Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Perseelleen soittavat kerjäläisromanimuusikot
1 2 3 4 521 22 23 24 25
Anonymous-jazz
29.06.2011 22:46:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä moniko teistä on törmännyt näihin romanikerjäläismuusikkohanuristeihin, jotka tapaavat soitella päin persettä hanurilla pitkin kaupunkeja.
 
Täällä Riihimäellä päin eräs näistä surkeista hanuristeista aloittaa päivälliset soittonssa n. klo 9.30 paikallisen K-kaupan edessä ja jatkaa iltapäivälle saakka.
 
Soitto on karmeeta kuunneltavaa kun basso/soinnutukset menevät päin persettä ja paljon DIM7 sointuja seassa.
 
Tiedän, että on myös niitäkin romanikerjäläismuusikoita jotka osaavat soittaa. Mutta nämä muutamat kyllä ovat onnistuneet pilaamaan katumuusikoiden maineen.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
BassoSisko
29.06.2011 22:50:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Tiedän, että on myös niitäkin romanikerjäläismuusikoita jotka osaavat soittaa. Mutta nämä muutamat kyllä ovat onnistuneet pilaamaan katumuusikoiden maineen.
 
Minä en vielä ole heitä kohdannut, ehkä joskus.
 
Harmittaa (kauniisti sanottuna) kun joka aamu ja päivä työmatkalla kuulee näitä soittelijoita. Parasta (not) on tietty kun kuulee joidenkin ohikulkijoiden kommentteja kun on hyvää musaa.
 
Hax pax max deus adimax.
Qsine
29.06.2011 22:52:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muust' en tiedä, mutta "Perseelleen soittavat kerjäläisromanimuusikot" olisi vallan mainio, keskustelua herättävä bändin nimi.
 
"Intercourse the penguin!"
jakeni
29.06.2011 23:28:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ne niin paljon.....mutta kyllä ne vituttaa!!!
-olen kuunnellut!
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
Prophet
29.06.2011 23:39:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat kuulemma jo metrojunassakin rääkänneet soittimia.
 
haitari
29.06.2011 23:48:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kun osaa nipin napin auttavasti soittaa haitarilla, niin kyllä ottaa koteloon nämä kyseiset muusikot. Näyttää ja kuulostaa siltä, että aivan tuurilla ovat laittaneet haitarin syliin oikein päin. Aivan kauheeta räpellystä. Menisivät kotiinsa kiduttamaan jäljittelemättömällä tulkinnallaan. Saletisti ei osaisi soittaa samaa biisiä samalla tavalla uudestaan.
 
Tämän topicin otsikko oli kyllä parhaiten otsikoitu aikoihin!!!
 
www.keikkamestari.com
Funkånaut
30.06.2011 00:36:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Tiedän, että on myös niitäkin romanikerjäläismuusikoita jotka osaavat soittaa. Mutta nämä muutamat kyllä ovat onnistuneet pilaamaan katumuusikoiden maineen.
 
Eikös romanien kohdalla mee muutenki "isojen poikien juttujen" mukaan niin, että 99% pilaa kaikkien maineen? Kaamein yhdistelmä oli kerran, ku oli vierekkäin tämmönen sokeeseen tuuriin luottava hanuristi ja vieres romaninainen, joka ei osannut taputtaa edes perustahtia tamburiinilla. Tai sit oli vaa jotaki erikoisia tahtilajeja, joita valkoinen mies ei voi ymmärtää.
 
Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia
Bronks
30.06.2011 00:46:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka ollakaan, oli juuri bändikaverin kanssa juttua aiheesta. Enpä tiedä romanitaustasta, mutta täällä Turun seudulla on kyllä törmätty kyseiseen ilmiöön. Mun mielestäni kunnioitettavaa on kuitenkin kaiken sen kirjekurssihaitaristien soiton perseyden keskellä mieletön Eino Grön -pokeri, jolla ohi kulkeva euroyleisö pyritään saattamaan anteliaaseen tilaan.
 
Ällistyttävää, mutta toisaalta kovin ymmärretävää. Ostinpa juuri aivan paskat farkutkin, jotka menivät perseestä puhki heti ekan pyöräreissun jälkeen.
 
Don't take me serious, I'm just playing.
tarmo
30.06.2011 08:09:39 (muokattu 30.06.2011 08:10:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingissä Ateneumin kulmalla on yksi parhaista suorittajista. Kaverilla on sellaiset roskalavalta revityt kotikiipparit, joissa pyörii joku alkeellinen komppi ja sit heebo painelee ihan randomisti koskettimia. Silloin kun jaksaa.
 
Laatua. Ja kaveri menee tosiaankin kerjäläiskategoriaan, ei näihin aiemmin sivuttuihin kotimaisiin versioihin.
 
Täytyy kuitenkin todeta, että yksi ihan päteväkin "kerjäläisten" katusoittoryhmä Hkissä vaeltaa. Tai siis siinä on hyvä fonisti ja muut tulee sitten perässä sen minkä pystyvät. Siinä on kuitenkin jotain sympaattista, kun bändin basisti rehaa kontraansa pitkin katuja. Ilman casea tietysti.
 
Jos tosta katusoittamisesta voi jotain hyvää sanoa, niin ei sen hanurin kanssa liikkuva kerjäläinen ainakaan niin näppärästi näpistele kuin pelkän juhlamokkamukin kanssa liikkuva yksilö. Tätä ei olisi tietysti pitänyt sanoa, mutta sanoinpa kuitenkin. V***ttaa.
 
levesinet
30.06.2011 10:35:14 (muokattu 30.06.2011 10:52:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsine: Muust' en tiedä, mutta "Perseelleen soittavat kerjäläisromanimuusikot" olisi vallan mainio, keskustelua herättävä bändin nimi.
 
Kyllä sä tiedät sitten kun romani hanuroitsee SUN BIISISI perseelleen ja poikittain.
 
edit: ollaan korrekteja, "romani" ;)
 
Rämppy
30.06.2011 11:07:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stadissa rautatieaseman ja Vltavan edessä soitteleepi aika hyvä jatsahtava pumppu. En oo varma kansalaisuudesta, mutta Romanian suunnalta saattavat olla. Niillä on hyvä stimmunki. Mutta karmeita hanuristeja on kyllä tosi paljon pääkaupunkiseudun kadunkulmissa ja asemilla.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Qsine
30.06.2011 12:00:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Ja seuraavaksi Keppi Minerva & Perseelleen Soittavat Kerjäläisromanimuusikot, uudella singlellään 'Tuulella ei ole ystävää'".
 
Pahoitteluni... tämä konsepti vain alkaa saada täällä päässä hyvin levottomat siivet. Voi johtua helteistäkin.
 
"Intercourse the penguin!"
Tankero
30.06.2011 13:21:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusikotpa hyvinkin.
 
Humppajyrä
rintapek
30.06.2011 14:02:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toihan ny vaan on "soitoksi" naamioitua kerjäämistä. Laittaisivat lapun, et markalla minuutti hiljaisuutta, niin kauppa vois käydä paremmin.
Vielä paremmin kauppa kävis, jos siin lapussa lukis, et kun satanen on kasassa, niin ostamme lipun ruotsinlaivaan.
 
One kind of music only - the good kind
Ukko
30.06.2011 15:08:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Toihan ny vaan on "soitoksi" naamioitua kerjäämistä. Laittaisivat lapun, et markalla minuutti hiljaisuutta, niin kauppa vois käydä paremmin.
Vielä paremmin kauppa kävis, jos siin lapussa lukis, et kun satanen on kasassa, niin ostamme lipun ruotsinlaivaan.

 
Mä voisin kanssa ottaa tuon vaatekaapissa nukkuvan haitarin ja painella Tapiolan markkinoille "soittamaan". Oltais samalla viivalla näiden Romanialaisten kerjäläisten kanssa. Paitsi etten osaa hymyillä ja tervehtiä yhtä imelästi (lue ollenkaan).
 
COVS jäsen nro 6
Anonymous-jazz
30.06.2011 16:17:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bronks: Mun mielestäni kunnioitettavaa on kuitenkin kaiken sen kirjekurssihaitaristien soiton perseyden keskellä mieletön Eino Grön -pokeri, jolla ohi kulkeva euroyleisö pyritään saattamaan anteliaaseen tilaan.
 
Toi on kyllä juuri näiden kirjekurssihaitaristien juttu :D
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
poppamies
30.06.2011 16:22:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: En tiedä moniko teistä on törmännyt näihin romanikerjäläismuusikkohanuristeihin, jotka tapaavat soitella päin persettä hanurilla pitkin kaupunkeja...
 
Näyttäisi siltä että monesti vain laittavat jonkun perheenjäsenen, kenet tahansa, sinne kadunkulmaan painelemaan sitä haitaria. Se mikä minua eniten vituttaa siinä on tää välinpitämättömyys ja kuulijoiden täydellenen aliarviominen. Koen sen melkein loukkaavana kun joku emäntä sielä painelee jotain dim7 aug sointua edes takaisin. Juuri näin se menee joskus.
Sitten todella on poikkeuksia. Kerran eräsnäitä soittaja soitti kaikenlaisia jazz variaatioita "Kulkuset" teeman tiimoilta. Todella kovalla ammattitaidolla. Ainoa ongelma oli että oli juhannus tasaan viikon päästä
 
G strings are for strippers
baron
30.06.2011 16:55:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon eniten ihaillut yhtä itäistä (lähi-idästä, siis itärajan takaa) haitaristia joka 20 asteen pakkasessa lapaset kädessä soitti ihan tyylikkäästi!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Ukko
30.06.2011 18:14:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä oon eniten ihaillut yhtä itäistä (lähi-idästä, siis itärajan takaa) haitaristia joka 20 asteen pakkasessa lapaset kädessä soitti ihan tyylikkäästi!
 
Jos se oli itse Monk ?
 
COVS jäsen nro 6
EP
30.06.2011 18:28:08 (muokattu 30.06.2011 18:29:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Jos se oli itse Monk ?
 
HAHAHAHAAAAAA!! Nyt oli kyllä jo ihan pakko osallistua tähän keskusteluun! :D
 
E: samperin koira! : )))))
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 521 22 23 24 25

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «