Zarmo 30.03.2004 19:04:01 | |
---|
En. Mutta letin takia olen juossut pakoon. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
JCM 30.03.2004 19:24:10 | |
---|
Yhden kenkäjutun oon kertonu täällä pariinkin kertaan, ei vaan haulla löytynyt sitä enkä jaksa uudestaan;?( No, periaatteessa viis jätkää kävi kenkien takia kimppuun. Mulla ei ollu kuulemma omat kengät jalassa. Sain melkein turpaani. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Dilemma 30.03.2004 21:35:24 (muokattu 30.03.2004 21:35:47) | |
---|
Kannattaa käydä armeijasta paluu päivinä kokeileen jos yhtäänkään näyttää erilaiselta. Oltiin muutaman kaverin kanssa jollekki keikalle menossa, niin eiköhän hetken matkaa kuljettuamme joku fiksu keksiny huutaa: "vitun siviilihomot". Mietittiin sitten hetken aikaa, että mikä se sellanen siviilihomo on. "When I inhale to breath, I feel no strength in body, I feel numb and weak, I've lost again"
-Refused |
KiiminkiJoe 31.03.2004 15:06:38 | |
---|
No jo vain. Kyseessä oli vappuaatto 2002 ja miljöönä täpötäysi linja-auto. Kaikki alkoi perinteisellä ja viattomalla -mene v*tun homo v*ttuun tai mä v*ttu hakkaan sut niin v*tun tohjoksi ettei sun v*tun äitiskään v*ttu tunnista sua v*ttu mantralla-. Koeta siinä sitten spice-girls t-paidassasi selittää päätä pidemmälle pilottitursaalle, että liikkumatilaa on n. 5 cm suuntaansa. Turpiinhan siinä tuli. Parin minuutin takomisen jälkeen äijä kuitenkin huomasi, etten lyö takaisin joten into alkoi hiipua... Seuraavana aamuna peilistä kurkisti soma huulihalkioinen pandakarhu. Viinaa voi olla ilman hauskaakin... |
*Rose* 31.03.2004 19:56:18 | |
---|
Turpaan en ole koskaan saanut. Mutta kerran jotkui ihan vieraat ihmiset haukkuivat minua saatananpalvojaksi, vaikkei minulla mitenkään niin hirveästi sillä kertaa mustaa edes ollut päällä. Tummansiniset farkut ja musta takki... "Täs kastikkeessa on sivumakuna paska, mut tää maistuu silti tosi hyvälle!"-Kaveri |
GuadanaHombre 31.03.2004 20:02:08 | |
---|
Se on ikävää että Suomessakin löytyy sellasia kusipäitä.. Itse en ole saanut turpaan enkä muuta, jotain huvittelumielistä "leikkaalettis" ja tollasta on huudeltu mutta ei sen enempää. |
Dunga 31.03.2004 20:03:04 | |
---|
En mutta piilovittuilua ja ilkeitä katseita baarissa toisinaan, pehkoni ja retkujeni takia. "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
seeprahim 31.03.2004 20:51:12 | |
---|
Turpaan en ole koskaan saanut. Mutta kerran jotkui ihan vieraat ihmiset haukkuivat minua saatananpalvojaksi. Tämähän on varsin jokapäiväistä huvia ja oikealta suunnalta tulleena vielä oikein hauskaa! En nyt tarkoita että se on hauskaa jos sinä itse koet sen ikävänä, tämä on vain oma mielipiteeni asiasta. hop hop hopping down the bunny trail |
heville 31.03.2004 20:59:16 | |
---|
Gaah. Juuri ostin satanistitakin, eihän se päällä uskalla edes mennä mihinkään. Etten saa palloon. Nähtävästi täytyy pitää sitä vain kotona. Pirun komea takki muuten. Emäntä tapasi kulkuripojan, joka kertoi olevansa. Hän ei kuitenkaan uskonut, että. Sen sijaan he. Myöhemmin emäntä huomasi olevansa. Mutta isäntä. |
seeprahim 31.03.2004 21:35:18 (muokattu 07.08.2004 04:56:03) | |
---|
Gaah. Juuri ostin satanistitakin, eihän se päällä uskalla edes mennä mihinkään. Etten saa palloon. Nähtävästi täytyy pitää sitä vain kotona. Pirun komea takki muuten. höpöhöpö "saatanan viittaa" kannetaan ylpeänä ja kesät talvet! hop hop hopping down the bunny trail |
*Rose* 31.03.2004 21:50:45 | |
---|
Tämähän on varsin jokapäiväistä huvia ja oikealta suunnalta tulleena vielä oikein hauskaa! En nyt tarkoita että se on hauskaa jos sinä itse koet sen ikävänä, tämä on vain oma mielipiteeni asiasta. No eipä tuo minua mitenkään niin hirveästi haittaa, kun tuota tapahtuu niin harvoin. Ja kyllähän se joskus ihan huvittavallekin kuulostaa, kun eivät edes tunne minua... "Täs kastikkeessa on sivumakuna paska, mut tää maistuu silti tosi hyvälle!"-Kaveri |
Wasbesp 31.03.2004 23:07:54 (muokattu 31.03.2004 23:09:11) | |
---|
Hiuksista kuulee joka päivä. Turpaan ei kuitenkaan tule niin taajaan tahtiin. Hyvät naurut saa aina niistä saatananpalvoja-huudoista. |
KTR 31.03.2004 23:20:19 | |
---|
Gaah. Juuri ostin satanistitakin, eihän se päällä uskalla edes mennä mihinkään. Etten saa palloon. Nähtävästi täytyy pitää sitä vain kotona. Pirun komea takki muuten. Minulla on semmonen "satanistitakki". Kyllä juntit kattoo, kun kadulla kulkee se päällä. Ei kukaan ole kyllä vittuilemaan tullut, lähinnä sellaista pelonsekaista kunnioitusta saa osakseen. |
jhoik 01.04.2004 00:50:50 | |
---|
Ei ole tullut saatua turpiin, joskus kun olen YKSIN kävellyt kadulla noin vuosi tms. takaperin niin silloin jotkut idioottijuntit jaksoivat huudella toiselta puolelta katua jotain, en muista mitä. Turpiin en tosiaan ole saanut, mutta voisin kertoa erään hienon Turkulaislegendan; pari kaveria käveli kadulla kun vastaan tuli joukko skinheadeja, jotka sitten rupes haastamaan riittaa. Skini - Vittu sun käsi varmaan murtuu jos sä yrität lyödä sillä vitun hippi. Hemmo - No sittenpähän murtuu. Sanailua jatkui vähän aikaa kunnes skinit suuttuivat todenteolla; Skini - Vittu mä soitan yhden puhelun ja tänne tulee kymmenen autoa täynnä ihmisiä paikalle!! Hemmo - No mäpä soitankin kymmenen puhelua ja tänne tulee yks auto, ja sekin vaan hakemaan mut pois. Marriage is a decease,
weapons bringin peace.
Nature surely is a whore,
why maybe I´m just bored. |
Via 01.04.2004 12:27:22 | |
---|
Turpiini en vaatteiden takia ole saanut, mutta vittuilua ja muuta paskaa kullut kyllä aina välillä. Kerran yksiin goottibileisiin mennessä joku tumma äijä alko lateleen jotain seksijuttuja, mutta kävelin vain ohi. Jos olis jatkanut sitä niin olisin vetäissyt vähintään avarilla poskelle, jos vaikka siitä olisi säikähtänyt ja jättänyt rauhaan.Goottivaatetus päällä saanut muutenkin kuulla paskajuttua, mutta en jaksa siitä juuri välittää enkä nyt kamalan hyviä esimerkkitilnateita muista. Omituista oli, kun viime v-loppuna olin paikallisessa baarissa mustat pvc-housut ja aivan tavallinen musta pitkähihainen paita päällä ja aloin kuuleen vittuilua. En edes ihan kokomustissa ollut vaan lanteilla roikkui ylisöpön vaalenapunainen vyö ^^ Silti ihan ihme kommenttia esim. kun istuskelin ennen baariin menoa kahvilassa ja luin jotakin romaania. Viereisessä pöydässä miehet, vieläpä nuoret sellaiset (20-25v) ihmettelivät "muovihousujani" ja ilmiselvää "mustaa raamattua" kovaan ääneen, repeilin itsekseni kommenteille mitä kuulin. Aluksi oli ihan hauska reoeillä ihmisten typeryydelle, mutta loppuillasta alkoi maistua jo puulle ja lähdin kotiin jo ennen kahta. En viihdy omana itsenäni tässä kaupungissa, vaikka ei mielestään edes pukeudu omituisesti, saa tuntea itsensä ihan ihme hiippariksi. Yleensä ei välitä, mutta aina ei vain jaksaisi olla muka niiiin erilainen (ja kun itseään ei osaa sellaiseksi edes mieltää, huh) Mitään haluta feikatakaan vain muiden mielenrauhan takia... "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Mirrinsane 01.04.2004 19:27:10 | |
---|
vittuilua tulee.. yleensä "mistä kirppikseltä sä oot noikin löytänyt????" juuri sieltähän minä:D äiti-ihminen on sitä mieltä, että mä saan vielä köniini, kun laukussa on pinssi, jossa lukee "yhdessä natseja vastaan". enpä ole vielä saanut^^ c'mon baby light my fire |
Blasphemer 01.04.2004 22:44:50 | |
---|
Vaatteiden takia en ole koskaan ottanut turpaan,mutta täysin syyttä(tai sitten ulkoisen olemuksen takia)useita kertoja.Tuntuu helvetin hyvältä kun joku lyö,ei tule edes mieleen lyödä takaisin. |
Hotakainen 02.04.2004 00:10:30 | |
---|
Turpaan tulee useasti mutta ei vaatteiden takia. Olen juovuspäissäni kuulemma harvinaisen vittumainen oudoille ihmisille => tappelu => musta silmä ja kuhmuja. |
-memmu- 02.04.2004 14:05:20 | |
---|
mä olen niin pelottava, ettei kukaan uskalla mua turpaan vetää.. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Ai niin.. Kerran kävi niinkin hauskasti että minulle tuli hieman sanomista joidenkin ohikulkijoiden kanssa, jonka seurauksena seurueessamme ollut mieshenkilö otti turpaansa. Iskut olisivat selvästi kuuluneet meikäläisen naamaan, mutta jälleen kerran sukupuoli pelasti. Aika huono omatunto jäi, mutta minkäs teet kun en syntynyt mieheksi. hop hop hopping down the bunny trail |