Aihe: Fenderit ja musarit
1 2 3 4 5
chief
01.04.2004 23:25:41
Ah, muistin väärin tahi sitten ymmärsin väärin alunperin. Eli Supro. Jees, nyt sain sen. Enivei, yllättävän hyvin soi se lasikuitu. Olin kuvitellut toisenlaiseksi.

Äh, te puhutte ihan liikaa asiaa...
What demands an answer, but newer Ask`s a question?
Heikki L.
02.04.2004 12:32:58

Ah, muistin väärin tahi sitten ymmärsin väärin alunperin. Eli Supro. Jees, nyt sain sen. Enivei, yllättävän hyvin soi se lasikuitu. Olin kuvitellut toisenlaiseksi.

Nythän oli uudessa Rytmissä? pikku juttu jostain suomalaisesta soitinrakentajasta, joka tekee soittimia uudesta Flexwood-nimisestä materiaalista (vai oliko se sen firman nimi?). Eniveis, se matsku on osittain puuta ja osittain ties mitä ja skebat valetaan muottiin. Kuulostaa aika mielenkiintoselta.
Shack!
Teijo K.
02.04.2004 13:00:56

Nythän oli uudessa Rytmissä? pikku juttu jostain suomalaisesta soitinrakentajasta, joka tekee soittimia uudesta Flexwood-nimisestä materiaalista (vai oliko se sen firman nimi?). Eniveis, se matsku on osittain puuta ja osittain ties mitä ja skebat valetaan muottiin. Kuulostaa aika mielenkiintoselta.

Juupaniin. Noiden parempien puuvarantojen huvetessa sademetsien hakkuiden, ja ilman saastumisen myötä, on noi keinotekoiset materiaalit aika potentiaalisia varmaan. Voi olla että vintagesoittimien hinnatkin taas nousevat, ja se ikärajahan taitaa nousta kokoajan.
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
HC-Audio
02.04.2004 15:21:25

Juupaniin. Noiden parempien puuvarantojen huvetessa sademetsien hakkuiden, ja ilman saastumisen myötä, on noi keinotekoiset materiaalit aika potentiaalisia varmaan. Voi olla että vintagesoittimien hinnatkin taas nousevat, ja se ikärajahan taitaa nousta kokoajan.

Luulenpa että jossain vaiheessa menemme siihen, että niistä vanhimmista vintagekamoista katoaa se hohto, ku kaikilla alkaa olla kaikkia reliccejä ym. vintagemallinnuksia ja sitte rupee kiinnostaa taas nää 80 ja 90-luvun Hifikamat, kuten nämä Warwickit ym. Tällänen aspekti mulla, jossa ei välttämättä oo mitään perää
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
M.Hanski
02.04.2004 15:26:48
Luulenpa että jossain vaiheessa menemme siihen, että niistä vanhimmista vintagekamoista katoaa se hohto, ku kaikilla alkaa olla kaikkia reliccejä ym. vintagemallinnuksia ja sitte rupee kiinnostaa taas nää 80 ja 90-luvun Hifikamat, kuten nämä Warwickit ym.

Taidanpa siis pitää vielä kiinni vanhoista kunnon wengekaulaisista Warwickeistani ;)

Nooh, kumminkin tulevaisuudessa jotkut kettutyttöhenkiset tulevat heittelemään porkkanoilla sademetsänhakkaajariistoporvarifasistipuista tehdyllä bassolla soittelevaa pelimannipoloa.
balzary
02.04.2004 15:28:08

Luulenpa että jossain vaiheessa menemme siihen, että niistä vanhimmista vintagekamoista katoaa se hohto, ku kaikilla alkaa olla kaikkia reliccejä ym. vintagemallinnuksia ja sitte rupee kiinnostaa taas nää 80 ja 90-luvun Hifikamat, kuten nämä Warwickit ym. Tällänen aspekti mulla, jossa ei välttämättä oo mitään perää

tuskinpa niistä se hohto katoaa, ku ne on se "real thing", mistä nämä uudet on kopsittu.
HC-Audio
02.04.2004 15:37:32

tuskinpa niistä se hohto katoaa, ku ne on se "real thing", mistä nämä uudet on kopsittu.

Ei kaikilta, mutta onhan niitä trendien mukana menijöitä, jotka hetken soittelevat Tobiaksilla ja palaavat sitten takaisin 58 vuoden telebassoon :)
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
HC-Audio
02.04.2004 16:13:57

ja sitten takaisin 80-luvun pinkkiin bassoon. mallilla ei väliä kunhan se on pinkki.

neonvärit pitäs kieltää soittimissa, sattuu silmään.

Puhut asiaa! Komppaan
chief
02.04.2004 16:27:05
ja sitten takaisin 80-luvun pinkkiin bassoon. mallilla ei väliä kunhan se on pinkki.

neonvärit pitäs kieltää soittimissa, sattuu silmään.

Äläs nyt, nehän ne on kaikista siisteimpiä!

http://www.musicroom.com/imagezoom.aspx?product_id=56145
Teijo K.
02.04.2004 16:46:18

Jaaha. Matti Nykäsen tyylitaju. Kukas tuo oli? Joku talonmies varmaan.
- KooAa.
Jimi Henri
02.04.2004 17:47:18

Ou jeah! Now were talkin'! Frankyn tyylitaju näkyy myös musiikissa.
chief
02.04.2004 19:16:35
Kertokaapa nyt joku miksi mun ei pitäisi hankkia 5-kielistä Tribute G&L L-2500 bassoa. Sellanen on kummitellut mun mielessä jo viikon.

http://www.glguitars.com/Tribute/in … uments/pics/large/L2500_Premium.gif
Teijo K.
02.04.2004 19:19:18

Kertokaapa nyt joku miksi mun ei pitäisi hankkia 5-kielistä Tribute G&L L-2500 bassoa. Sellanen on kummitellut mun mielessä jo viikon.

http://www.glguitars.com/Tribute/in … uments/pics/large/L2500_Premium.gif

Tosimiesbasistit soittaa nelikielisillä?
- KooAa.
Keny
02.04.2004 21:12:50
Tosimiesbasistit soittaa nelikielisillä?

No mites tosimiesbasisti..;-)

Se on jännä homma et kun on käynny läpi useemman hifisbasson ja 5 sekä 6 kieliset niin jotenki ajan kanssa se ympyrä jotemki palaa takas 4 kielisiin.
Ei sen puoleen oon aina tykänny 6 kielisistä niis on munsta joku viehätys mutt kun on niin pirun lyhyet sormet ja ku niissä tuppa toi kaula olee aika levee, ellei sit haluu sellasta kapeekaulasta mut ne ei taas toimi mulle kun kielet on oikeelle kädelle liian sumpussa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Teijo K.
02.04.2004 22:06:43

Ainiin, unohdin ihan kokonaan ne tulevat neliset. Noloa, puri omaan nilkkaan tuo kommentti. ;-) No onneksi minä sentään opettelin tuossa nauhallisissa käyttämään plektraa. Huh. Ja nauhaton ei muistaakseni ollut tosimiessoitin. Korjatkoon joku jos olen väärässä. :-)

Hassua sinänsä, että mistään muusta en ole kotona vaahdonnutkaan, kuin noista uusista soittimista, ja nyt sitten unohdan ne tyystin.
- KooAa.
absqua
02.04.2004 23:17:42

Totta turiset.
Hinnat nousee niin että tuhina vaan kuuluu.

Tosin kasari-jalopuuaktiivibassot tulevat muotiin taas joskus, se on ihan varmaa! Tai voihan se olla jos oikealta tyypiltä kysyy etteivät ne ole koskaan kovin "out" olleetkaan. ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
PasiB
03.04.2004 07:16:59

Se on jännä homma et kun on käynny läpi useemman hifisbasson ja 5 sekä 6 kieliset niin jotenki ajan kanssa se ympyrä jotemki palaa takas 4 kielisiin.
Ei sen puoleen oon aina tykänny 6 kielisistä niis on munsta joku viehätys mutt kun on niin pirun lyhyet sormet ja ku niissä tuppa toi kaula olee aika levee, ellei sit haluu sellasta kapeekaulasta mut ne ei taas toimi mulle kun kielet on oikeelle kädelle liian sumpussa.

Olet aika tavalla asian ytimessä, itse sain juuri 4 kielisen valmiiksi. Tuli jokin sisäinen pakko saada 5 kielisen aktiivihirmun rinnalle aivan tavallinen perusbasso ja on kyllä mukava soittaa sillä, tulee nuoruus mieleen.
Tosin molemmille bassoille on oma paikkansa ja varmaan käytän niitä molempia.
Kitarassa on liikaa kieliä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)