charvette 10.03.2004 14:01:39 | |
---|
Saako Suomesta 3pdt kytkimiä? |
midprice 10.03.2004 15:07:36 (muokattu 10.03.2004 15:23:58) | |
---|
Saako Suomesta 3pdt kytkimiä? Aika heikkoa taitaa olla, ei ole mulle vastaan tullut. Mihin tarviit, jos saan kysyä? EDIT: näköjään niitä sitten saa. Mutta sanotaan että pohjois-savossa ei tuntemani liikkeet ko. kytkimiä tunne. |
Shaft 10.03.2004 15:14:53 | |
---|
Ainakin Custom-soundsilta ja Kankaanpäältä on saatavissa. Varmasti muualtakin. |
Basismi 10.03.2004 15:56:47 | |
---|
Jos on-off-on -tyylinen kytkin kelpaa, niin eiköhän niitä löydy kaiken maailman bebekeistä. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
opaojala 10.03.2004 15:59:43 | |
---|
Just itse ostin Custom Soundsilta kyseisen kytkimen. Ja ei ole 15 euroa mikään paha hintakaan kyseisestä kytkimestä. Melkein saman verran maksaa DDPT kytkin joka on hiukan heikompi malli. Suosittelen custom soundsia |
fox 10.03.2004 16:41:13 | |
---|
Jos tarkoitat kolmiasentoista spesiaali doublepolee, jollaisia tarvitaan yhdellä vipukytkimellä tehtävään sarjaan-singlecoil-rinnan- kytkentään, kuten tuo Iban tri-soundi, niin Gotohilla on varastonumerolla MS-500 XF, saatavuus Suomesta huono, ellei Salmisen Kimmolla satu olemaan vielä... Jos sensijaan tosiaan tarkoitat three-pole double throw-kytkintä, niin edellämainituista paikoista kannattaa kysellä. Voit joutua tosin liukukytkimeen tyytymään, ainakaan Bebekillä ei moista ollut ku olisin itte tarvinnu tuommoista. |
Kapane 28.03.2004 16:14:51 | |
---|
oletan et 3dpt kytkimellä tarkkoitat sitä millä voi tehdä true by-passin ledin kanssa. omani ostin vahvari kellarista tampereelta 15e. intolta niitä voi kans tilata (ainakin ne mainosti) mutta hinta on hirmuinen 30e. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
SaBer 29.03.2004 10:51:30 (muokattu 29.03.2004 10:55:00) | |
---|
Kiertokytkimiä saa DP6T, 3P4T sekä 4P3T mallisina, joista saa myös rajoitettua pois ylimääräiset asennot. Noita löytyy ainakin ye:stä, partcosta ja kouluelektroniikasta. Niin, ja omasta bassosta löytyy tollanen. Toimii hyvin mikkien eri kytkentöihin. Mulla on sarjaan /rinnan kytkin, sekä sitten rinnakkais tilassa saa kiertokytkimellä valittua kaulamikki / kaulamikki+vähän tallamikkiä / molemmat / talla+vähän kaulaa / talla. Siitä taitaa saada kaikki tarvittavat kytkennät irti... "En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies |
Jamminen 29.03.2004 15:19:56 | |
---|
Muistakaa millennium -bypass ("true" bypass + ledi DPDT:llä): http://www.geofex.com/ En ole vielä itse yhtään rakentanut, mutta uskon sen olevan vstaava vaihtoehto kuin kallis 3PDT -kytkin. Maybe nothing matters anyway... |
Muistakaa millennium -bypass ("true" bypass + ledi DPDT:llä): http://www.geofex.com/ En ole vielä itse yhtään rakentanut, mutta uskon sen olevan vstaava vaihtoehto kuin kallis 3PDT -kytkin. Carlingtonin DPDT kytkintä on kehuttu mekaanisilta ominaisuuksiltaan parhaaksi DPDT kytkimeksi (lue: pisin elinikä). Löytyneeköhän tuota Carlingtonin DPDT kytkintä Suomenmaalta? |