Aihe: Divaritason roots-skaba 36 äänestys
1
tono
03.07.2011 18:22:48 (muokattu 03.07.2011 20:54:24)

Jaan 5 pistettä että olisi jotain järkeäkin äänestää. :)

3p tjj2000: Kivoja komppifiilestelyjä tälläkin kertaa. Omanlaatuista tunnistettavaa soittoa.

2p artal: Soitossa voisi olla enemmän tatsia, svengiä ja fraseerausta. Soitto kuulostaa helposti random pimpompim säveliä boxista -soitolta ilman mausteita. Kehitystä olen kuitenkin kuulevinani! Korvakuulolla biisejä harjoitteluun, musiikin kuuntelua ja tietenkin sooloilua niin siitä se lähtee!

E: Ja suosittelen kaikille roots-skaban puolella olevien omaa korvaa miellyttävien soolojen harjoittelemista korvakuulolta, todella hyvää treeniä!
Käsi kädessä timen vieressä...
artal
03.07.2011 20:57:55
Jäipä osallistujien määrä vähiiin :( Olen ollut Pietarissa perjantaiaamusta, joten aika vähillä kuunteluilla jonkinlainen äänestystöräys. Noudatan Tonon mallia ja annan viisi pinnaa.

3p tjj2000 - jälleen muikea saundi ja hienoja kuvioita. Loppua kohti jotain pieniä fiboja, mutta alku oli erinomainen

2p tono - hemmetin hienosti, jos oikeasti taustaa kuulematta vedit! Kyllähän se kuului joissain kohdin, että lennosta vedettiin, mutta kyllä tällaisenkin soolon jossain esittää kehtaa.
JaSo
03.07.2011 21:38:07
Ja sitten pisteet:
artal 2
tono 2
tjj2000 6 (ei äänestänyt)

Joten tasapeliin artalin ja tonon kanssa kuitenkin päädyttiin. Sääntöjen puitteissa tjj:n pisteitä ei kai huomioida koska ei äänestänyt, joten neuvotelkaa keskenänne kumpi ottaa seuraavan skaban vetovastuun.
Bless is more...
tono
03.07.2011 21:40:25

Artal voi mun puolesta pistää jos haluaa. Mutta jos jostain syystä ei pysty niin minäkin voin siinä tapauksessa.
Käsi kädessä timen vieressä...
artal
03.07.2011 22:08:36
tono: Artal voi mun puolesta pistää jos haluaa. Mutta jos jostain syystä ei pysty niin minäkin voin siinä tapauksessa.

Voin laittaa, koska en ole vielä päässyt moista herkkua kokeilemaan.
tjj2000
04.07.2011 07:14:38
vähän reissussa, joten kuuntelemiset täällä laivalla jääneet väliin...
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)