AleksiL 09.07.2011 21:10:34 | |
---|
Eiku nyt mä sekoilin (enkä löydä muokkaa-nappia mistään :P) Mä nimenomaan haluaisin nähdä kun ne rahat tulee sieltä automaatista, ihan vaan siks ettei ole väärää rahaa. |
Kimmo72 09.07.2011 21:50:49 | |
---|
Lupaat maksaa ne nostosta aiheutuvat "kulut" :P Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
marco_albertz 09.07.2011 22:18:47 | |
---|
Jep, juuri noin. Nehän ovat ehkä n. 1,5% kokonaisnoston määrästä eli ei mitenkään ihan mahdottomat, jos tyyppi vielä näkee vaivaa sen verran, että tulee pitkältä. Dream_eater: Lupaat maksaa ne nostosta aiheutuvat "kulut" :P The hand and fingers are the second most sensitive areas of the body. |
AleksiL 09.07.2011 22:29:58 | |
---|
Just sovittiin, että saan käydä tarkistuttamassa ne setelit tuossa viereisessä kaupassa. Eli ilmeisesti olin vaan ennakkoluulonen suotta, hyi minua! Raportoin vielä huomenna jos jotain epäilyttävää ilmenee, mut toivotaan että kaikki menee ok :) |
JoaT 10.07.2011 12:51:10 | |
---|
Eikös tuo AlexiV:n tapaus ole melko tavallista Venäjän yhteyksissä? Niillä taitaa saada kadulta vaihdettua länsivaluuttoja aika paljon parempaan kurssiin kuin pankeista. Ja sitten tietysti vielä se, että mitä sikäläiset pankit veloittavat ulkomailta tehdystä automaattinostosta. Sielläpäin huijarit ei varmaan ihan niin pitkälle viitsi vaivautua että jonkin musiikkilaitteen vuoksi lähtisivät ulkomailta tekemään tiliä. Jos noutaessaan maksaisivat esim. väärällä rahalla, voisit vaan pirauttaa tulliviranomaisille tai poliisille että rajalle on tulossa tämän näköinen auto jossa tällainen rekisterinumero ja kyydissä musiikkilaite joka on varastettu. Ja että tapaukseen liittyy väärän rahan levittäminen. Aika iso riski koltiaisilta ottaa jonkun yksittäisen musiikkilaitteen vuoksi. Tilinsä tekevät todennäköisesti myymällä venäjän sisämarkkinoilla laitteesi eteenpäin parempaan hintaan. Tai ihan oikeasti tarvitsivat sen käyttöön. Alkaa tuolta itänaapurista jo nykyään löytyä huomattavasti enemmän rahakasta ja rehellistä porukkaa kuin mafiosoja. Suomi on niille halpamaa. |
Jep, kaupat sujui hyvin :) Setelit katsastin silmämääräsesti, ja kaikki siltäkin osin ok. Mulle ihan sama mitä laitteella tekevät, kunhan sain rahani :) |
marco_albertz 10.07.2011 23:12:32 | |
---|
Hyvä homma. Kyllä näin on, että Viipuriinkin mentäessä on ihan yleistä, että vaihtavat siellä juna-aseman parkkipaikalla yleensä jopa hieman parempaan kurssiin kuin pankissa, jos sattuu olemaan edes auki. Jos kaveri ostaa halpaa löpöä Venäjältä ja on pitkäaikainen viisumi kunnossa, niin silloin voivat hakea täältä Suomesta musakamoja varsin helposti. Alexiv: Jep, kaupat sujui hyvin :) Setelit katsastin silmämääräsesti, ja kaikki siltäkin osin ok. Mulle ihan sama mitä laitteella tekevät, kunhan sain rahani :) The hand and fingers are the second most sensitive areas of the body. |
rosberg 11.07.2011 10:41:44 | |
---|
mä en ole venäläisten kanssa joutunut koskaan ongelmiin. isoisällä oli ongelmia neuvostoliittolaisten kanssa, mutta se oli vain nikkeliallergiaa. Battaya Love Machine |
AngieRainbow 13.07.2011 04:23:47 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
randyr 16.07.2011 16:22:32 | |
---|
i.ak: Laitanpa tännekin ketjuun jos joku tämän avulla voi välttyä huijatuksi tulemasta. "Pekka Heikkilä" Naantalista yritti tänään hieroa kauppaa Gibsonin LP-laukusta kanssani. Postiennakko osoittautui sitten miehelle ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaupan syntymiselle. Alla vähän infoa: Pekka Heikkilä Puhelinnumero: 045 8759560 e-mail: pekheikk@gmail.com tilinumero: 393900-37061850 Kappas, sama jannu kauppaa just tällä hetkellä mulle valoja. |
kiriminni 16.07.2011 19:52:30 | |
---|
randyr: Kappas, sama jannu kauppaa just tällä hetkellä mulle valoja. Ja järkyttävän HALVALLA? |
sahkuifk 16.07.2011 20:05:50 | |
---|
kiriminni: Ja järkyttävän HALVALLA? Ja mulle Premierin basaria josta laitoin ostoilmoo ihan äsken, lupas kuvaakin ihan kohta... Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
rosberg 16.07.2011 22:15:57 | |
---|
kysy missä se on ja sano, että oot just tulossa sinne. sovi vaan nopeet treffit, niin saat varmaan kivan vastauksen. Battaya Love Machine |
sahkuifk 16.07.2011 22:21:16 | |
---|
rosberg: kysy missä se on ja sano, että oot just tulossa sinne. sovi vaan nopeet treffit, niin saat varmaan kivan vastauksen. Pyysin tavata kauppojen merkeissä ja lupasin kaljankin tarjota mutta ei näy ei kuulu. Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
HolyRoller 17.07.2011 12:13:44 | |
---|
i.ak: Laitanpa tännekin ketjuun jos joku tämän avulla voi välttyä huijatuksi tulemasta. "Pekka Heikkilä" Naantalista yritti tänään hieroa kauppaa Gibsonin LP-laukusta kanssani. Postiennakko osoittautui sitten miehelle ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaupan syntymiselle. Alla vähän infoa: Pekka Heikkilä Puhelinnumero: 045 8759560 e-mail: pekheikk@gmail.com tilinumero: 393900-37061850 Sama tarina, saman jätkän kanssa! Rummun pinnoitetta tarjosi... wrapin koko hiukan hämäsi kun ei oikein mistään löytyny uutena (st.drums, etc.) niin isoa vuotaa.. Onneks tuli vilkastua tänne ennen ku painoin entteriä netti-pankissa.. Krapula on ainut tauti, jonka saapumis ajankohdan voi itse päättää... |
dB 17.07.2011 12:32:47 | |
---|
Joo-o. Naantalin hiippari tarjosi mulle Marshall 1960B NUPPIA vain muutama minuutti sen jälkeen kun olin jättänyt ostoilmon kyseisestä kaapista. |
jeesbox 29.07.2011 23:28:06 | |
---|
randyr: Kappas, sama jannu kauppaa just tällä hetkellä mulle valoja. toi sama molopää " oli myymässä mulle 5 päivää tc heliconin laitetta" sovittiin tapaaminen jne. ei ilmestynyt mestoille, kun en maksanut etukäteen, halusin nähdä laittee. kertoi olevansa opiskeleva nuorimies raisiosta nimeltään joonas. |
esma 03.08.2011 21:54:49 | |
---|
Päätin tossa äsken googlettaa ja siten tännekin löysin. Noin puolen vuoden välein joku soittaa avomiehelleni, jolla epäonnekseen on nimi Sami Sinisalo ja vaatii rahaa, uhkailee tms. Tänään kyseessä oli joku erityisen hullu idiootti Porvoosta. Liityin tännekin vain kertoakseni, että vaikka joku huijaisi, pitää ottaa huomioon että ei välttämättä kannata mennä haukkumaan väärää puuta jos ei ole varma. Huomenna mennään poliisilaitokselle, alkaa olla hermot loppu kun hullut soittelee ja uhkailee täysin perättömästi. Koko yhteiskunta tuntuu mädältä, oli kuulemma pankista annettu avomieheni tiedot ja osoitteet ym. Eikun tutkintaan. Vituttaa. |
reaper666 03.08.2011 22:11:04 | |
---|
Mikäköhän on pienin velka minkä voisi myydä kolmannelle osapuolelle? En itse ole joutunut huijatuksi mutta jos joskus joutuukin niin saisi ainakin osan rahoista takaisin. |
Funkånaut 03.08.2011 22:14:49 | |
---|
reaper666: Mikäköhän on pienin velka minkä voisi myydä kolmannelle osapuolelle? Ihan niin pieni ku kehtaat myydä. Mutta ostaako joku, niin se on toinen juttu. I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart |