Aihe: Unelmasetti.
1 2 3 4
savopie
12.02.2006 19:47:47
helppoutta:

www.dwdrums.com/kitbuilder

juuh, unelma setissä olis niinpaljon kaikkea, että siitä sais minkälaisen setin tahansa über-progesta ja blackmetal kattauksesta humppasettiinkin.,
roisto PERKELEE!!!
Mcbrain
25.06.2011 21:50:32
Kannut: Premier Genista Maple Blue Spakle. 22x18, 10x8, 12x9, 16x16 ja Ludwig Lm402 14x6,5 Supraphonic virppa.

Kalvot: Basariin iskupuolelle Fiberskyn 3 Powerstroke ja reso Emperor coated mikkireiällä. Virppaan lyöntipuolelle Emperor X Coated Dot ja reso Diplomat clear. Tomeihin Ambassador Coated/Clear yhdistelmä.

Pellit: Paiste "14 signature dark energy mark I hi-hat. Paiste "18 signature dark energy mark I crash. Paiste "8 ja "10 signature dark energy mark I splashit. Paiste"18 signature reflector heavy full crash. Paiste "22 signature "the powerslave" reflector bell ride. Paiste "18 signature reflector thin china.

Semmonen olis unelma.
Velli
25.06.2011 23:12:32
Mcbrain: Kannut: Premier Genista Maple Blue Spakle. 22x18, 10x8, 12x9, 16x16 ja Ludwig Lm402 14x6,5 Supraphonic virppa.

Semmonen olis unelma.

Taiwanin rummut unelmana? Miksi, kun paljon parempiakin on olemassa?
hollmi-5
26.06.2011 00:05:53
Velli: Taiwanin rummut unelmana? Miksi, kun paljon parempiakin on olemassa?

No miksipä ei? Jos nuo ovat unelmana, niin helpompi saavuttaa...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Velli
26.06.2011 00:20:25
hollmi-5: No miksipä ei? Jos nuo ovat unelmana, niin helpompi saavuttaa...

No joo, totta tämäkin. Toisaalta rima on laitettu melko alas unelmalle.
hollmi-5
26.06.2011 10:31:09
Kailis: http://www.youtube.com/watch?v=MjMCaw4qzjg&feature=related

Mutt hei! Bun E. Carlos on Ludwigin endorseri ;)
Soundit, piuhat ja kajarit.
AP
27.06.2011 11:11:01
savopie:
juuh, unelma setissä olis niinpaljon kaikkea, että siitä sais minkälaisen setin tahansa über-progesta ja blackmetal kattauksesta humppasettiinkin.,

Jep. Unelmasetissä ei tartte olla niin paljon kaikkea mutta jos olisi kellarin täydeltä halutunlaisia pannuja niin voisi tehdä erilaisia unelmasettejä sieltä sitten.

Jos 80-luvun Premier Resonatoria kontillinen, jossain punaisessa sävyssä vaikka ja sillä kaksireikäisellä logokalvolla. 2002-sarjan sympaaleita ja.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Kailis
27.06.2011 12:50:46

Resonatoria kyllä, Paistetta ei.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
AP
27.06.2011 13:36:55 (muokattu 27.06.2011 13:37:11)
Kailis: Resonatoria kyllä, Paistetta ei.

Sitten Ufippia. Ei nuo ameriikan tai turkin pellit jotenkiii vaan minusta sovi tyyliltään tuohon 80-luvun brittieleganssiin.

Saattaa olla, että olen tietty väärässäkin.

:)
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Kailis
27.06.2011 21:17:01 (muokattu 27.06.2011 21:41:39)

AP: Sitten Ufippia. Ei nuo ameriikan tai turkin pellit jotenkiii vaan minusta sovi tyyliltään tuohon 80-luvun brittieleganssiin.

Saattaa olla, että olen tietty väärässäkin.

:)

Mitäs sillä Moonilla nyt olikaan...
http://zildjian.com/Artists/M/Keith-Moon
Tosin en tiedä voiko tässä yhteydessä puhua eleganssista tai 80-luvusta. Mulle Premieristä tulee hakematta mieleen toi hullu =D
Tässä ehkä enemmän nuo kriteerit täyttävä rumpali;
http://zildjian.com/Artists/B/Clem-Burke
Nimenomaan Resonatorilla veteli hittibiisit.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
AP
28.06.2011 09:33:04
Kailis: Mitäs sillä Moonilla nyt olikaan...
http://zildjian.com/Artists/M/Keith-Moon
Tosin en tiedä voiko tässä yhteydessä puhua eleganssista tai 80-luvusta. Mulle Premieristä tulee hakematta mieleen toi hullu =D
Tässä ehkä enemmän nuo kriteerit täyttävä rumpali;
http://zildjian.com/Artists/B/Clem-Burke
Nimenomaan Resonatorilla veteli hittibiisit.

Piti heittämäni kuitiksi Kari Holm Popedassa, vaan enpä taida :D

Jotain tätä tyyliä oli haussa
http://www.flickr.com/photos/241079 … /72157604051407833/with/3805463992/

Ehkä siihen se K-customi menis ja jollain tapaa...
Mcbrain
29.06.2011 16:00:14
Velli: Taiwanin rummut unelmana? Miksi, kun paljon parempiakin on olemassa?

Genista maple kannuja olen kokeillut ja saundi oli yksinkertaisesti juuri sellainen mitä unelma rummuilta haluan.
moderndrummer88
29.06.2011 16:17:45
Mcbrain: Genista maple kannuja olen kokeillut ja saundi oli yksinkertaisesti juuri sellainen mitä unelma rummuilta haluan.

Mitäs muita "huippusettejä" olet testaillut?
JGroover
29.06.2011 16:40:09
moderndrummer88: Mitäs muita "huippusettejä" olet testaillut?

Yritäs nyt taas.. Tää on juuri tätä kun tulee tuoretta porukka vilpittömän innoissaan ihan mistä vaan, niin aina tulee samat hikiset puritaaninörtit julistamaan rumputotuutta. Anna olla ja hanki elämä.

Myhmyh.
Rough'n tough. Tä?
Mcbrain
29.06.2011 16:46:24
moderndrummer88: Mitäs muita "huippusettejä" olet testaillut?

Monenlaisia, tamalta starclassiceja ja superstareja(vaikka eihän superstarit ihan NIIN huippusettejä ole) ja warlord virppaaki kokeiltu, ludari vie voiton. Ja sonor hi-lite kannuja oon testannu myös ja mapex meridian maple kannuja. Genista vie voiton noista kaikista.. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni.
Hakki
29.06.2011 17:08:52
Jos saisin itse valita ja hinta & saatavuus eivät olisi ongelmana (niinkuin ovat, prkl), niin kioskina olisi Premier Genista (90's) Terraverdi Green- värillä 8,10,12,14,16 tomit, 2x22 bd. Unelmasnarea ei ole löytynyt, mutta Ludarin Supraphonic on tähän asti soitetuista ollut kyllä paras, joten pistetään sellainen. Symbaalipuolella menisi Paiste Signature- kattaukseen, joka onkin jo hyvää vauhtia kerääntymässä. Vielä kun saisi noi pöntöt jostain...
while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy...
BanZai88
29.06.2011 18:44:52
Mcbrain: Genista maple kannuja olen kokeillut ja saundi oli yksinkertaisesti juuri sellainen mitä unelma rummuilta haluan.

Mjaa, milloinkas ne on alkaneet valmistaa Genistoja vaahterasta? Vai onkos nämä uudet "halppis" genistat juurikin vaahterasta?

Jos pitää unelmasettiä alkaa luettelemaan, niin pitäähän niitä vähintään se 3 olla..

Nykyinen Sonor Designer kattaus on yksi niistä. Sit jos ois kevyempään menoon vaikka Yamaha Maple Customit 18x14, 12x8 ja 14x14. Ja rokkitouhuihin DW Classics 24x14, 13x9 ja 16x16. Kyllähän sitä nuilla jo pärjäis :)
Weetoz
29.06.2011 18:58:05
BanZai88: Mjaa, milloinkas ne on alkaneet valmistaa Genistoja vaahterasta? Vai onkos nämä uudet "halppis" genistat juurikin vaahterasta?

Juu, uusia on saatavana vaahterana sekä koivuna.

Itse aiheeseen sanoisin, että vielä kun saan loputkin peltikattauksesta uusittua Byzanceen, niin alan olla jo aika tyytyväinen. Jostain syystä noi bysset toimii meikäläiselle parhaiten, vaikka eivät olekaan ehkä vielä ihan samanlaista arvostusta saaneet kun esim. nuo Zildjianit, mitä olen tässä pikkuhiljaa myynyt pois. Itse settiin olen hyvin tyytyväinen tällä hetkellä, joskin virvelirumpstuttimia saisi olla enemmänkin. Esim. DW Edge ja Kumun kivivirveli voisivat olla aika jees, tosin tuota Kumua en ole missään päässyt vielä testaamaan. Vaikuttaa kuitenkin mielenkiintoiselta. Pakko myös myöntää, että Yamahan PHX:t olivat aika kuumottavat, kun niitä joskus pikaisesti testailin. Taisi olla sama setti mikä nykyään on jazzmiehellä. Se on vissiin vaan hyväksyttävä, että kerran kun alottaa sen kamarunkkailun, niin loppua ei tule koskaan.
Mcbrain
29.06.2011 19:43:44
BanZai88: Mjaa, milloinkas ne on alkaneet valmistaa Genistoja vaahterasta? Vai onkos nämä uudet "halppis" genistat juurikin vaahterasta?

Jos pitää unelmasettiä alkaa luettelemaan, niin pitäähän niitä vähintään se 3 olla..

Nykyinen Sonor Designer kattaus on yksi niistä. Sit jos ois kevyempään menoon vaikka Yamaha Maple Customit 18x14, 12x8 ja 14x14. Ja rokkitouhuihin DW Classics 24x14, 13x9 ja 16x16. Kyllähän sitä nuilla jo pärjäis :)

Jjooo nehän on niitä uudempia Genistoja mitä tehään vaahterasta. Ja ei ne kyllä saundeiltaan juurikaan kovin "halppikselta" kuulosta. :) Ainakaa minun korvaa eivät.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)