lord 01.04.2004 15:54:27 | |
---|
tartteen biisiehdotuksia bändille jonka kokoonpano on kaksi kitaraa basso ja rummut.kerrotteko helpposoittoisia instrumentaalisia biisejä jos on mahdollista.kiitos kaikille etukäteen tähän viestiin vastanneille avustanne oli suurta iloa bändin tapaisellemme. |
Locrian 01.04.2004 16:00:06 | |
---|
Kaikki Metallicat,Panterat,Jazz-stankut,Chick Koreat,Vait ja kaikki muukin enempi vähempi "orkesterimusiikki".Mitäs tykkäät kuunnella?No sitä just.... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
lord 01.04.2004 16:32:02 | |
---|
no jos jotain biisien nimiä kehtaisitte pistää ku ei oo hirveesti tullu kuunneltua esim tota panteraa |
mikko1 01.04.2004 16:53:40 | |
---|
eipä oo kaikki tuossa listassa mitään kovin helppoja. pantera on sitten metallia, en tiiä haluatteko soittaa metallia. no kumminkin. Walk Revolution Is My Name This Love Becoming Cemetary gates New Level Cowboys From Hell "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
sickboy 01.04.2004 18:04:14 | |
---|
Jos teillä on joku alotteleva bändi ni ei tosta Panterasta kannata alottaa. Ja kannattaa ehdottomasti lähteä jostain simppelimmästä koska on paljon palkitsevampaa saada joku simppelimpi juttu toimimaan ku vääntää epätoivosesti jotain kikkelijuttuu päin helvettii vuosikaudet. Musamaustanne en tiedä, mutta hyvä lähtökohta on mun mielestä esim. Nirvana. Sillä mä oon alottanu. Kannattaa oikeesti olla rehellinen siinä suhteessa minkä tasonen bändi on, muuten siitä tulee yhtä helvettiä. Sitten ku kehittyy soittajina ni ottaa haasteellisempaa matskuu soittoon. |
Ed The Ead 01.04.2004 18:30:35 (muokattu 01.04.2004 18:30:44) | |
---|
Tollaselle aloittelevalle kokoonpanollehan on omiaan vanha kunnon Shadows. Apasset ja Atlantikset kehiin vaan. You can't play heavy metal with synthetisizer
-Bruce Dickinson- |
Härski 01.04.2004 19:08:07 | |
---|
Tollaselle aloittelevalle kokoonpanollehan on omiaan vanha kunnon Shadows. Apasset ja Atlantikset kehiin vaan. Kas, täällä ollaan ihan oikealla asialla. Mikään ei ole helppoudessaan opettavampaa, kuin vanha kunnon rautalanka. |
Ed The Ead 01.04.2004 21:04:36 (muokattu 01.04.2004 21:04:52) | |
---|
Joo kyllä näitä Shadowssejakin vaan ihan nöyrästi pitää lähteä soittamaan. Niissäkin riittää purtavaa aloittelevalle bändille, että saa ne menemään esiintymiskelpoisesti. You can't play heavy metal with synthetisizer
-Bruce Dickinson- |
Härski 01.04.2004 21:12:21 | |
---|
Joo kyllä näitä Shadowssejakin vaan ihan nöyrästi pitää lähteä soittamaan. Niissäkin riittää purtavaa aloittelevalle bändille, että saa ne menemään esiintymiskelpoisesti. Totta, ja mitä nuorempi bändi (soittajien keski-ikä) tommosta heittää, niin sitä arvostetumpi se on. Ainakin mä nostan hattua jokaiselle rautisbändille. |
Larry 02.04.2004 12:28:55 | |
---|
Soittakaa Paranoid ! Entäs Apache? Mukavaa rautalankaa Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
SURf 02.04.2004 12:30:13 | |
---|
Pipeline - siinä taitaa tosin olla kolome kitaraa. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Joo kyllä näitä Shadowssejakin vaan ihan nöyrästi pitää lähteä soittamaan. Niissäkin riittää purtavaa aloittelevalle bändille, että saa ne menemään esiintymiskelpoisesti. En paljon Shadowsista tiedä, mutta ite oon Apachea vähän soitellu eikä sekään nyt mikään helppo biisi ole. Noissa yksinkertaisissa on vaikea pidätellä itseään soittamasta turhia kikkailuja sinne väliin, hyvää sormien kurinpidon opettelua tollanen. Telecaster myytävänä! Löytyy avataria klikkaamalla. |