Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha APX500, Kellään kokemuksia ja muutenkin kommentoitavaa?
1
Katza
24.06.2011 22:10:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ostamassa itselleni uutta kitaraa. Olen soitellut itsekseni ihan perus Nylonkielistä klassista kitaraa ja ajattelin tässä parin viikon sisään uuden kitaran ostoa. Tämmöistä Yamahan APX500 kitaraa olen katsellut ja kaverini suositteli tällaista, kun ei ole mikään hirmu kallis kampe ja minun säästöille sopiva, eli tuossa 300 hujakoilla liikutaan.. Olisko kellään kommentoitavaa tästä kitarasta, että onko ostamisen väärti ynm ynm. Kiitoksia jo etukäteen, jos porukka vaivautuu kommentoimaan.
 
Linkki:
 
http://www.thomann.de/fi/yamaha_apx500ii_rm.htm
 
Viking
25.06.2011 01:52:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää 500-series oli joskus ihan ok kamaa, nykyiset ovat enempi pahvilaatikoita, siis ihan rehellisesti. Toimii sähköisesti keikkakitarana, mutta akustinen soundi on ihan .....
Cortin SFX pieksee mennen tullen ja palatessa.. molemmissa suhteissa
 
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei...
Katza
25.06.2011 17:20:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvä homma, kiitoksia vastauksesta.
 
hallu
25.06.2011 18:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katza: Olen ostamassa itselleni uutta kitaraa. Olen soitellut itsekseni ihan perus Nylonkielistä klassista kitaraa ja ajattelin tässä parin viikon sisään uuden kitaran ostoa. Tämmöistä Yamahan APX500 kitaraa olen katsellut ja kaverini suositteli tällaista, kun ei ole mikään hirmu kallis kampe ja minun säästöille sopiva, eli tuossa 300 hujakoilla liikutaan.. Olisko kellään kommentoitavaa tästä kitarasta, että onko ostamisen väärti ynm ynm. Kiitoksia jo etukäteen, jos porukka vaivautuu kommentoimaan.
 
Linkki:
 
http://www.thomann.de/fi/yamaha_apx500ii_rm.htm

 
Samaa sanon kuin edellinenkin. ELi aika laatikkomainen sointi, mutta kokonaan laminaattisena on varmaan kestävä. Jos tuollaisen kitaran haluat niin suosittelen tutustumaan Ibanetzin AW-sarjaan, jotka ovat ainakin tuohon APX:än verrattuna soinniltaan syvempiä ja onhan ne kokopuukantisia ja suht edullisia. Ibanezia voisi löytyä suomesta halvemmalla kuin thomannilla (en ole varma, mutta paikallinen hintataso kannattaa tsekata). Jos haluat edukkaasti hyvän kitaran, niin muusikoiden netin torilla on aika paljon erittäinkin kiinnostavia akkareita tarjolla varsin maltilliseenkin hintaan.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Ziggy Bubba
25.06.2011 19:38:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos hyvän soivan akkarin haluaa, niin iso koppa ja soololovet mäkeen. Iso runko soi, varsinkin akkareissa.
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Katza
25.06.2011 22:23:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritän tsekkailla tässä toisenlaista tarjontaa sittenkin kun alkoi epäilyttään tämä APX-500 ostaminen.. Kiitoksia paljon! :)
 
pekurides
26.06.2011 03:05:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tuommonen haettua tytärpuolelle ja onhan se semmoinen siro ja helpposoittoinen, juurikin tyttöjen käteen sopiva.... aika heppoinen saundi tosin.
 
Rumpali hakusessa!
Viking
27.06.2011 01:01:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tuollaisen matalarunkoisen haluaa (kuten APX), niin SFX-1 on ehdottomasti hintaluokkansa paras dynamiikaltaan ja ääneltään, kokeiltu on kaikenlaista. Siis alle 300 euron budjetilla.
 
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei...
+makke+
08.07.2011 18:56:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiinnosta; päätyikö ketjun aloittaja mihinkä kitaraan?
 
-kun tässä itsekkin on tullut "ikkuna-osteltua" noita kitaroita jo tovi (yamaha, ibanez, cort)
 
Katza
27.07.2011 19:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamahan APX500 ostin kuitenkin, onhan noita parempi saundisia kitaroita, mutta miun budjetille ja käytölle aivan passeli kitara (:
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «