Planetist 18.06.2011 20:30:37 | |
---|
Eipä täälläkään näköjään vielä ole noteerattu että Macca täyttää tänään 69. |
Calliope 24.06.2011 08:05:56 (muokattu 24.06.2011 08:07:20) | |
---|
Macca on vielä nuori koltiainen; Ravi Shankar, 91, still going strong.. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
Stain 25.06.2011 16:33:59 (muokattu 25.06.2011 16:37:03) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=TeC-TQwP8jE 0.15 Paul buuaa poliiseille ja John pistää hommalle stopin. Ihan fiksusti tehty, tuollaisen manian vallitessa joku mellakan puhkeaminen ois saattanut olla ihan mahdollista. "No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Calliope 25.06.2011 18:30:16 | |
---|
Stain: http://www.youtube.com/watch?v=TeC-TQwP8jE 0.15 Paul buuaa poliiseille ja John pistää hommalle stopin. Ihan fiksusti tehty, tuollaisen manian vallitessa joku mellakan puhkeaminen ois saattanut olla ihan mahdollista. Voihan urkuja noinkin soittaa.. Siis ihan järjetöntä tuo kirkuminen, ihan järjetöntä :-( "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
Loijaa 29.06.2011 13:28:41 | |
---|
Calliope: Voihan urkuja noinkin soittaa.. Siis ihan järjetöntä tuo kirkuminen, ihan järjetöntä :-( On kyllä niin koomista katsoa nyt, miten vähillä ja tehottomilla kamoilla tyypit vetää stadionintäyteiselle yleisölle, joka kaikenlisäksi on kymmenien, ellei satojen metrien päässä itse bändistä. No palanen populaarikulttuurin historiaa on hienosti tallentunut tuossakin, ja eikös Shea-keikka vähän opettanut valmistamaan isompia ja tehokkaampia äänentoistolaitteita vastaavia stadionkeikkoja silmälläpitäen.. I'm alive to the world |
velipesonen 29.06.2011 13:50:52 | |
---|
Loijaa: On kyllä niin ko omista katsoa nyt, miten vähillä ja tehottomilla kamoilla tyypit vetää stadionintäyteiselle yleisölle, joka kaikenlisäksi on kymmenien, ellei satojen metrien päässä itse bändistä. No palanen populaarikulttuurin historiaa on hienosti tallentunut tuossakin, ja eikös Shea-keikka vähän opettanut valmistamaan isompia ja tehokkaampia äänentoistolaitteita vastaavia stadionkeikkoja silmälläpitäen.. Beatlesin kiertäessä Amerikkaa Shean-keikkaa seuranneena vuonna 1966 niillä oli edelleen täysin alkeelliset kamppeet. Joku on sanonut että moderni kiertueteollisuus syntyi 15 minuuttia Candlestick Parkin jälkeen. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Ukko 29.06.2011 15:02:37 | |
---|
Loijaa: On kyllä niin koomista katsoa nyt, miten vähillä ja tehottomilla kamoilla tyypit vetää stadionintäyteiselle yleisölle, joka kaikenlisäksi on kymmenien, ellei satojen metrien päässä itse bändistä. No palanen populaarikulttuurin historiaa on hienosti tallentunut tuossakin, ja eikös Shea-keikka vähän opettanut valmistamaan isompia ja tehokkaampia äänentoistolaitteita vastaavia stadionkeikkoja silmälläpitäen.. Taisi nuo stadion keikat olla silloin aika uusi ilmiö. COVS jäsen nro 6 |
Continuub 30.06.2011 20:07:12 (muokattu 30.06.2011 20:09:12) | |
---|
White albumin sain käsiini tänään. Tästä alkoi oma beatles-diggailluni ja hyvältä kuulostaa, vaikka vähän epäilytti tuon revolution 9 takia. Tähän olisi pitänyt tutustua ajat sitten. |
Loijaa 30.06.2011 23:08:48 | |
---|
Ukko: Taisi nuo stadion keikat olla silloin aika uusi ilmiö. Niihän ne olikin, ja siksi se onkin niin koomista, kun jättimäiselle yleisölle soitettiin noilla kamoilla, millä nyt soitettiin I'm alive to the world |
velipesonen 01.07.2011 09:53:31 | |
---|
Jostain luin että Shea olisi ollut ensimmäinen stadionkonsertti vaikka NME Poll Winners Concerteja oli järjestetty Lontoon Wembleyllä jo aiemmin. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Ukko 01.07.2011 15:07:58 | |
---|
Loijaa: Niihän ne olikin, ja siksi se onkin niin koomista, kun jättimäiselle yleisölle soitettiin noilla kamoilla, millä nyt soitettiin Kun ei ollut muunlaisia kamoja niin pakko vetää niillä mitä oli. COVS jäsen nro 6 |
Calliope 01.07.2011 15:26:26 | |
---|
Continuub: White albumin sain käsiini tänään. Tästä alkoi oma beatles-diggailluni ja hyvältä kuulostaa, vaikka vähän epäilytti tuon revolution 9 takia. Tähän olisi pitänyt tutustua ajat sitten. Älä nytten! Säveltäjä itsehän oli sitä mieltä, että revolution 9 julkaistaan singlenä :-)) "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
HXY 01.07.2011 17:11:23 | |
---|
Mun mielestä Revolution 9 on ihan hyvä. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
I'm alive to the world |
Jokapaikanapina 01.07.2011 23:01:08 | |
---|
|
rheinone 03.07.2011 21:18:25 | |
---|
Kyllä Abbey Road on kokonaisuudessaan LOISTOLÄTTY! Just alkoi kesäloma, kato. Pyydän anteeksi kaikilta joiden mielestä olen The Beatles:tä dissannut. |
BigPapa 03.07.2011 21:34:03 | |
---|
rheinone: Kyllä Abbey Road on kokonaisuudessaan LOISTOLÄTTY! Just alkoi kesäloma, kato. Pyydän anteeksi kaikilta joiden mielestä olen The Beatles:tä dissannut. Juu on se, vähän aikaa sit vasta kuuntelin taas kerran sitä. Ja tänään sinistä tuplaa. Loisto biisejä. |
Jokapaikanapina 03.07.2011 22:10:10 | |
---|
rheinone: Kyllä Abbey Road on kokonaisuudessaan LOISTOLÄTTY! ja maailman paras albumi :) |
rheinone 04.07.2011 00:56:32 | |
---|
Jokapaikanapina: ja maailman paras albumi :) Eli annat mulle anteeks dissaukset?.. hällelyyjah.... |
KornikoKoni 04.07.2011 01:23:56 | |
---|
No jo on! Kustaan hunajaa maailman tylsimmän päntin eteen! Vielä puuttuu kun joku ilmoittaa ostaneensa Keithin ylläpitämänsä kalsarit ylihintaan Dressmannilta. Ötökät ja Rjollaattorit kusee hanskaan! Siinähän nautitte! |