Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jani Jalkanen
1 2
Lapari
27.06.2011 22:16:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä mutta,kyllä kolahti.Mielestäni tämä kuului jatkua justiin näin.Kari Tapio oli upea laulaja ja hänen musiikkinsa jää elämään,mutta tämä hänen poikansa Jani pisti
kyllä hienon jatkon Jalkasen musiikki perinteelle.Janin laulu ääni on ihan omanlaisensa ,mutta ajoittain kyllä kuulee jotain tuttuakin soundia.Kuuntelin muutaman videon, ja täytyy sanoa,aivan valmis paketti.Hienoa!
 
mun kompressori on pajalla.
EP
27.06.2011 22:26:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapari: En tiedä mutta,kyllä kolahti.Mielestäni tämä kuului jatkua justiin näin.Kari Tapio oli upea laulaja ja hänen musiikkinsa jää elämään,mutta tämä hänen poikansa Jani pisti
kyllä hienon jatkon Jalkasen musiikki perinteelle.Janin laulu ääni on ihan omanlaisensa ,mutta ajoittain kyllä kuulee jotain tuttuakin soundia.Kuuntelin muutaman videon, ja täytyy sanoa,aivan valmis paketti.Hienoa!

 
Soon jämpti!
Mut olisit laittanu ne videot vaikka "parasta youtubesta" tai kehut "Tanssipalstan kehut" otsikon alle?
 
hoomollinen
01.07.2011 12:28:34 (muokattu 01.07.2011 12:30:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapari: En tiedä mutta,kyllä kolahti.Mielestäni tämä kuului jatkua justiin näin.Kari Tapio oli upea laulaja ja hänen musiikkinsa jää elämään,mutta tämä hänen poikansa Jani pisti
kyllä hienon jatkon Jalkasen musiikki perinteelle.Janin laulu ääni on ihan omanlaisensa ,mutta ajoittain kyllä kuulee jotain tuttuakin soundia.Kuuntelin muutaman videon, ja täytyy sanoa,aivan valmis paketti.Hienoa!

 
Radiolivekuuntelussa kyllä Janin laulu oli kyllä paikoittain melkoisesti alavireistä. Tuli vielä uusintanakin sen verta monesti, että toteamus ei jäänyt yhden kuuntelukerran varaan. Epävireys ei ainakaan faijansa laulua haitannut, mutta menestystä toivotan kuitenkin.
 
EP
01.07.2011 12:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hoomollinen: Radiolivekuuntelussa kyllä Janin laulu oli kyllä paikoittain melkoisesti alavireistä. Tuli vielä uusintanakin sen verta monesti, että toteamus ei jäänyt yhden kuuntelukerran varaan. Epävireys ei ainakaan faijansa laulua haitannut, mutta menestystä toivotan kuitenkin.
 
Mikä ohjelma oli?
 
isojussi
03.07.2011 06:02:15 (muokattu 03.07.2011 06:03:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...tai ei sittenkään mitään... kellä on korvat päässä kuulee ittekin...
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
03.07.2011 06:03:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mikä ohjelma oli?
 
Ainaskin iskelmäradio
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
hoomollinen
03.07.2011 10:21:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Ainaskin iskelmäradio
 
Mä kun en iskelmäradiota kuuntele, niin sen on pakko olla ollut Ylenaikainen ja vielä Uudenmaan taajuudella. Sitä en osaa sanoa, onko soinut koko maassa, mutta täällä etelämpänä ainakin. Ohjelma tuli kevättalvella, mutta ihan tarkkaa aikaa en osaa sanoa. Jos vielä jatkan analyysia, niin biisi oli Extrapallo, mikä eniten korvaan otti. Siinä on se kohta, jossa lauletaan jotenkin että "savuisissa baareissa" eli se melodian korkein kohta. Se jäi kyllä roikkumaan aika reippaasti. Mutta niinkuin aiemminkin kirjoitin, niin toivotan poikien uralle nostetta.
 
Tankero
03.07.2011 15:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: ...tai ei sittenkään mitään... kellä on korvat päässä kuulee ittekin...
 
Luulen, että olen samaa mieltä.
 
Humppajyrä
pava
03.07.2011 19:02:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapari: En tiedä mutta,kyllä kolahti.Mielestäni tämä kuului jatkua justiin näin.Kari Tapio oli upea laulaja ja hänen musiikkinsa jää elämään,mutta tämä hänen poikansa Jani pisti
kyllä hienon jatkon Jalkasen musiikki perinteelle.Janin laulu ääni on ihan omanlaisensa ,mutta ajoittain kyllä kuulee jotain tuttuakin soundia.Kuuntelin muutaman videon, ja täytyy sanoa,aivan valmis paketti.Hienoa!

 
joopa joo..ootko läheinenkin vai ihan sukulainen ..juniori on ok basisti ja mito stemmalaulaja..et nyt viitis hörytö klbia poikaansa ..veriside on tosiasia mutta laulaja..?? karaokeilloissa on sata saman laatuista...ihan oikeesti hei??????? sitä karismaa ei voi ostaa anttilasta, muusta puhumattakaan..sorry!!!!
 
EP
03.07.2011 20:26:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juutuubissa löysin yhen biisin, mun mielestä ihan kohtuu hyvin laulaa.
 
HotWheels
03.07.2011 21:25:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossahan noita:
 
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/mari … jani-jalkanen-yhtyeineen-extrapallo
 
http://satumaa.yle.fi/leirinuotioll … kesterinsa-sielu-sydan-ja-kyyneleet
 
http://satumaa.yle.fi/leirinuotioll … a-hanen-orkesterinsa-alumiinitahdet
 
http://satumaa.yle.fi/leirinuotioll … -ja-hanen-orkesterinsa-nowhere-hide
 
aleinone
04.07.2011 11:28:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin tuon extrapallon ja kyllähän laulussa paikoitellen on selvästi samoja sävyjä kuin Kari Tapiolla. Parikymmentä vuotta keikkaa, tupakkia ja viskiä, niin ollaan jo aika lähellä ;-)
 
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
Tankero
04.07.2011 13:39:27 (muokattu 04.07.2011 13:39:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Juutuubissa löysin yhen biisin, mun mielestä ihan kohtuu hyvin laulaa.
 
No mitä tuo sinun Soon jämpti kommenttis sitten tarkoittaa?
 
Humppajyrä
Lapari
04.07.2011 23:58:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joopa joo..ootko läheinenkin vai ihan sukulainen ..juniori on ok basisti ja mito stemmalaulaja..et nyt viitis hörytö klbia poikaansa ..veriside on tosiasia mutta laulaja..?? karaokeilloissa on sata saman laatuista...ihan oikeesti hei??????? sitä karismaa ei voi ostaa anttilasta, muusta puhumattakaan..sorry!!!!
 
Jos bassonsoiton voi laskea sukulaissuhteeksi ,niin sitten oon.
Mulla nyt vaan kolahti ja pistin tuntemukseni tänne.Kari Tapio oli mahtava lau-
laja,sekä esiintyjä eikä sitä voi kukaan muuuksi muuttaa.Oikeesti mun korvaan kuulosti tosi hienolta noi Janin biisit.Karaokeilloista sen verran,että sieltä on
tullut monia varteen otettavia artisteja suomen kevyen musiikin aatelistoon
mm.Jari Sillanpää.Ei karaokea pidä mitenkään aliarvioida.Karisma taas on jännä
asia, sen päättää suuri yleisö.
 
mun kompressori on pajalla.
pava
26.07.2011 16:24:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapari: Jos bassonsoiton voi laskea sukulaissuhteeksi ,niin sitten oon.
Mulla nyt vaan kolahti ja pistin tuntemukseni tänne.Kari Tapio oli mahtava lau-
laja,sekä esiintyjä eikä sitä voi kukaan muuuksi muuttaa.Oikeesti mun korvaan kuulosti tosi hienolta noi Janin biisit.Karaokeilloista sen verran,että sieltä on
tullut monia varteen otettavia artisteja suomen kevyen musiikin aatelistoon
mm.Jari Sillanpää.Ei karaokea pidä mitenkään aliarvioida.Karisma taas on jännä
asia, sen päättää suuri yleisö.

 
hehee no tulihan se sukulaisuus, kuten arvelinkin...tässä ei ole mitään klabin kanssa tekemistä, joka oli mun mielestä hieno laulaja ja muusikko..piste. mutta verrata janiin..pojasta ei ole eikä tule "kari tapioo"..ilman sukulaisuutta ei poika olisi kiinostanut ketään, yksi tavis laulava basisti tuhansien joukossa, isänsä orkan ujo, totinen basisti oikeassa takanurkassa, ois kai klabbi antanut pojan laulaa konsertissa jos olis näyttöö taidoista..vaan kun ei niin ei..olen yksi niitä jotka toivat karaoken suomeen, en siis aliarvioi karaokea yhtään.. ja selväähän on ettet ole solisti, et siis tajua mitä karisma tai sen puute tarkoittaa...karismassa ei ole mitään jännää, sitä joko on tai ei ole, eikä siitä päätä iso eikä pieni yleisö, se päättää vain ja ainoastaa sun kuukausi/vuosi tulon.....karisma on luojan antama "ominaisuus" jumalainen lahja esiintyjälle...ei ihmisen itse tai muiden päätettävissä..mee kuuntelen ja kattoon karismaattisia esiintyjiä jos oot fiksu niin tajuut mitä tarkoitan....
 
EP
26.07.2011 16:38:59 (muokattu 26.07.2011 16:40:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: hehee no tulihan se sukulaisuus, kuten arvelinkin...tässä ei ole mitään klabin kanssa tekemistä, joka oli mun mielestä hieno laulaja ja muusikko..piste. mutta verrata janiin..pojasta ei ole eikä tule "kari tapioo"..ilman sukulaisuutta ei poika olisi kiinostanut ketään, yksi tavis laulava basisti tuhansien joukossa, isänsä orkan ujo, totinen basisti oikeassa takanurkassa, ois kai klabbi antanut pojan laulaa konsertissa jos olis näyttöö taidoista..vaan kun ei niin ei..olen yksi niitä jotka toivat karaoken suomeen, en siis aliarvioi karaokea yhtään.. ja selväähän on ettet ole solisti, et siis tajua mitä karisma tai sen puute tarkoittaa...karismassa ei ole mitään jännää, sitä joko on tai ei ole, eikä siitä päätä iso eikä pieni yleisö, se päättää vain ja ainoastaa sun kuukausi/vuosi tulon.....karisma on luojan antama "ominaisuus" jumalainen lahja esiintyjälle...ei ihmisen itse tai muiden päätettävissä..mee kuuntelen ja kattoon karismaattisia esiintyjiä jos oot fiksu niin tajuut mitä tarkoitan....
 
Mun mielestä karisma tulee myös iän ja kokemuksen myötä, kuten K.T :kin aikanaan, uransa alkuaikana se oli kun kuka tahansa iskelmälaulaja, siis mun mielestäni.
Pojasta voi tulla vaikka mitä vielä, koskaan ei tiedä?
Karaokesta en tykkää kovinkaan paljoa, sitä on ihan liikaa..
 
isojussi
26.07.2011 17:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pavalle plussaa - varsinkin tosta karisma-asiasta.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
pava
26.07.2011 17:33:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aleinone: Kuuntelin tuon extrapallon ja kyllähän laulussa paikoitellen on selvästi samoja sävyjä kuin Kari Tapiolla. Parikymmentä vuotta keikkaa, tupakkia ja viskiä, niin ollaan jo aika lähellä ;-)
 
missähän oli se edes yksi "kohta" jossa edes ois sinne päin mutta kun ei!! täytyy olla super-mutu hörökorvat että tossa kurkusta määkivää voi eds kuvitellakari tapioksi!! ja muuten on edesmenneen rienaamista verrata suureen artistiin tätä määkivää basistia..no jos laulaa ok?? niin mitä sitten, näilläkin sivuilla tuon laulamisen perusteella vois olla vähintään sata "klabi-erehdystä ja sukulais poikaa"..jalkanen käyköön keikalla niin paljon kun pystyy, mutta lopettakaa nyt jumalauta tuo paskanjauhanta samanlaisuudesta..ihan hävettää kun kollegoissa löytyy umpikuuroja!!!
 
aleinone
27.07.2011 10:45:58 (muokattu 27.07.2011 10:47:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjoitinkin lauluäänen sävystä ja siitäkin paikoitellen, en Kari Tapion kloonista.
Mutta sovitaan, että olen umpikuuro, onneksi leipä lähtee kuitenkin muualta kuin musisoinnista ;-)
 
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
Sperde
27.07.2011 23:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä hyvä, taas on meininki silkkaa neroutta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «