Aihe: Hihatin yläpeltiä..
1 2
Mikko A
01.04.2004 15:24:43
porthenin toni(lenni-kalle taipale) kuulemma soittaa 2kpl 16"crassia haitsuna ja soundi on saatanan hyvä!! ite joskus koitin sabianin 16" aa rock crash(erit paksu) ala peltinä ja aax 16" studio crash(tosi ohut) ylä peltinä!! oli vitun hyvä soundi!! kannattaa koikeilla kaikkea! niitä saattaa löytää aika coolia juttuja kun testailee!! kerran musa liikkees kokeilin kahta 10" stagg splassia hihatiksi ja oli vitun siisti soundi! mahdollisuuksia on paljon kunhan käyttää sairasta mielikuvitusta!!!!! = )

meni vähä off topiciksi mut kyllä crash varmasti toimii hyvin siinä hommas!

Crashi toimii kyllä oikein hyvin yläpeltinä. Itsekin olen kokeillut kahdella 16" crashilla, mutta ei toiminu kovin hyvin. Tosin oon tehny myös 8" haitsut Milleniumin (paksu) ja Istanbulin (tod. ohut) splasheista ja se oli kyllä aivan mieletön yhdistelmä! Tosi siisti soundi. Mitähän tulis kun tekis kahdesta ridesta haitsut >:)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
ltg
01.04.2004 15:26:01 (muokattu 01.04.2004 15:26:11)
Crashi toimii kyllä oikein hyvin yläpeltinä. Itsekin olen kokeillut kahdella 16" crashilla, mutta ei toiminu kovin hyvin. Tosin oon tehny myös 8" haitsut Milleniumin (paksu) ja Istanbulin (tod. ohut) splasheista ja se oli kyllä aivan mieletön yhdistelmä! Tosi siisti soundi. Mitähän tulis kun tekis kahdesta ridesta haitsut >:)

Tai China ylös ja crash alas. 14" tai 16".
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - jäsen #5
Lehtisaha
KK#3
WyW
01.04.2004 16:35:58

Mitähän tulis kun tekis kahdesta ridesta haitsut >:)

Mahdoton sijoitettava... tai sit iiiiiso kaapelihaitsu.
Pööp.
ltg
01.04.2004 16:38:26
Sabianilla on muuten niitä kolmen pellin haitsuja. Kai ne liikkuvat pellit iskee ylhäältä ja alhaalta siihen keskimmäiseen. Miltähän kuulostaisi se?
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - jäsen #5
Lehtisaha
KK#3
Mikko A
02.04.2004 14:13:28
Sabianilla on muuten niitä kolmen pellin haitsuja. Kai ne liikkuvat pellit iskee ylhäältä ja alhaalta siihen keskimmäiseen. Miltähän kuulostaisi se?

Typerältä. Tai ainakin tuntuu. Oon kokeillu fasulla.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)