Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Puhaltimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kokemuksia keikalta
1
MrBee
27.06.2011 19:47:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme vuotta on kulunut saksofonin ostamisesta ja ekat keikat heitettynä.
Pari huomiota:
-jos ja kun joutuu takariviin, lamppuja kannatta ottaa mukaan, ettei nuotit häviä kesäyön hämyyn.
- semmonen sure (joku 58?) mikki tai mikä lienee, joka ottaa ääniä ihan sentin päästä suunnilleen on melkoisen hankala soitettava kun nuotit leviää kolmelle sivulle ja torven pää pitäisi silti pitää koko ajan ihan mikin edessä, mikä avuksi?
- olisko sellaisesta torven eteen asennettavasta heijastinlevystä apua?
entä omasta fonimikistä, joka miksauspöydän kautta ilmeisesti olisi tuotavissa takaisin omaan korvaan (valitan aloittelijan sanavalintoja)
 
Varie
27.06.2011 21:46:35 (muokattu 27.06.2011 21:50:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MrBee:
- semmonen sure (joku 58?) mikki tai mikä lienee, joka ottaa ääniä ihan sentin päästä suunnilleen on melkoisen hankala soitettava kun nuotit leviää kolmelle sivulle ja torven pää pitäisi silti pitää koko ajan ihan mikin edessä, mikä avuksi?

Itse hommasin vähän aikaa sitten fonin kelloon kiinnitettävän kondensaattorimikin, halvimmat lähtee 75e hinnasta JTS merkillä ja siitä ylöspäin useisiin satoihin euroihin yleisimmillä mikkivalmistajilla. Tuo JTS on ihan kelpo vaihtoehto mun mielestä äänenlaadullisesti ja antaa aivan eri tavalla vapautta soittoon, kun ei tarvii mikin edessä olla paikallaan.
 
MrBee
28.06.2011 19:49:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varie: Itse hommasin vähän aikaa sitten fonin kelloon kiinnitettävän kondensaattorimikin, halvimmat lähtee 75e hinnasta JTS merkillä ja siitä ylöspäin useisiin satoihin euroihin yleisimmillä mikkivalmistajilla. Tuo JTS on ihan kelpo vaihtoehto mun mielestä äänenlaadullisesti ja antaa aivan eri tavalla vapautta soittoon, kun ei tarvii mikin edessä olla paikallaan.
 
No niin, itse ajattelin (virheellisesti) sen fonimikin olevan ratkaisu siihen että oma soitto ei kuulu, mutta se onkin ratkaisu myös siihen ettei tarvii seistä samoilla sijoilla. Thänks!
Sitten kun saisi vielä sellaiset nuotit, ettei siinä ole toista nuottia alapuolella ja joskus vielä eri etumerkillä, helpottais kaksteholaseilla tapahtuvaa tähystystä kummasti...
 
Barpas
28.06.2011 19:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä ku ostat klipsimikin lankattomana nii ei piuhakaan rajoita liikehdintää.
 
isojussi
09.07.2011 04:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Barpas: Vielä ku ostat klipsimikin lankattomana nii ei piuhakaan rajoita liikehdintää.
 
Niin no - noissa langattomissa vaan helposti tulee ristiriitoja pa-firman (jos tämmöne on kehissä) langattomien taajuuksien kanssa.
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «