Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varastettu / varoitus!!
1 2 3 4
Durty
27.06.2011 17:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä on tilanne?
 
pekka montin
28.06.2011 10:47:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Durty: Mikä on tilanne?
 
Toivon mukaan Riku otti pataan, ja kunnolla.
 
hajaantukaa
28.06.2011 20:54:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herra lähetti ma-aamuna tekstarin, pyysi anteeksi ja lupasi pyhästi maksaa osan... Nyt odotellaan sitä ihmettä. Poliisi tutkii ja samaan caseen kuuluu nyt ainakin oma Höfner, kohtalotovereiden 1967 Gibson ja harmonikka. Gibson ehkä jo löytynyt. Soitan huomenna tutkijalle.
 
halind
28.06.2011 22:06:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä samainen herra yritti juuri ostaa minulta kalliin maantiepyörän. Lupasi maksaa tänään aamulla 1000 euroa tililleni Handelsbankenista ja laittaa kuvakaapauksella kopion maksukuitista. Velipoika olisi sitten hakenut pyörän. Onneksi olin juuri lukassut tältä foorumilta kokemusta miehestä ja kaikki stemmas prepaid-liittymänumeroa myöten. Toivottelin hänet Timbuktuun, mutta tajusin vasta, että ois pitäny soitella poliisisedät sitä velipoikaa vastaan..No toivon, että saadaan mies rautoihin.
 
ReBeat
28.06.2011 22:10:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Patologiselle varkaalle ei anteeksipyyntökään tunnu miltään.
 
pekka montin
29.06.2011 00:30:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

halind: Tämä samainen herra yritti juuri ostaa minulta kalliin maantiepyörän. Lupasi maksaa tänään aamulla 1000 euroa tililleni Handelsbankenista ja laittaa kuvakaapauksella kopion maksukuitista. Velipoika olisi sitten hakenut pyörän. Onneksi olin juuri lukassut tältä foorumilta kokemusta miehestä ja kaikki stemmas prepaid-liittymänumeroa myöten. Toivottelin hänet Timbuktuun, mutta tajusin vasta, että ois pitäny soitella poliisisedät sitä velipoikaa vastaan..No toivon, että saadaan mies rautoihin.
 
Jep. Juurikin näin. Se on vain ikävä tosiasia tässä maassa, että niin kauan kun tälläset kaverit elää meidän keskuudessa, on ne ihmisten haittana ja riesana. Ei paljo ymmärrykset ja sympatiat auta. Mutta, ajan mittaan ne tuhoaa itte ittensä, eikä kukaan ole tuolloin suremassa haudalla. Kor. Epäonnistuneet Isi ja Äiti. Surullista, mutta ei sureta.
 
Vesihiisi
29.06.2011 22:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: Epäonnistuneet Isi ja Äiti. Surullista, mutta ei sureta.
 
Tämä vanhempien syyttäminen on ehkäpä vittumaisinta mitä voit tehdä. Tässä tullaan siihen "kollektiiviseen vastuuseen", häpeään mikäli vastuuta ei koeta kannetuksi.
 
Se ei mene näin. Tämä rikollinen on aikuinen mies, joten jättäkää sukulaiset tuomitsematta. Sama koskee itse asiassa myös kaikkia muita, jotka eivät ole rikollisia.
 
pekka montin
29.06.2011 22:51:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vesihiisi: Tämä vanhempien syyttäminen on ehkäpä vittumaisinta mitä voit tehdä. Tässä tullaan siihen "kollektiiviseen vastuuseen", häpeään mikäli vastuuta ei koeta kannetuksi.
 
Se ei mene näin. Tämä rikollinen on aikuinen mies, joten jättäkää sukulaiset tuomitsematta. Sama koskee itse asiassa myös kaikkia muita, jotka eivät ole rikollisia.

 
Oletko perehtynyt asiaan paremmin?
 
Mitä se kertoo asiasta että tämä meidän possupoika Riku punkkaa vieläkin Isukin ja Äidin luona, vuodesta toiseen, vaikka Isi ja Äiti tietävät että Poika tekee rikoksia ja he usein joutuvat ns. "Maksumiehiksi". Siis C'Mon! Kyllä tuo nyt kertoo jotain jo vanhemmistakin, vaikkakin poika on jo "aikuinen mies".
 
Perehdyin aiheeseen eilen kahden tunnin verran, koska se oli niin mielenkiintoinen, ja mässäilin sillä koska se vitutti allekirjoittanutta niin lujaa. Riku on harrastanut toimiaan ja silloin kun hän on ollut Alaikäinen ja asunut kotona, ja vanhemmat EIVÄT OLE pystyneet tekemään asialle mitään vaan katsoneet vierestä kun poika tahraa itsensä ja perheensä maineen koko suomen maassa. Eikö tuossa sinun mielestäsi ole mitään ihmeellistä? Miten sinun mielestäsi NORMAALIT vanhemmat toimivat vastaavissa tapauksissa? Nämä kaikki väittämäni faktat ovat myös tarkastettavissa mm. Googlen avulla. Riku on toiminut jo vuodesta 2006, ja hän on nyt se 22 vuotta, niin hän oli viisi ja kuusi vuotta sitten 16-17 vuotias. Vanhemmat ovat taatusti tienneet tämän kaiken jo kauan aikaa sitten, koska heitä on näistä Rikun touhuista informoitu vähän väliä kusetettujen kauppakumppanien tiimoilta, ja mitä konkreettista he ovat tehneet asialle? Maksaneet Rikun rästit pois.
 
Nyt eletään vuotta 2011. Mikään ei ole muuttunut. Riku punkkaa vieläkin vanhemmilla ja kusettaa tänäkin kauniina kesäisenä keskiviikkona useita suomalaisia toimillaan. Moni ihminen joutuu kärsimään. Vanhemmat joutuvat edelleenkin maksumiehiksi tuon tuostakin, eli myös he joutuvat kärsimään, mutta he myös sen ansaitsevat, koska se on vapaan kasvatuksen ja epäonnistuneen kasvatuksen tulos. Ehkä he syyttävät itseään, mutta heidän syytä tämä silti ei ole. He olisivat kuitenkin pystyneet asiaan vaikuttamaan jo silloin, kun tälle hulluudelle olisi voinut tehdä stopin, kertaheitolla.
 
Mun matematiikalla ja tiedonhaulla tämä kaikki kuulostaa hyvin kipeeltä ja se on sitä. Miten tälläinen on edes mahdollista suomessa? Koska Riku on ovela, ja Riku on paha.
 
Sori nyt vain, mutta suomalaisten yleisin ongelma tämänkaltaisissa asioissa on se, että ruvetaan pehmoilemaan. Lehtien palstoilla kyllä sitten itketään kun kaikenmaailman pyrkirit ja raiskaajat saavat liian lieviä tuomioita tässä maassa. Koittakaa ihmiset oikeasti päättää.
 
Loppuviimein kuitenkin tullaan aina siihen lopputulokseen tässäkin asiassa että se olet: A) Joko sinä ja oikeudenmukaisuus B) Sinä ja kuinka paljon ymmärrys ja kukkaron nyörit kantaa.
 
Se mitä mä netistä luin ja otin selvää, pöyristytti mut täysin. Jossain on menty pahasti vikaan ja myös Rikun vanhemmat toimivat väärin, ylipäätään edes maksaessaan nulikkansa rästit + antavat hänen piileskellä velkojiaan äidin helmoissa.
 
Ihan oikeasti. Täältä ei heru sympatiaa, Ei Rikulle eikä Rikun vanhemmille. Karma kuitatkoon loput, ja vanhemmat todellakin ovat vastuussa edelleenkin poikansa tekosista koska maksavat aika ajoin sen rästejä mistä hänen kuuluisi ottaa ITSE vastuu. On myös väärin piilotella poikaa jossain metsien siimeksessä, koska Pojan pitäisi opetella ottamaan vastuu ja kärsiä seuraukset. Istua vankilassa pitkään. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut.
 
pekka montin
29.06.2011 23:06:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vesihiisi: Tämä vanhempien syyttäminen on ehkäpä vittumaisinta mitä voit tehdä. Tässä tullaan siihen "kollektiiviseen vastuuseen", häpeään mikäli vastuuta ei koeta kannetuksi.
 
Se ei mene näin. Tämä rikollinen on aikuinen mies, joten jättäkää sukulaiset tuomitsematta. Sama koskee itse asiassa myös kaikkia muita, jotka eivät ole rikollisia.

 
Niin, ja tottakai vanhemmat kelaavat Poikansa kohtaloa ensisijassa ja se on heille paljon tärkeämpää kuin ne useat kymmenet tuhannet eurot mitä Riku on onnistunut kusettamaan ihmisiltä vuosien saatossa.
 
Tod. Näköisesti jos potkisivat pojan pellolle kodistaan eikä maksaisi sen velkoja, voisi Riku pahimmassa tapauksessa päästä jopa hengestään, koska kundihan on mm. sellasille kavereille velkaa joille ei kannattaisi olla.
 
Nää on monesti todella surullisia tarinoita, ja vanhemmat eivät voi loppuviimein kuin sääliä lastansa ja koittaa suojella sitä, minkä he kokevat oikeaksi, oli se oma poikanen sitten millanen Antikristus tahansa.
 
Eipä näistä asioista paljoa ääneen puhuta, mutta omaan ystäväpiiriin mahtui aikanaan muutamakin narkkari joiden tausta ja elämäntillanne oli ihan yks yhteen Rikun kanssa. Vanhemmat ovat aika voimattomia, eivätkä uskalla turvautua virkavaltaan koska rakastavat, mutta usein myös pelkäävät poikaansa.
 
Se nyt on sanomattakin selvää että kundihan jatkaa tasan tarkkaan niin kauan kunnes kytät ja laki sen mahdollistaa.
 
Durty
29.06.2011 23:06:35 (muokattu 29.06.2011 23:34:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: Blaa blaa blaa
 
Sinulla ei taida olla omia lapsia? Vanhempien syyllistäminen tässä(kään) tapauksessa ei ole asiallista. Tuolla tyypillä on selvästi luonnevika, eikä sille vanhemmat voi mitään. Ymmärrän hyvin, että auttavat poikaansa ja toivovat sen parantavan tapansa. Heittäisitkö oman poikasi pihalle? Tietenkin ainoa apu tässä tapauksessa on saada nulikka telkien taakse kauaksi netistä.
 
Jos et osaa kommentoida muuta, pidä sormesi erossa näppiksestä.
 
ReBeat
29.06.2011 23:15:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin liittyy asiaan mitenkään mutta kävi mielessä myös mahdollisuuksia... (A) harras uskovaisuus, tai (B) se että on laskettu että poika kuitenkin "tienaa" itselleen (ja varmaankin ehtii käyttämäänkin hankkimiaan varantoja), joten jos vanhemmat joutuu maksamaan takaisin edes viidesosalle huijatuista (niille jotka viitsivät alkaa suoraan kyselemään vanhemmilta saataviaan) on se kuitenkin eräällä tavalla vähäistä.
 
novo
29.06.2011 23:18:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Durty: Sinulla ei taida olla omia lapsia? Vanhempien syyllistäminen tässä(kään) tapauksessa ei ole asiallista. Tuolla tyypillä on selvästi luonnevika, eikä sille vanhemmat voi mtään. Ymmärrän hyvin, että auttavat poikaansa ja toivovat sen parantavan tapansa. Heittäisitkö oman poikasi pihalle? Tietenkin ainoa apu tässä tapauksessa on saada nulikka telkien taakse kauaksi netistä.
 
Jos et osaa kommentoida muuta, pidä sormesi erossa näppiksestä.

 
Tää verisukulaisuusasia on asia joka mua jaksaa aina pohdituttaa. Hienoa olisi, että ihmiset huolehtisivat lähimmäisistään, varsinkin lähiomaisistaan, vanhemmistaan ja perheestään, mutta eihän siinä ole mitään hiton järkeä, että pitää hyysätä toista väkipakolla, "koska sydän sanoi niin". Kyllähän tuon "heittää poika pihalle" -asenteen näkee siinä nykyään ihan hiton usein, että ihan pikkunulkitkaan eivät usko eivätkä kunnioita ketään. Jos et kunnioita omia vanhempia etkä yhteiskunnan asetuksia ni joko sä oot ollu tyystin mätä alusta lähtien tai sitten ympäristö on sut muovannu semmoseks. Aika hyvä vaihtoehto on myös yhdistelmä näistä eikä tää touhu oo ihan niin mystistä kuin haluat sen olevan.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
pekka montin
30.06.2011 00:23:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Durty: Sinulla ei taida olla omia lapsia? Vanhempien syyllistäminen tässä(kään) tapauksessa ei ole asiallista. Tuolla tyypillä on selvästi luonnevika, eikä sille vanhemmat voi mitään. Ymmärrän hyvin, että auttavat poikaansa ja toivovat sen parantavan tapansa. Heittäisitkö oman poikasi pihalle? Tietenkin ainoa apu tässä tapauksessa on saada nulikka telkien taakse kauaksi netistä.
 
Jos et osaa kommentoida muuta, pidä sormesi erossa näppiksestä.

 
Et selkeästikään osaa ajatella asiaa laajemmassa perspektiivissä, joten en aijo edes lähteä väittelemään kanssasi asiasta. Mietippä kuule nyt itse vielä muutaman kerran asiaa, perehdy siihen, ja koita se tehdä siten että et vedä omia tunnesiteitäsi siihen mukaan. Me puhutaan nyt Rikollisesta joka ei kunnioita yhtään ketään, ja josta selkeästi myös kärsivät aika ajoin hänen vanhempansa.
 
Uskotko sinä todellakin että Riku Länsmans parantaa vielä tapansa näistä lähtökohdista missä nyt eletään tämän asian tiimoilta? Tätä on nyt kuitenkin jo jatkunut jo varmuudella se viisi vuotta, ja pahemmaksi vain menee.
 
Että niin. Millä varmuudella oletat rikun olevan luonnehäiriöinen? Pidätkö kaikkia taparikollisia luonnehäiriöisinä? Mitä eroa sinä näet pahuudessa ja tyhmyydessä? Mitä eroa sillä on jos tekee samat rikkeet kerran tai satayksi kertaa? Mitä eroa on esim. Narsistilla(luonnehäiriöinen) ja Taparikollisella? Sitten on toki olemassa sellaistakin olemassa kuin PAHUUS joka kulkee käsi kädessä myös TYHMYYDEN kanssa.
 
Mä olen elämäni aikana nähnyt todella pahoja ihmisiä, ja jos ne mulle jotain opetti, niin sen että paha ei ymmärrystä ja hyväsydämisyyttä kunnioita, vaan se käyttää niitä.
 
Mutta, anteeksi jos loukkasin sinun tunteitasi, vaikka en niitä millään tavalla sinuun kohdistanut. Me puhutaan nyt Riku Länsmanista.
 
pekka montin
30.06.2011 00:28:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Tää verisukulaisuusasia on asia joka mua jaksaa aina pohdituttaa. Hienoa olisi, että ihmiset huolehtisivat lähimmäisistään, varsinkin lähiomaisistaan, vanhemmistaan ja perheestään, mutta eihän siinä ole mitään hiton järkeä, että pitää hyysätä toista väkipakolla, "koska sydän sanoi niin". Kyllähän tuon "heittää poika pihalle" -asenteen näkee siinä nykyään ihan hiton usein, että ihan pikkunulkitkaan eivät usko eivätkä kunnioita ketään. Jos et kunnioita omia vanhempia etkä yhteiskunnan asetuksia ni joko sä oot ollu tyystin mätä alusta lähtien tai sitten ympäristö on sut muovannu semmoseks. Aika hyvä vaihtoehto on myös yhdistelmä näistä eikä tää touhu oo ihan niin mystistä kuin haluat sen olevan.
 
Jep. Asiaa. Mutta, kaitpa se on sitten Rikun vanhempien oma asia kuinka paljon haluavat osallistua ja tukea poikansa rikollista olemassaoloa. Tuossa vaiheessa ei voi vain enään liikoja kyllä vanhempiakaan puolustella.
 
Ja aijempi kirjoittaja sanoi että Riku on luonnehäiriöinen? Itse en tätä allekirjoiteta, mutta oletetaan että Rikulla olisi sellaisia ongelmia jotka perustelis sen toimia. Mutta, jos lapsi on "sairas", niin eikö vanhempien kuulu tuolloin myös auttaa Rikua ja hänen sairauttaan eikä vain ruokkia sitä? Olettaen että vanhemmat ovat hyviä ja rakastavia vanhempia, jotka haluavat auttaa vielä aikuista poikaansakin pulassa.
 
Terry Pantheras
30.06.2011 09:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: Jep. Asiaa. Mutta, kaitpa se on sitten Rikun vanhempien oma asia kuinka paljon haluavat osallistua ja tukea poikansa rikollista olemassaoloa. Tuossa vaiheessa ei voi vain enään liikoja kyllä vanhempiakaan puolustella.
 
Ja aijempi kirjoittaja sanoi että Riku on luonnehäiriöinen? Itse en tätä allekirjoiteta, mutta oletetaan että Rikulla olisi sellaisia ongelmia jotka perustelis sen toimia. Mutta, jos lapsi on "sairas", niin eikö vanhempien kuulu tuolloin myös auttaa Rikua ja hänen sairauttaan eikä vain ruokkia sitä? Olettaen että vanhemmat ovat hyviä ja rakastavia vanhempia, jotka haluavat auttaa vielä aikuista poikaansakin pulassa.

 
Ihan mielenkiinnosta: mitä eroa on mielestäsi luonnehäiriöllä ja "pahuudella"? Mulle tuo "pahuus" on vähän kuin amerikkalaista poliittista propagandaa ja keskiaikaisen inkvisition tekosyy oman "pahuutensa" toteuttamiselle.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
Fantasmic
30.06.2011 12:09:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkaa kuulostaa siltä että manaajalle olisi hommia. :D
 
pekka montin
30.06.2011 12:15:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Ihan mielenkiinnosta: mitä eroa on mielestäsi luonnehäiriöllä ja "pahuudella"? Mulle tuo "pahuus" on vähän kuin amerikkalaista poliittista propagandaa ja keskiaikaisen inkvisition tekosyy oman "pahuutensa" toteuttamiselle.
 
No minäpä esitän sulle asian näin: Kuinka paljon sinulla on kokemusta pahoista narsisteista ja oikeista rikollisista, ja sen myötä, mitä eroa näet heissä?
 
Ne rikolliset mitä minä olen tuntenut, ovat olleet valtaosa erittäin mukavia ihmisiä. Joku voisi sanoa jopa että he ovat ihmisiä siinä missä mekin, ja niinhän he ovatkin. Pirun mukavia ihmisiä, mutta jotenkin he sitten osaavat peittää sen rikollisen puolensa, ja todellisen minänsä sen myötä. Luonnevikaisia he eivät ole olleet.
 
Kun taas todella pahoja Narsisteja(jotka myös traumatisoittanut allekirjoittanutta pysyvästi) olen tavannut elämäni aikana kolme, ja kaksi heistä ovat olleet naisia. En edes rupea sanomaan mitä kaikkea olen saanut kokea näiden ihmisten tiimoilta, mutta sen voin sanoa että pahasti luonnehäiriöisistä ihmisistä me nyt puhutaan, ja ne repivät ihmisen kappaleiksi.
 
Mun käsittääkseni Riku on ihan mukava kaveri? Eikö? Enpä olisi kuullut koskaan että poika olisi uhkaillut koskaan ketään tai mitään kauppojen tiimoilta sen jälkeen kun vihainen kauppakumppani on perässä. Jos Riku olisi jonkinsortin Narsisti ja luonnehäiriöinen niin sen Ego ei antaisi periksi kyllä ollenkaan jos toinen osapuoli rupeaa sille mussuttamaan, vaikka olisikin aihetta. Narsistin silmin maailmassa hän on marttyyri, häntä on rikottu, kaikki ovat häntä vastaan, kun aina tilaisuuden tullen Narsisti on alistamassa muita tahtoonsa, ja kun puhutaan oikeasta Narsistista, tapahtuu tämä aina tekojen kautta.
 
Palatakseni vielä vanhempiin. Pointti oli siinä että on väärin maksaa poikansa laskuja ja suojella sitä kerta toisensa jälkeen velkojilta ja muilta vastaavilta tahoilta, kun oikea temppu olisi viimeistään jo tässä vaiheessa se että nulikka laitettaisiin vastuuseen teoistaan ja linnaan istumaan. Toisinsanoen, pois kotoa, ja ilmianto kytille kaikista niistäkin asioista mistä ei olla menty itkemään poliisille. Näin toimisi järkevät vanhemmat. Järkihän tuossa pitäisi laittaa sydämmen tielle, ja siihen ei tietenkään kaikki vanhemmat pysty omien lastensa kohdalla. Jos asiaan jonkun "onnellisen" lopun vielä haluaa niin tuo on ainoa keino, ellei Riku nyt sitten satu löytämään jotain Jeesusta tai eksy vahingossa terapeutin puheille.
 
Manetti
30.06.2011 12:37:29 (muokattu 30.06.2011 16:24:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen Pekka Montinin kanssa täysin samaa mieltä asiasta. Parasta mitä vanhemmat voisivat tehdä, on lopettaa kaikenlainen mahdollistaminen...
Tähän patologiseen huijaamiseen pätee melkolailla samat kuviot kuin päihdeongelmaankin.
 
Myös rajojen asettaminen on rakastamista. tässä tapauksessa sitä, että lopetetaan pojan asuttaminen ja hyysääminen ja ilmoitetaan viranomaisille kun saadaan tietoa uusista huijaamisista. Kundihan käyttää kylmäverisesti myös vanhempiaan hyväksi. Tyypillä ei ole minkäänlaista tarkoitusta lopettaa touhujaan. Se on selvinnyt viimepäivinä, kun olemme selvittäneet Rikun huijaaman 67 sg juniorin kohtaloa.
 
http://www.youtube.com/watch?v=DEEfRqt95dw
Fantasmic
30.06.2011 14:12:00 (muokattu 30.06.2011 14:13:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manetti: Olen Pekka Montinin kanssa täysin samaa mieltä asiasta. Parasta mitä vanhemmat voisivat tehdä on lopettaa kaikenlainen mahdollistaminen...
Tähän patologiseen huijaamiseen pätee melkolailla samat kuviot kuin päihdeongelmaankin.

 
Ja tässä vaiheessa sosiaalihuolto astuu kehiin.Kivasti maksavat vuokran ja laskut ja Rikuboi voi jatkaa hommailujaan. Sitten vaan ei ole enää vanhemmilla vähäisintäkään tietoa poikansa touhuiluista eikä sieltä parane enää kysellä anastettujen tavaroiden perään. ;)
 
edit. Luonnollisestihan päivätöihinkään ei parane mennä kun ulosotossa on melkoiset summat odottamassa.
 
Terry Pantheras
30.06.2011 14:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: No minäpä esitän sulle asian näin: Kuinka paljon sinulla on kokemusta pahoista narsisteista ja oikeista rikollisista, ja sen myötä, mitä eroa näet heissä?
 
jne.jne..

 
Itse näen tuon sun käyttämän termin, eli "pahuuden" ihan luonnevikana; henkilökohtainen ominaisuus siinä missä taipuvaisuus esim. depressioon. Se, että on "mukava", ei mielestäni tarkoita, etteikö voisi olla luonnevikainen tai persoonallisuushäiriöinen. Mukavuus voi olla monessa tapauksessa ihan vaan päälle liimattua. Ne harvat rikolliset joita olen elämäni varrella tavannut, ovat olleet monesti jotenkin häiritseviä, eli joku hälytyskello tai sensori soi päässä kun heidän kanssaan on jutellut. Mutta en voi väittää että tunnistaisin rikollisen ellen tietäisi.
 
Mutta en näe tätä kovin antoisaksi aiheeksi ruotia "Rikun" kohdalla, koska kukaan meistä ei varmaan tunne ko. henkilöä?
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «