Krice 06.07.2011 23:13:31 (muokattu 06.07.2011 23:13:53) | |
---|
Methis: Sama meininki. Kyllä mä sen huomaan joo mut ei sillä ole mitään merkitystä mihinkään mun soitteluissa. Minulla on sen verran lyhyt pikkusormi, että menee välillä venyttelyksi lyhyelläkin skaalalla. Esim. Kinkun A Visit From The Dead -kappaleen introssa on sävelkorvani perusteella toka ja kolmas arpeggio: -13--10- -10--8-- -9---7-- -10--5-- -0---5-- -------- Toki jos vaan runttaa perussointuja eikä mitään haastavampaa musiikkia niin sitten ei tarvitse hikoilla. |
Entropia666 07.07.2011 13:19:41 | |
---|
Tänään tuli strato kotia, äsken lähti thomannilta tulemaan: -Musta 3-ply pleksi - Mustat potikanhatut - Kieliä - Switchcraftin jakki Heräteostoksena pistin tulemaan myös: - HB:n phaser - HB:n Cruch box |
Knoppix 07.07.2011 13:46:11 | |
---|
Entropia666: Tänään tuli strato kotia Kuvaa? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus "Minun tiedetään menettäneen malttini, kun asiat eivät ole menneet suunnitelmieni mukaan." |
zxcasdqwe 07.07.2011 13:46:54 | |
---|
Hei. Osaisko joku sanoa mistä sais halvimmalla uuden standard straton ostettua tällä hetkellä? Viimeksi kun asiaa tsekkailin, niin joku brittiläinen nettikauppa myi standardeja aika kilpailukyvyttömän halvalla hinnalla. Oliskohan ne hinnat muuttuneet punnan vahvistuttua.. |
Entropia666 07.07.2011 13:50:48 | |
---|
Knoppix: Kuvaa? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus Ei oo vielä, kuhan saan pleksin vaihdettua niin katellaan sitten. |
spk78 07.07.2011 17:39:15 | |
---|
Duesenberg Starplayer TV tuli pari päivää sitten taloon. Täytyy sanoa että on aivan mielettömän hyvä soittotuntuma ja saundit upean ulkonäön lisäksi. Pari päivää soiteltuani tuolla, vanha American deluxe Teleni saundasi äsken kokeiltuani ihan näkkäriltä, vaikka hyvä saundinen kitara on sekin. Huipputremolo, joka pitää vireen rankemmassakin menossa. Parasta ehkä tuossa on se, että tuntuu taipuvan melkeinpä mihin vain tyyliin, paitsi ehkä metallitilutteluun. Erittäin monipuolinen hieno kitara. Suosittelen. Alla linkki, tosin en Thomannilta ostanut. http://www.thomann.de/fi/duesenberg_starplayer_tv_black.htmSe mikä kuulostaa oikealta on oikein, Se mikä kuulostaa väärältä on oikein. |
oamkbonor 07.07.2011 20:47:58 | |
---|
zxcasdqwe: Hei. Osaisko joku sanoa mistä sais halvimmalla uuden standard straton ostettua tällä hetkellä? Viimeksi kun asiaa tsekkailin, niin joku brittiläinen nettikauppa myi standardeja aika kilpailukyvyttömän halvalla hinnalla. Oliskohan ne hinnat muuttuneet punnan vahvistuttua.. http://www.kitarapaja.com/usvi.htm |
Juicy 07.07.2011 21:03:16 | |
---|
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Jyrken 08.07.2011 09:51:01 | |
---|
Ostin ysikielet kitaraan, löin ne kiinni, ja ovat tähän mennessä hienoinen pettymys: vieläkään en osaa tiluttaa. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
lukeman 08.07.2011 12:22:44 | |
---|
Jyrken: Ostin ysikielet kitaraan, löin ne kiinni, ja ovat tähän mennessä hienoinen pettymys: vieläkään en osaa tiluttaa. Kasit? :) Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
slowfinger 08.07.2011 15:42:50 | |
---|
Lomarahojen kunniaksi tuli taas päiviteltyä arsenaalia. Uudet pääteputken nuppiin, piuhoja pedaalilautaan, Lovepedalin Leslius (taitaa olla jo kolmas...), Malekko micro tremolo ja Catalinbreadin Super chili picoso boosteri. Jos näillä pysyisi gas hetken kurissa. Toivossa on hyvä elää. http://www.myspace.com/fuzzyorangeband |
Minushuman 08.07.2011 18:22:31 | |
---|
Jucciz: Noi oli 30 prosentin alennuksessa, eli hinnaksi jäi vaivaiset 17 euroa. Reilusti alle 9 euroa per Marshall. No sitten ei ollut paha. Jalat vähän hikoilee noissa M/91:ssä. "I feel sorry for people who don't drink - wake up in the morning and that's the best they feel all day" |
tommium 08.07.2011 21:48:06 | |
---|
Tuli käytyä Musamaailma outletissä ja käteen jäi ensimmäinen putkivahvistin, Blackstar HT-1. ...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay. |
reppana 09.07.2011 10:33:29 | |
---|
Mie oon ostanu parin viikon sisällä: Greg Bennett AV-7,pussin,kitaratelineen ja tc electronicin polytunen. Jospa toi GAS helpottais vähäksi aikaa, tosin Ibanezin RG vois olla ihan jees box. Reppana Harjottelemalla oppii, paitsi minä. |
jyrkalt 09.07.2011 10:48:41 | |
---|
slowfinger: Lomarahojen kunniaksi tuli taas päiviteltyä arsenaalia. Uudet pääteputken nuppiin, piuhoja pedaalilautaan, Lovepedalin Leslius (taitaa olla jo kolmas...), Malekko micro tremolo ja Catalinbreadin Super chili picoso boosteri. Jos näillä pysyisi gas hetken kurissa. Toivossa on hyvä elää. Hähä! Mulla on ollu Lesliusta myös kolmesti :P HotCake neljäkertaa... =X Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
juikkipuikki 09.07.2011 15:22:13 | |
---|
Huh tätä hellettä! Musamaailmasta joku sekunda kaappipiuha ja plekuja. Levytukusta Dimarzio liquidfire uuteen hellcattiin. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
slowfinger 09.07.2011 17:08:46 | |
---|
jyrkalt: Hähä! Mulla on ollu Lesliusta myös kolmesti :P HotCake neljäkertaa... =X Tuuppa joku päivä kokeilemaan uusia purkkeja ja styrkkaria meikäläisen uudelle treenikselle Puotilaan. http://www.myspace.com/fuzzyorangeband |
Harris 09.07.2011 18:07:28 | |
---|
Hurja tilaus Ibanez Rules:ille. LoPro Edge intonaatiotyökalu ja Prestige Multitool :) Huh huh! " Jäähyn syy: Kaikki jäähylle" |
inrock 09.07.2011 19:47:59 | |
---|
Thomannilta tuli tommonen aika halpa Höfnerin delay ja piuha, musamaailmasta tulossa virtalähteen haaroituspiuha ja F-musiikista saapui uus kitarapiuha. On muuten oikiasti aika hyvän kuulonen toi delay. Vaikka enpä paremmastakaan tiedä... :) "They call me Muddy Waters" |