Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 5133 134 135 136 137
badcompany
05.07.2011 18:57:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs mieltä olette tästä nuorista sälleistä koostuvasta tukkahevibändistä.Parilla keikalla olen ollut ja meno on kovaa
 
EikkaKuikka
06.07.2011 18:50:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vakaa aikomus on ollut käydä katsomassa Santa Cruzin keikkoja mut ei oo vielä saanu aikaseks. Ainakin myspacen biisit on erittäin asiallisia.
 
yykaakoonee
Izer
06.07.2011 20:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myspacen perusteella kuulosti ihan jees meiningiltä. Olen minä kai nämä joskus vähän puolittain jossain nuorisojutussa nähnyt livenäkin. Siitä on tosin jo aikaa, ovat tainneet mennä aika paljon niistä ajoista eteenpäin.
 
Vaaranahan tässä on se, että mitään varsinaisesti uutta noissa biiseissä ei ole. Joten, jos tehdään näin läheltä esikuvia niin kyllä se sitten pitää aika helkkarin hyvin tehdä. Joka tapauksessa Suomen "tukkahevi"-skenessä lopputulos on jo ihan hyvä, mutta en ihan takuuseen mene pärjäävätkö vielä ruotsalaisille kilpakumppaneilleen.
 
Got a six-string heartbeat
kanisteri
07.07.2011 00:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Izer: Vaaranahan tässä on se, että mitään varsinaisesti uutta noissa biiseissä ei ole. Joten, jos tehdään näin läheltä esikuvia niin kyllä se sitten pitää aika helkkarin hyvin tehdä. Joka tapauksessa Suomen "tukkahevi"-skenessä lopputulos on jo ihan hyvä, mutta en ihan takuuseen mene pärjäävätkö vielä ruotsalaisille kilpakumppaneilleen.
 
Tää on tätä genreä, jossa kovin paljon ei saakaan olla uutta, että lopputulos kuulostaisi vakuuttavalta. Tsekkasin näitä Cinderellan lämppärinä jokusen biisin ja olin kyllä aika vakuuttunut tavasta, jolla tukkahevi oli hallussa. Luulisi olevan saumoja kansainvälisestikin, kun ymmärtääkseni Reckless Lovekin pystyy vetää klubikeikkoja Briteissä ja muualla.
 
joukov
07.07.2011 01:16:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt cruzit keikalla. Hyvin soittavat mutta joka biisissä oli tiluttelua hirveällä vauhdilla eikä biisimatsku ollut kovin kehuttavaa. Nopeasti alkoi puuduttaa.
 
Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla Bar Bäkkärin ja On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
locoloco
07.07.2011 19:49:41 (muokattu 07.07.2011 19:57:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Izer: Myspacen perusteella kuulosti ihan jees meiningiltä. Olen minä kai nämä joskus vähän puolittain jossain nuorisojutussa nähnyt livenäkin. Siitä on tosin jo aikaa, ovat tainneet mennä aika paljon niistä ajoista eteenpäin.
 
Vaaranahan tässä on se, että mitään varsinaisesti uutta noissa biiseissä ei ole. Joten, jos tehdään näin läheltä esikuvia niin kyllä se sitten pitää aika helkkarin hyvin tehdä. Joka tapauksessa Suomen "tukkahevi"-skenessä lopputulos on jo ihan hyvä, mutta en ihan takuuseen mene pärjäävätkö vielä ruotsalaisille kilpakumppaneilleen.

 
Toi Santa Cruz on aika lupaava bändi suomen "Tukkahevi" skenessä, vielä kun saisivat korkeammat tarttuvuuskertoimet biiseihin kuten Reckless love on saanut!!. Jostain kumman syystä Tämän genren ruotsalaisbändit saavat aina aikaiseksi biisiin kuin biiseihin aina jonkun koukun duunattua( varmaan Max martin siellä duunaamassa), ehkä tämä juuri on se elementti mikä erottaa ruotsalaiset kilpakumppanit suomalaisista IMHO
 
badcompany
08.07.2011 15:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pojat olivat haastattelussa kuun alkupuolella ylen aamussa.
 
http://areena.yle.fi/video/1309508170491
 
Abysmal
10.07.2011 13:14:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rikkaat kakarat heittää Bon Jovi-poseeraukset. Eikö ne stadilaiset koskaan kasva ulos tosta "kiedotaan huivi polven, ranteen ja kaulan ympäri, hoidetaan jostain Jack-lesti ja luetaan Törkytehdasta Raamattuna"-jutusta?
 
Palatkaa takas todellisuuteen.
 
hemoroidi
10.07.2011 22:38:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Abysmal: Rikkaat kakarat heittää Bon Jovi-poseeraukset. Eikö ne stadilaiset koskaan kasva ulos tosta "kiedotaan huivi polven, ranteen ja kaulan ympäri, hoidetaan jostain Jack-lesti ja luetaan Törkytehdasta Raamattuna"-jutusta?
 
Palatkaa takas todellisuuteen.

 
Mikä on todellisuus tässä tapauksessa?
 
T-Stag
11.07.2011 00:56:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pojilla on ihan asiallinen meininki mutta jotta homma lähtisi kunnolla liikkeelle niin tarvitsisivat esim. Olli Hermanin veroisen solistin. Mun mielestä lead-laulussa on isoin akilleen kantapää. Toivottavasti homma onnistuisi.
 
Wild String Of Voodoo Strat
11.07.2011 09:09:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemoroidi: Mikä on todellisuus tässä tapauksessa?
 
Että 80-luku päättyi viimeistään vuonna 1990?
 
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
hemoroidi
11.07.2011 12:14:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Pojilla on ihan asiallinen meininki mutta jotta homma lähtisi kunnolla liikkeelle niin tarvitsisivat esim. Olli Hermanin veroisen solistin. Mun mielestä lead-laulussa on isoin akilleen kantapää. Toivottavasti homma onnistuisi.
 
Samaa mieltä. Ja biisinkirjoittajat saisi kehittyä vielä. Nyt tuntuu siltä että meininki on ehkäpä jopa liian suoraviivaista (ainakin minun makuun).
 
Että 80-luku päättyi viimeistään vuonna 1990?
 
Mitä sillä on minkään kanssa tekemistä? Eiköhän me kaikki eletä 2010-lukua.
 
Abysmal
11.07.2011 17:38:00 (muokattu 11.07.2011 17:38:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemoroidi: Mikä on todellisuus tässä tapauksessa?
 
Hei, ei me ollakaan enkelten kaupungissa! Noin se käy, pudotaan pois rocktaivaasta.
 
En mä todellisuutta kykene määrittelemään, mutta tää väsätäny kasarihomma on lähinnä jotain todellisuudesta vieraantumista. Rikkaat lapset on tajunneet, miltä rock n' roll näyttää. Samalla ne on kehitelleet leikin nimeltä 80's Hair Metal.
 
Kyllä ne biisinsä soittaa osaa, mutta ei ne mua liiemmin puhuttele.
 
Commoni
15.07.2011 18:27:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Abysmal: En mä todellisuutta kykene määrittelemään, mutta tää väsätäny kasarihomma on lähinnä jotain todellisuudesta vieraantumista. Rikkaat lapset on tajunneet, miltä rock n' roll näyttää. Samalla ne on kehitelleet leikin nimeltä 80's Hair Metal.
 
Mun käsittääkseni Hanoi Rocks oli ja on suht monen glämärin esikuva ja ne ei tosiaan mitään rikkaita skidejä olleet alkuaikoinaan. Ei kyllä nykyäänkään.
 
Schnowotski: Olisin odottanut, että näin juhannuksen aikaan olisi mennyt edes pari päivää ennen kuin ensimmäinen kapteeni itsestäänselvyys lehahtaa paikalle.
ECrow
15.08.2011 11:14:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä löytyy HD tasoinen live:
http://www.youtube.com/user/LiveRecordings101
 
aivokuolio
15.08.2011 12:09:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätähän tämä nykymeininki on. Ei vissii hirveesti itseilmaisun tarvella jätkillä.
 
HaloOfFlies
15.08.2011 12:11:25 (muokattu 15.08.2011 12:28:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ECrow: Täältä löytyy HD tasoinen live:
http://www.youtube.com/user/LiveRecordings101

 
Yhtä teennäistä muka-poseerausta kuin Reckless Love. Ei jatkoon.
 
80-luku päättyi syyskuussa 1991 kun Nevermind julkaistiin, eivätkä pari teennäistä suomiposeeraajabändiä sitä takaisin tuo.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
hemoroidi
15.08.2011 13:19:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: 80-luku päättyi syyskuussa 1991 kun Nevermind julkaistiin, eivätkä pari teennäistä suomiposeeraajabändiä sitä takaisin tuo.
 
Ei sitä 80-lukua takaisin saa vaikka kuinka haluaisi. Enkä usko että nämä bänditkään sitä haluaa. Nehän tekee uutta musiikkia. Ainakaan minä en ollut kuullut Reckless Loven ekaa albumia ennen ku se tuli kauppoihin. Kliseitä ja tuttuja kuvioitahan löytyy lähes kaikista maailman biiseistä, mutta ei se sitä tarkoita että se olisi huonoa tämän takia.
Uskon että Reckless Love vain haluaa pitää hauskaa ja tehdä positiivista musaa. Minä ainakin teen musiikkia sen takia koska se on mukavaa.
 
Stradlin
15.08.2011 14:09:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiihan toi varmaan jonkunlaisena 80's bilebändinä, mutta ei oikein karismaa tai omaa biisimateriaalia tunnu olevan mihinkään kummempaan.
 
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
C
15.08.2011 15:10:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli tosta musatyylistä ja jätkien imagosta mitä mieltä tahansa, niin helvetin hyvin vedettyä kamaa. Kitarasoolotkin lähtee sellaisella osaamisella ettei tartte hävetä missään.
 
Noi on lahjakkaita jätkiä. Toivon menestystä.
 
Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5133 134 135 136 137

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «