Aihe: 7 kieliset : IBANEZ Universe / RG7 / K7 / Muut seiskat
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Kartsu
15.06.2011 16:41:44

No nyt on miun profiilissa kuvia
Harris
16.06.2011 22:28:57
Katos vaan. Onnea uuden kepin johdosta. Minä viherrän kateudesta ;)
" Jäähyn syy: Kaikki jäähylle"
Kivijalka
03.07.2011 20:20:23
Humanoid: ^ Edelleen tossa UV7:n all blackissä on mukavin kaula johon olen seiskassa törmännyt :)

Poikkeaako tuon All Blackin kaula jotenkin muista Universeistä? Paksumpi tjms?
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Humanoid
04.07.2011 08:12:14 (muokattu 04.07.2011 08:13:34)
Kivijalka: Poikkeaako tuon All Blackin kaula jotenkin muista Universeistä? Paksumpi tjms?

En ole päässyt muita Universeja juuri testaamaan. Sanoinkin, että tähän asti paras kaula johon olen törmännyt :) Vertailukohteena tosin käväisi jossain vaiheessa RG7621, jossa kaula oli pyöreämmällä profiililla eikä tuntunut millään passaavan meikäläiselle. UV7:ssa pinta oli öljytty (mielestäni aina parempi) ja profiili enemmän D kuin C. Istui vaan käteen paremmin.

Mitä joskus pikaisesti kokeilin Apex-2:sta, sen kaulasta tuli hieman mieleen tuo UV7, muttei silti lähellekään :)
Kivijalka
04.07.2011 09:07:03 (muokattu 04.07.2011 09:07:23)
Humanoid: En ole päässyt muita Universeja juuri testaamaan. Sanoinkin, että tähän asti paras kaula johon olen törmännyt :) Vertailukohteena tosin käväisi jossain vaiheessa RG7621, jossa kaula oli pyöreämmällä profiililla eikä tuntunut millään passaavan meikäläiselle. UV7:ssa pinta oli öljytty (mielestäni aina parempi) ja profiili enemmän D kuin C. Istui vaan käteen paremmin.

Mitä joskus pikaisesti kokeilin Apex-2:sta, sen kaulasta tuli hieman mieleen tuo UV7, muttei silti lähellekään :)

Jostain netin syövereistä kaivelin tietoa, että uudet Universe-kaulat olisivat lakattuja öljyn sijaan ja viidestä palasta kahden sijaan. Ilmeisesti hieman eri profiilikin on käytössä nykyään.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Tinippa84
05.07.2011 11:02:39

Kivijalka: Poikkeaako tuon All Blackin kaula jotenkin muista Universeistä? Paksumpi tjms?

Poikkeaa. Nuissa vanhoissa on kaulan profiili on ikäänkuin seiskalle 'venytetty' C. Uudemmissa on enempi kantikkaampi flat D. Minusta toi vanha onpi parempi...
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Kivijalka
05.07.2011 14:41:46
Tinippa84: Poikkeaa. Nuissa vanhoissa on kaulan profiili on ikäänkuin seiskalle 'venytetty' C. Uudemmissa on enempi kantikkaampi flat D. Minusta toi vanha onpi parempi...

Huomenna sen pääsee itsekin testaamaan, kun tuollainen '97 All Black saapuu meikäläisen ihmeteltäväksi. ;)
Harris
05.07.2011 15:23:04
Kivijalka: Huomenna sen pääsee itsekin testaamaan, kun tuollainen '97 All Black saapuu meikäläisen ihmeteltäväksi. ;)

Onko se mikä just oli torilla?
Kivijalka
05.07.2011 15:30:39 (muokattu 05.07.2011 15:34:46)
Harris: Onko se mikä just oli torilla?

Juu, sepä se. Kai. Jäsen terolt:in keppi siis.
Harris
05.07.2011 16:55:02
Höh. Se oli mulla hieman kiikarissa. Mihin vaihdoit sen?
Kivijalka
05.07.2011 16:59:47
Harris: Höh. Se oli mulla hieman kiikarissa. Mihin vaihdoit sen?

Kiinteätallainen Carvin lähti ja kauhukampinen Universe tuli tilalle. Aivan hävyttömän hyvä kitarahan tuo Carvin on mutta kaksi kappaletta samaa on vähän turhaketta. Nyt on tallissa siis seiska kampeiluun, sekä kiinteällä tallalla.
Tinippa84
05.07.2011 20:10:13

Kivijalka: Huomenna sen pääsee itsekin testaamaan, kun tuollainen '97 All Black saapuu meikäläisen ihmeteltäväksi. ;)

Jeps, se on hyvä keppi! Mulla on se vihreämikkinen...
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Kivijalka
05.07.2011 20:39:34
Tinippa84: Jeps, se on hyvä keppi! Mulla on se vihreämikkinen...

Nuo vihermustat ja täysmustat Universet ovat mielestäni ne kaikkein hienoimmat mallit: All business, no bullshit.
Harris
05.07.2011 20:47:51
Hehkuttakaa nyt vielä lisää... Ei lyötyä saa lyödä :(
Kivijalka
05.07.2011 20:51:59
Harris: Hehkuttakaa nyt vielä lisää... Ei lyötyä saa lyödä :(

Nooo... Jos kitara ei jostain syystä kelpaa, niin tiedänpähän kelle kaupitella sitä seuraavaksi. :P
Harris
05.07.2011 21:13:27
Juurikin niin :)
terolt
05.07.2011 21:44:29
Harris: Hehkuttakaa nyt vielä lisää... Ei lyötyä saa lyödä :(

Oho. Täältähän kaikuu ikäviä uutisia. Pittää oikein julkisesti tulla pyytämään anteeksi, etten soitellut ensin sulle... En vaan kaasuispäissäni tajunnut. Mulla on snadisti spontaanit mielenliikkeet. Carvin vain oli saatava.

-T
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
Harris
06.07.2011 06:57:51
terolt: Oho. Täältähän kaikuu ikäviä uutisia. Pittää oikein julkisesti tulla pyytämään anteeksi, etten soitellut ensin sulle... En vaan kaasuispäissäni tajunnut. Mulla on snadisti spontaanit mielenliikkeet. Carvin vain oli saatava.

-T

Ei hätää :) Noita tulee ja menee. Hyvän vaihtarin teit.
Kivijalka
06.07.2011 10:51:47
Tinippa84: Minusta toi vanha onpi parempi...

Nyt kun kitara on kourassa, niin täytyy sanoa että kyseessä on kyllä poikkeuksellisen mukava kaulaprofiili. Tuo mattapintakaan ei tunnu soittoa haittaavan, päinvastoin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)