Sonormies 05.07.2011 16:10:32 | |
---|
Mattjuha: Eipäs ollutkaan sama virveli kuin mulla, ei sinne päinkään paitsi läpi rummun menevän mattokoneiston osalta. Eli mun arvaus meni ihan pieleen. Eiköhän viisaammat keksi tarkempia speksejä sun virvelille. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
mattjuha 05.07.2011 16:38:17 | |
---|
Sonormies: Mattjuha: Eipäs ollutkaan sama virveli kuin mulla, ei sinne päinkään paitsi läpi rummun menevän mattokoneiston osalta. Eli mun arvaus meni ihan pieleen. Eiköhän viisaammat keksi tarkempia speksejä sun virvelille. Jep. Itse veikkaan vahvasti 50-lukua. Katsoin vanhoja kuvastoja netistä ja huomasin koneiston olevan samanlainen kuin 50-lukulaisissa. Täysin samanlaista ei kuvastoista löytynyt, koska lugit ovat erilaiset. Omani saattaa olla sekasikiö. |
Sonormies 05.07.2011 16:48:14 (muokattu 05.07.2011 16:48:29) | |
---|
Mattjuha: Millainen soundi virvelissä on? Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
mattjuha 05.07.2011 17:06:38 | |
---|
Sonormies: Mattjuha: Millainen soundi virvelissä on? Siinä on sopivasti puuvirvelin pehmeyttä, vintagemaista pyöreyttä ja ja teräsvirvelin terävyyttä, botneakin löytyy. Kalvoina perus eli karhea Ambassador ja resona Ambassador snare. Mattona on Puresound. |
El Jefe 05.07.2011 18:23:57 (muokattu 05.07.2011 18:32:49) | |
---|
mattjuha: Siinä on sopivasti puuvirvelin pehmeyttä, vintagemaista pyöreyttä ja ja teräsvirvelin terävyyttä, botneakin löytyy. Kalvoina perus eli karhea Ambassador ja resona Ambassador snare. Mattona on Puresound. Premien Ace snare, badge 50-luvulta. Puisen omistin, jossa samanlainen badge ja se oli tehtaan mukaan 50-luvulta. Sama koneisto, mutta eri lugit. Kuvahakuun Premier Ace snare ja vaikka vielä steel. http://www.chashooperdrumshop.co.uk/view_image.php?id=64 Niin ja 100% varma en ole. |
ferodoz 06.07.2011 00:21:25 | |
---|
hansakemanelius: Missä päin standeja saa lähes ilmaiseksi? työpaikassani, muuttotyhjennyksien alta vein kohteliaasti pois jaloista. :) ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
MxS 06.07.2011 23:03:01 | |
---|
Kuukausi sitten: Moongel-purkki, Steve Smith Drumset technique & History of the US Beat DVD sekä Yamaha SS740A (14) ja SS662 (12) snare ständit. DVD on ihan OK. Yamahoiden antama laatuvaikutelma on erittäin hyvä. Jammun HW:tä voisi hankkia jatkossakin. Viime viikolla ostin Mapex 12x7 Black Panther maple virvelin, se on tosin saamatta omiin käsiin eli kokemusta ei vielä ole. Tänään tuli hommattua ensimmäinen Paiste-merkkinen pelti vaikka oon pitäny siihen merkkiin päätymistä aika epätodennäköisenä. Paljon sitä piti kaupassa kilkutella ennen kuin ostopäätös syntyi ja onneksi se sitten kuulosti yhtä hienolta omassakin soittohuoneessa. Eli häröilysetissä on nyt sitten ratsuna Paiste Traditional 20 Thin Ride. Cräshääntyy herkästi ja upeasti ja muutenkin monenlaista hienoa ääntä irtoaa huonommankin soittajan käsissä. Makoisa ostos ainakin näin ensitunnelmien osalta. "Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän." |
joku muu sikko 07.07.2011 08:56:49 | |
---|
Ostin pinstraipit kokkeeksi rc yamahoiden tomeihin mutt en ole vielä vaihtanut. Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law. |
MxS: Tänään tuli hommattua ensimmäinen Paiste-merkkinen pelti vaikka oon pitäny siihen merkkiin päätymistä aika epätodennäköisenä. Paljon sitä piti kaupassa kilkutella ennen kuin ostopäätös syntyi ja onneksi se sitten kuulosti yhtä hienolta omassakin soittohuoneessa. Eli häröilysetissä on nyt sitten ratsuna Paiste Traditional 20 Thin Ride. Cräshääntyy herkästi ja upeasti ja muutenkin monenlaista hienoa ääntä irtoaa huonommankin soittajan käsissä. Makoisa ostos ainakin näin ensitunnelmien osalta. Perhanas, se on hyvä symbaali, onnea uudesta hankinnasta. Oma Trad 22" light ride ei crashaanny ihan niin helpolla, riittävästi ja soundi on iso =) [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
fox 07.07.2011 17:12:33 | |
---|
El Jefe: Premien Ace snare, badge 50-luvulta. Puisen omistin, jossa samanlainen badge ja se oli tehtaan mukaan 50-luvulta. Sama koneisto, mutta eri lugit. Kuvahakuun Premier Ace snare ja vaikka vielä steel. http://www.chashooperdrumshop.co.uk/view_image.php?id=64 Niin ja 100% varma en ole. Itekin veikkaisin tuota Acea, ja 50-luvun puolelta. 2000-sarjalainen ole ei. Ne tuli vasta reipas 10 vuotta myöhemmin. |
EJ84 07.07.2011 17:19:58 | |
---|
|
Hakki 07.07.2011 19:09:17 | |
---|
Paiste Signature Dark Energy Mark I 17" ja 18" crashit tuli hommattua. Signature-kattaus kohta kasassa, enää china puuttuu. while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy... |
Veksi 07.07.2011 22:58:02 (muokattu 07.07.2011 23:02:22) | |
---|
Tuli tilattua Soitin Laineelta Remo Renessaisse kalvopaketti tuplana, sekä bassorummun kalvo samaa sarjaa Emperor, saa nähdä miten soi!? |
ferodoz 07.07.2011 23:13:29 | |
---|
Sekavassa mielentilassa tuli tilattua standicaselle kaveriksi 26", 13",16",18" sekä 14" Hardcaset + Hardcasen 22" symbaalilaukku. Kyllä kelpaa nyt kuskata rumpsuja! ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
BanZai88 08.07.2011 00:26:39 | |
---|
ferodoz: Sekavassa mielentilassa tuli tilattua standicaselle kaveriksi 26", 13",16",18" sekä 14" Hardcaset + Hardcasen 22" symbaalilaukku. Kyllä kelpaa nyt kuskata rumpsuja! Olipahan yllätys tänään, kun avasin oman 22" hardcasen symbaalilaukun! Se keskitappi/kierreruuvi oli taipunut noin 45 asteen kulmaan juurestaan.. Onneksi ei tullut pakattua keissiä ihan täyteen peltejä vaan oli pelleillä ollut varaa liikkua. Melkolailla ahtaalla ne kuitenkin olivat keskireiästä. Ihmettelen vaan, että miten ihmeessä tuollainen pultti on päässyt taipumaan? Vasaralla sai ihan olan takaa hakata, että sai suoristumaan. Itse olen tuota roudannut, eikä se ole saanut suurempia kolhuja osakseen. Viime vkoloppuna oli keikkakuorma-auton matkassa, mutta sielläkin se oli ihan asiallisesti laiteltuna. Ihme touhua... |
ferodoz 08.07.2011 08:27:02 | |
---|
BanZai88: Olipahan yllätys tänään, kun avasin oman 22" hardcasen symbaalilaukun! Se keskitappi/kierreruuvi oli taipunut noin 45 asteen kulmaan juurestaan.. No jopas on. :D kuulostaa melko fiktiiviseltä, kerro ihmees jos saat selville että miksi. :) ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
Velli 08.07.2011 13:17:30 | |
---|
Hardcasen symbaali- ja HW-keissit ovat huonoja. Symbaalikeisseistä se keskitappi vääntyy ajan myötä vinoon ja HW-keissistä lähtee renkaat. Snare- tomi- ja basarikeissit ovat hyviä. Mulla on niitä about 15 setillistä. |
Weetoz 08.07.2011 13:34:28 | |
---|
Meinl Byzance 14" Sand Hats. Kaikki Zildjianit on nyt myyty pois, eikä kyl kaduta yhtään, vaikka hyviä nekin oli. Nää on vaan jotenkin miellyttävämpiä minusta. |
Hoo_ 08.07.2011 15:43:06 | |
---|
Weetoz: Meinl Byzance 14" Sand Hats. Kaikki Zildjianit on nyt myyty pois, eikä kyl kaduta yhtään, vaikka hyviä nekin oli. Nää on vaan jotenkin miellyttävämpiä minusta. Noi on kyl niin huippu haitsut. TYKKÄÄN :))) Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan |
Bobana 08.07.2011 16:35:30 | |
---|
ferodoz: Sekavassa mielentilassa tuli tilattua standicaselle kaveriksi 26", 13",16",18" sekä 14" Hardcaset + Hardcasen 22" symbaalilaukku. Kyllä kelpaa nyt kuskata rumpsuja! Ja sitte ku olis keikkaakin vielä.... Hä hä! Sori, oli pakko. En voinut sormilleni mitään. : ) Ai nyvvai??! |