Lucky 7 27.06.2011 03:37:06 | |
---|
pte57: Mikäs häissä mättää? Tai taidan arvata, sama kuin montaa muutakin.... Pitää alistua morsiammen tahtoon, siinä kuin sulhasenkin. Toisella kertaa se sujuu useimmilta rennommin, siis hääpareilta. TÄ? |
EP 27.06.2011 20:42:32 | |
---|
Lucky 7: Pitää alistua morsiammen tahtoon, siinä kuin sulhasenkin. Toisella kertaa se sujuu useimmilta rennommin, siis hääpareilta. Hääkeikat ollu yleensä ihan kivoja, kaikista "tahdoista" ei kantsi aina pulttia ottaa, jos on joskus harvoin ongelmia ollukin niin ihan muulta taholta kun morsiamen. |
pte57 27.06.2011 20:54:55 | |
---|
EP: Hääkeikat ollu yleensä ihan kivoja, kaikista "tahdoista" ei kantsi aina pulttia ottaa, jos on joskus harvoin ongelmia ollukin niin ihan muulta taholta kun morsiamen. Harvemmin hääparista mitään haittaa on ollut, mutta sen enemmän kaikista itsensä vastuulliseksi tuntevista sukulaisista. Jo häävalssin intron puolivälissä joku kiikkaa paikalle yhtä ilosanomaa tuomaan, eli: "Soittakaa hiljempaa, me ei voida keskustella". Ei varmaan, mutta jos volume on valmiiksi matkaradiotasoa, tai soittimet pelkästään akustiset, alkaa otsassa pakottaa tietyn elimen alkava kasvu. |
Ukko 28.06.2011 15:05:31 | |
---|
pte57: Harvemmin hääparista mitään haittaa on ollut, mutta sen enemmän kaikista itsensä vastuulliseksi tuntevista sukulaisista. Jo häävalssin intron puolivälissä joku kiikkaa paikalle yhtä ilosanomaa tuomaan, eli: "Soittakaa hiljempaa, me ei voida keskustella". Ei varmaan, mutta jos volume on valmiiksi matkaradiotasoa, tai soittimet pelkästään akustiset, alkaa otsassa pakottaa tietyn elimen alkava kasvu. Saakx mä tulla laulamaan, tässä on nuotit, soittakaa niistä. Voinks kokeilla rumpuja. Olen itsekin soittanut joskus. Mulla olis poijjaat haitari tuolla autossa, voisin vetää pari settiä teitin kanssa. Paska bändi kun ette osaa mun suosikki biisejäni....... COVS jäsen nro 6 |
rintapek 28.06.2011 15:42:46 | |
---|
Ukko: Saakx mä tulla laulamaan, tässä on nuotit, soittakaa niistä. Voinks kokeilla rumpuja. Olen itsekin soittanut joskus. Mulla olis poijjaat haitari tuolla autossa, voisin vetää pari settiä teitin kanssa. Paska bändi kun ette osaa mun suosikki biisejäni....... Ukko prkl, sä oot käyny vakoilemassa mun stressiklubin keikalla. One kind of music only - the good kind |
Lucky 7 28.06.2011 20:00:44 | |
---|
Toteamukseni sisälsi sarkasmia. Jos on hyvät kemut ja meininkiä piisaa, se on ihan sama missä soittaa. TÄ? |
pte57 28.06.2011 20:31:08 | |
---|
Lucky 7: Toteamukseni sisälsi sarkasmia. Jos on hyvät kemut ja meininkiä piisaa, se on ihan sama missä soittaa. Tottahan tuo on. Mutta kaikkein useimmin juuri hääkeikasta jää ikävä fiilis. Siinähän seuraa kahden toisilleen tuntemattoman suvun ensimmäistä kohtaamista, ja koska Suomessa ollaan niin mitenkään luontevaa lähentymistä esim. tanssin merkeissä harvemmin tapahtuu. Onneksi on pitkän biletaustan hankkineita nuorikkoja ja sulhoja joiden kaveripiiri osaa jorata jäykkien vanhustenkin edestä. No eipä silti, on sitä saanut hävetä vähitellen juopuvaa kotiongelmissaan kieriskelevää rumpaliakin. |
baron 28.06.2011 20:35:36 (muokattu 28.06.2011 20:35:54) | |
---|
pte57: Tottahan tuo on. Mutta kaikkein useimmin juuri hääkeikasta jää ikävä fiilis. Ai, mä oon aina tykännyt hääkeikoista! Ne on kivan haasteellisia. Ihan eri asia kuin soittaa lavalla kolme settiä etukäteen sovitun settilistan mukaan. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 28.06.2011 20:47:52 | |
---|
pte57: No eipä silti, on sitä saanut hävetä vähitellen juopuvaa kotiongelmissaan kieriskelevää rumpaliakin. Siis hetkinen... ? Ihan kuin mä, mut en kumminkaan mä. One kind of music only - the good kind |
pte57 28.06.2011 21:37:03 | |
---|
rintapek: Siis hetkinen... ? Ihan kuin mä, mut en kumminkaan mä. Joo. Teitä on leegio.:) Ei se mitään, rumpalilla voi olla kotiongelmia. kitaristilla vain ongelmia. |
pte57: Tottahan tuo on. Mutta kaikkein useimmin juuri hääkeikasta jää ikävä fiilis. Siinähän seuraa kahden toisilleen tuntemattoman suvun ensimmäistä kohtaamista, ja koska Suomessa ollaan niin mitenkään luontevaa lähentymistä esim. tanssin merkeissä harvemmin tapahtuu. Onneksi on pitkän biletaustan hankkineita nuorikkoja ja sulhoja joiden kaveripiiri osaa jorata jäykkien vanhustenkin edestä. No eipä silti, on sitä saanut hävetä vähitellen juopuvaa kotiongelmissaan kieriskelevää rumpaliakin. Hääthän on luonteeltaan aika erilaiset yleensä kun muut keikat, juuri ton ennestään tuntemattomien sukulaisten kohtaaminen ym. Joratessa ei kovasti tutustu ihmisiin, joten pitää olla sitä "luppoaikaa" myös, ei ole ehkä kiire aina sinne lavalle soittamaan, kaikki ei sitä joutenoloa kestä, mutta ihan kivaa vaihtelua noi yleensä on ollu. Kun on itsellä hyvä fiilis niin se yleensä auttaa kovasti : ) |
mack the knife 29.06.2011 06:00:38 | |
---|
Tää nyt ei ole viime keikka, mutta juhannukselta kuitenkin. Olen tehnyt kolmisenkymmentä vuotta keikkoja, nyt oli ensimmäinen kerta, ettei soittajat saaneet edes kahvikuppia ilmaiseksi. Ei edes puoleen hintaan, ei tule kuuloonkaan. Männistön lava Kellokoskella on paikan nimi. Perustelut asialle olivat, että kun mekin kerran joudutaan teistä maksamaan täysi hinta, niin me ollaan otettu se periaate, että tekin joudutte maksamaan täyden hinnan puffetista. Ne bändit jotka tulevat ilmaiseksi, saavat ilmaiset kahvit ja ehkä vaimon portista ilman lippua. Eihän saatana tuollaista ole olemassakaan. Kuinka alas voi soittajan arvostus mennä. Kehtas saatana järkkäri tulla vielä kehumaan loppuillasta, että kohta menee 1500 lippua rikki. Ihan sen takia jätin vittuilematta oikein kunnolla, että solistin piikkiin se menis kuitenkin. COVS n:o 1. |
Musiikkia korville 29.06.2011 08:12:23 (muokattu 29.06.2011 08:13:26) | |
---|
mack the knife: Tää nyt ei ole viime keikka, mutta juhannukselta kuitenkin. ... Kuinka alas voi soittajan arvostus mennä. Kehtas saatana järkkäri tulla vielä kehumaan loppuillasta, että kohta menee 1500 lippua rikki. Ihan sen takia jätin vittuilematta oikein kunnolla, että solistin piikkiin se menis kuitenkin. No huh huh.. Maltoit olla silti hiljaa. :) Voi olla, etten olis ite pystynyt, mutta ymmärrän pointin. By: MK |
walttoni 29.06.2011 10:55:16 | |
---|
Musiikkia korville: No huh huh.. Maltoit olla silti hiljaa. :) Voi olla, etten olis ite pystynyt, mutta ymmärrän pointin. Lohjan Tanhuhovissa oli sama juttu. Myös backstagella 0-linja. Ei mitään. Ja asiaan: mun viime keikka oli Tampereella. Tuli lämmin ruoka, taukojuomat ja lavallekin vesipullot ihan pyytämättä. COVS2. |
mack the knife 29.06.2011 10:58:10 | |
---|
walttoni: Lohjan Tanhuhovissa oli sama juttu. Myös backstagella 0-linja. Ei mitään. Ja asiaan: mun viime keikka oli Tampereella. Tuli lämmin ruoka, taukojuomat ja lavallekin vesipullot ihan pyytämättä. Tanhuhovissakin on sentään ekan kupin saanu ilmaiseksi. Jos ne on sen lopettaneet, niin on sitten toinenkin paikka KELLOKOSKEN MÄNNISTÖN LAVAN lisäksi. COVS n:o 1. |
walttoni 29.06.2011 11:03:53 | |
---|
mack the knife: Tanhuhovissakin on sentään ekan kupin saanu ilmaiseksi. Jos ne on sen lopettaneet, niin on sitten toinenkin paikka KELLOKOSKEN MÄNNISTÖN LAVAN lisäksi. Tais olla niin, että Lohjalla oli niin hirveät jonot kassoille, että ei riittänyt hermo jonottaa. Kysyttiin vesikannua backstagelle huonolla menestyksellä ja järkkäri sano että ostakaa baarista. Siitä päättelin että kaikki muukin maksaa. COVS2. |
Qsine 29.06.2011 11:06:48 | |
---|
mack the knife:Ihan sen takia jätin vittuilematta oikein kunnolla, että solistin piikkiin se menis kuitenkin. Tuo järjestäjien logiikka oli nyt varmaan sitten sitä "maalaisjärkeä"... Minäpä luulen Mäkki että jos olisit pannut oikein kunnon "piippuvitutuksen" päälle, niin olisitte joka jeppe saaneet vielä pari kahvipakettia kotiinvietäväksikin... "Intercourse the penguin!" |
Musiikkia korville 29.06.2011 11:16:38 | |
---|
walttoni: Lohjan Tanhuhovissa oli sama juttu. Myös backstagella 0-linja. Ei mitään. Miten mä muistaisin, että siellä olis kahvia saanu kuitenkin ilmaseks. Siitä on kyllä se vuos viiva 2 kun on viimeks käyty. By: MK |
artope 29.06.2011 11:25:18 | |
---|
Teeriharjulla sentään saa koko pänti kahviliput. Reilu meininki! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
walttoni 29.06.2011 11:29:46 | |
---|
Musiikkia korville: Miten mä muistaisin, että siellä olis kahvia saanu kuitenkin ilmaseks. Siitä on kyllä se vuos viiva 2 kun on viimeks käyty. Manjis oli niissä tansseissa ja tuli puhetta hänenkin kanssaan aiheesta. 2007 tais olla nämä tanssit. Olin tuossa just järkkäämässä itse tansseja ja bändeillä oli raiderit, joiden mukaan mentiin. Kaikki lähti hymyssä suin kotia kohti. COVS2. |