hearthill 23.06.2011 18:48:21 | |
---|
Dio, Geoff Tate, Michael Kiske, Andi Deris, Timo Kotipelto, Bruce Dickinson |
Johanna Tukiainen. E: Eiku oho, tää oliki parhaat. Ja hevilaulajat. Eissss, nyt ollaan kyl ihan väärässä paikassa. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
sxpndr 12.07.2011 17:09:19 | |
---|
hyviä solisteja löytyy örinäpuolelta, joissakin hevibändeissä on niitä hieman popimpia tapauksiakin, mutta itte pidän niistä jotka edustaa tuata "huuto"puolta, oma - miten sen nyt sanois - "aito" puheääni lähtökohtana ja lauletaan reilusti overdrivella ja curbingilla. itellä on suht selkeä top 3 ollu jo pidemmän aikaa, näitten äänet on viäny meitsin sydämmen.. 1) Timo Kotipelto : äijä on oikiasti ihan mahti, rakastan sen äänen sointiväriä. timolla on se tekniikka suuressa osassa sitä laulua, osataan vetää ammattimaisesti korkealta ja kovaa. on niitä jotka fiiliksellä rääkyy korkeat äänet, mutta tämä herra on siinä hommas ammattilainen. itse oon timon kans lauleskellu ja saanu siltä todella hyviä neuvoja tekniikan suhteen. se mies tietää paljon asioista. 2) Ronnie James Dio : no legenda jonka varmasti tunnistaa. yks kaikkien aikojen parhaista metalliäänistä, josta ittekkin oon ottanu lauluuni vaikutteita. ei sen kummempia perusteluja, rupeaisin pian toistamaan vaan itseäni. se nyt on vaan dio. 3) Marco Hietala : tekniikkataitureita kaikki tähän asti. marcoa ja dioa mun on vähän hankala laittaa järjestykseen, sillä oikeastaan marcon ääni on vielä persoonallisempi kuin edellisen herran. marcon äänessä on vaan sellanenki sointiväri että pelkästään se tekee jo siitä parhautta! |
JIRPPI 13.07.2011 01:58:58 | |
---|
Sean Harris (Diamond Head) on kyllä ehkä kovin Ronnie James Dion kanssa. Harrisilla on kaikin puolin vaan niin mahtava ääni. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
HansOskar 20.12.2011 18:18:08 | |
---|
-Roger Daltrey -Freddie Mercury -Robert Plant -David Coverdale -Ronnie James Dio -Ian Gillan Ei tosin paremmuus järjestylsessä... |
pekka montin 22.12.2011 14:21:42 | |
---|
Hitsi kun niitä on niin kamalan paljon mistä itsekin dikkaan. Hmm. Suomesta mieluisina mainittakoon hieman poikkeukselliset nimet kuten: Kirka(oli aikanaan ihan törkeen kova), Kepa Salmirinne(erittäin aliarvostettu vanhan koulukunnan hard-rock laulaja jota pidettin aikanaan myös hyvänä hevilaulajana) ja poikkeuksellisesti voisin nostaa tässä esille myös Kassu Halosen joka tosin sekin edusti aikanaan enempi raskaan rokin linjaa. Kirkan ja Zero Ninen jutut ovat varmasti kaikille tuttuja mutta uskoisin että aivan kaikki eivät ole vielä kuulleet kuinka Kassu Halonen lauloi"heviä" 80-luvulla. Nykyään toi sen matsku varmaankin luokitellaan pehmorokiksi nykyajan standardeilla... Kassu Halonen - I'm Rock - http://www.youtube.com/watch?v=UXybFnEfUJQ Ulkomaisista laulajista kovia ovat: Jon Oliva, Geoff Tate, Mr.Dickinson ja Eric Adams sekä monet muut :) |
tompsu89 27.12.2011 18:16:58 | |
---|
Marko Annala(Mokoma) Marco Hietala(Tarot/Nightwish) Till Lindemann(Rammstein) Tony Kakko(Sonata Arctica) Alexi Laiho(Children Of Bodom) |
Örkinrumilus 30.12.2011 00:51:40 | |
---|
Marko Annala(Mokoma) Marco Hietala(Tarot/Nightwish) Till Lindemann(Rammstein) Tony Kakko(Sonata Arctica) Alexi Laiho(Children Of Bodom) Periaatteessa voisin kysyä että mitäs kamaa oot popsinu kun oot noita nimiä listannu :'D? No ei, Onhan tuo Hietala kova. Itelle tulis semmosia mielee ku Jules Näveri, perustellen monipuolisuudella. Sit toki J. Ahola, joka on Hietalan tavoin teknisesti kova vetämään. Myöskin Hyrde on jäätävä hommassaan. Ja sitten vielä tämmöinen nimi kuin Hakim Hietikko, joka on myöskin erittäin monipuolinen laulaja. Niin ja toki Chester Bennington ja Phil Anselmo. |
Ianuarius 30.12.2011 14:29:05 | |
---|
Varmaan vaan omasta puolesta Bruce Dickinson ja Dio. Kyllähän niitä hyviä suorituksia kuulee tuon tuostakin vähän keltä sattuu, niinku Tobias Sammet vetää ihan järettömän hyvin ton The Asylumin: http://www.youtube.com/watch?v=qYFFAbyOSXY En mä sit tiiä. Kyl mä tykkään jostain Viikatteesta ja System of a Downistaki, mutta ei mulla jotenki tuu ekana mieleen, että hevilaulajia (vaikka onhan ne). The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
joku muu sikko 13.02.2012 09:12:21 (muokattu 13.02.2012 09:13:02) | |
---|
Pakko laittaa vielä Russell Allen joka on kyllä ihan uskomaton. Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä. |
badcompany 15.02.2012 21:44:22 | |
---|
joku muu sikko: Pakko laittaa vielä Russell Allen joka on kyllä ihan uskomaton. Mä laitan Jorn lande!!!!. Off Topic: Allen/lande projekti sisältä komeaa laulamista!! |
Gekidou 17.02.2012 09:35:41 | |
---|
Russell Allenia komppailen kans täällä. Kumma juttu että Roy Khania (ex-Kamelot) ei ole mainittu edes sivulauseessa, on meinaan mahtiääni! "If Russell Allen grabbed me by the throat (I have no idea why he would need to, because I suck at singing) and asked me whether the riff on Wicked was heavy or not, I'd be forced to admit that it is indeed very heavy." |
Kaagu 18.02.2012 01:21:15 | |
---|
ekana tulee mieleen; M.Shadows Matt tuck Phil Anselmo Bruce Dickinson Geoff Tate Robert Plant Rob Halford paljonhan noita on RAIVO&VAUHTI! |
Ihminen? 29.02.2012 14:20:10 | |
---|
Kaagu: ekana tulee mieleen; M.Shadows Matt tuck Phil Anselmo Bruce Dickinson Geoff Tate Robert Plant Rob Halford paljonhan noita on Kyllähän se Matt Tuck on hyvä laulamaan, kitara vaan häiritsee välillä laulua livenä. |
HXY 29.02.2012 19:42:48 | |
---|
Kirka veti lujaa. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
Ianuarius 29.02.2012 19:55:15 | |
---|
Mun eno on kova jätkä. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Hamsteri Kukkonen 24.07.2012 19:36:10 | |
---|
Jag ska döda er allt! |
Kalmo 24.07.2012 23:54:22 | |
---|
En tiedä parhaudesta, mutta Battlebeast (yhtä pölö bändinnimi kuin Finntroll) yhtyeen laulaja Nitte Valo teki minuun melkoisen vaikutuksen kun osuin Youtubeen kuuntelemaan. Parhaimmillaan kuin naispuolinen Bruce Dickinson. Kaiken huipuksi hallitsee englannin artikuloinnin kireissä ja korkeissakin paikoissa. Oikein innostuin. Parhaita naisshoutereita, joita olen kuullut. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Van Kemp 31.08.2012 14:07:00 | |
---|
Ian Gillan. 5 oktaavia ja mikä saundi. Muut on ihan pellejä. :) |
Metal Jewel 11.10.2012 19:23:27 (muokattu 11.10.2012 19:28:17) | |
---|
Varmaan kirkkaimpina tähtinä: Jari Mäenpää Ihsahn Valfar Quorthon Timo Tolkki Nisse Karlén Erik Danielsson Ja muita hyviä: Marco Hietala Onielar Grutle Kjellson Gaahl ICS Vortex Petri Lindroos John Haughm RMS Hreidmarr Muutama tosi tunnettu nimi ja sitten hieman oudompia. Kaikilla minusta kivan kuuloinen laulu tai/ja örinä ja ennen kaikkea asenne. Siitä vain laulajat tutustumaan. Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita." |