
Silvy
11.07.2011 22:21:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitsi, tää tykkäs Primuksesta kovinkin, vaikkei ollutkaan kovin tuttu bändi ennestään. Tosin enpä osaa sanoa mitään niiden keikkojen yleisestä tasosta mutta tää toimi mulle. Pitääpä ostaa parit levyt.
 
Ihana, ihana Ruisrock tuli taas lusittua ja hieno kolme päivää oli, vaikkei niin kamalasti katsottavaa ollutkaan. Suurin miinus tuli siitä että laittoivat Pellen ja The Nationalin päällekkäin, hyi niitä. Pakkohan se oli Pelleä mennä katsomaan kun vielä voi, ehkä The National sitten joskus. Nekromantix oli ihan pirun kova, harmi vaan että telttaan olivat senkin tunkeneet (kuuma!). Prodigyllä oli ihan kivat valot ja yleisö tuntu tykkäävän, ite en niin kamalasti bändistä välitä mutta menihän se.
 
Lauantai oli lähinnä "hengataan anniskelualueella" - meininkiä mulle, SMG tuli katottua ja Bullet For My Valentine uteliaisuudesta, positiivinen yllätys & luultavasti viikonlopun isoin pitti :)
 
Ootin eniten Fleet Foxesia ja vetihän ne hienon keikan, tuli vaan sellanen olo että olikohan nyt oikea bändi taas oikeassa paikassa. Tosi vaisu yleisö ja ainakin sieltä turvakaaren takaa katsottuna näytti siltä että suurin osa kuuli biisit ekan kerran. Manu Chao - hysteriaa pakenin rantalavalle Amorphiksen pariin, tilaa oli temmeltää vaikka kuinka, samoin kuin teltassa Michael Monroen aikana. Tykästyin Dregeniin, sopii joukkoon tosi hyvin ja tuo vielä lisää energiaa jo ennestään energiseen porukkaan.
 
Kivat rockit oli, ensi vuonna uudestaan.
 
"Music is moonlight in the gloomy night of life" -Jean Paul Richter-
Rahkoi
12.07.2011 01:36:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Informaatiokameli: Bob Hund oli kovin yllättäjä, en ollut koskaan bändistä kuullutkaan mutta ukko soittajaveikkoineen veti festareiden ylivoimaisesti kovimman keikan.
 
Komppia tälle. Satuin sivukorvalla kuulemaan, kun olin menossa telttaan vilkaisemaan tätä mikäsenytoli metalcore poppoota, jolla oli outo nimi. Bring Me That Horizon? Ei jaksa tarkistaa. No, kuitenkin, bob hundia siinä jämähdin katsomaan, ja kyllä piru vie vetivätkin loistavan keikan. Täytyy kyllä tuotantoon tämän jäljiltä tutustua tarkemminkin.
 
Kaiken kaikkiaan hyvät ruissit. Aikaisempia vuosia enemmän tuli tarkasteltua bändejä eikä vain hengailtua anniskelualueella, minkä ansiosta myös itselle jäi parempi fiilis koko touhusta. Tuli paljon hyviä keikkoja tutuilta ja tuntemattomilta bändeiltä katseltua.
 
"Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä." - Ed Wynne, Ozric Tentacles
TUC
12.07.2011 22:15:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite olin perjantain ja lauantain ruisrockissa. Mulla tää oli eka kerta ruisrockissa ja hyvä maku jäi suuhun. Primus oli syy miks lähin ja olin ihan tyytyväinen keikkaan. Prodigyn keikalla musiikin kuuntelu jäi vähemmälle, mutta meininki oli sanoinkuvaamaton. Von hertzen Brothers oli mulle lauantain odotetuin esiintyjä, veljekset veti mielestäni hyvin. Kaikki kolme bändiä näin ekaa kertaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «