DJKaaos 14.06.2011 12:33:24 | |
---|
Jeszse: Kiira "kusipää" Korpi kertomassa perheen mukuloille, kuinka juo valio plus -maitoa joka päivä. Ja valehtelee vielä. Oikeasti se läträä sen kanssa siksi, että saa siitä massii. Minä olen minä. |
Shemhamforash 14.06.2011 22:54:24 | |
---|
JUSSI! JUSSI! JUSSI! JUSSI! JUSSI! JUSSI! JUSSI! JUSSI! I AM CAPTAIN JESUS THE LEGENDARY BEHEMOTH DESTINED TO STEAL AND PILLAGE EVERYTHING |
obiwan 16.06.2011 14:21:50 (muokattu 16.06.2011 14:22:08) | |
---|
Se margariinimainos on olevinaan niin saatanan nokkela, se missä papparainen mutisee että "Äläpä siinä yhtään naureskele..." ja vetää pottua naamaan. Mainostiimi varmaan oletti, että katsojan ensimmäinen reaktio olisi "EIVVITTU se oliki VAUVA kelle se puhui!!!1 höhöhöhöhö!". Pieleen meni. |
NGR-Maddhu 17.06.2011 18:10:54 | |
---|
Melkosen jälkeenjäänyt tuo Särkänniemen mainos, jossa ihmiset nauraa. Se täytyy muistaa. |
Point 17.06.2011 21:13:38 | |
---|
Ei jumalauta, Pullava. Kuka idiootti yleensäkkään keksii tommosen nimen tuotteelle ja kuka tekee siitä vielä noin paskan mainoksen. Pullava, Pullava, Pullapullava Pullava.. |
K-Marketin mainos, jossa se hinttimäisesti juokseva tyyppi ryntää kauppaan ostamaan bändin jätkille safkaa ja huutaa lopuksi kauppiaalle "Hheei, äijä puhuu asiaa!!". Minä olen minä. |
jones88 23.06.2011 21:04:43 | |
---|
"Jollei mies olis kekseliäämpi ku nainen, niin kyllä maailmassa juotais sitte vähä kaljaa." -U. Turhapuro |
Stormcow 23.06.2011 23:05:14 | |
---|
Hevityttelin Jenkki-mainos on aikas pasgam.. Everything turns into shit.. |
t4m4 24.06.2011 00:20:25 | |
---|
Stormcow: Hevityttelin Jenkki-mainos on aikas pasgam.. Täysin samaa mieltä, ekat reaktiot mainoksesta olivat että "miten tällasta sontaa päästetään telkkariin?" |
Ondine 25.06.2011 09:58:43 | |
---|
djKaaos: K-Marketin mainos, jossa se hinttimäisesti juokseva tyyppi ryntää kauppaan ostamaan bändin jätkille safkaa ja huutaa lopuksi kauppiaalle "Hheei, äijä puhuu asiaa!!". K-Market on tehnyt mainoksen Nuorisolle, johon tuollainen vetoaa. |
Tawsky 25.06.2011 11:32:28 | |
---|
djKaaos: K-Marketin mainos, jossa se hinttimäisesti juokseva tyyppi ryntää kauppaan ostamaan bändin jätkille safkaa ja huutaa lopuksi kauppiaalle "Hheei, äijä puhuu asiaa!!". Jos se olis ollut oikea muusikko niin repliikit ois kuulunut jotenkin "Mieeeessss...." ja "Säääähhhh..." |
Jormaz 26.06.2011 22:26:02 | |
---|
JENKKIÄ DUUNISSA JENKKIÄ TREENEISSÄ JENKKIÄ KOULUSSA JENGILLÄ MESSISSÄ No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Joees 26.06.2011 22:55:29 | |
---|
Se Fixuksen mainos jossa näkyy vaan logo ja kaks akkaa ilmestyy oikeelle puolelle "puhuen" miehen äänellä. Yhtä paskaa mainosta en oo nähnyt pitkään aikaan. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Tawsky 27.06.2011 10:33:20 | |
---|
Jormaz: JENKKIÄ DUUNISSA JENKKIÄ TREENEISSÄ JENKKIÄ KOULUSSA JENGILLÄ MESSISSÄ
KIRRRRPEETÄ KARPALOOOOO MUKAAN LAITETAAAAANN!!! *puree pään irti lepakolta* |
päänahka 28.06.2011 22:46:58 | |
---|
Mikä mainos se onkaan, jossa tytöllä oli urheilullinen viikonloppu? Lämmitteli reisiä, teki dippisarjoja, osallistui Dallas-maratoniin jne. Joka tapauksessa, mitä se lopun uppopallo tarkoittaa? Siinä kun näytetään sitä miestä samalla niin mulla tulee mieleen joku tällainen: http://27.media.tumblr.com/tumblr_ksrr81EPSZ1qzap7co1_500.gif (ei kannattane toimistossa avata). |
Tawsky 28.06.2011 22:57:29 | |
---|
päänahka: (ei kannattane toimistossa avata). Avasin ja tyttöystävä kattelee vieressä. Siitä sainkin idean... |
Qsysi 28.06.2011 23:15:19 | |
---|
päänahka: Mikä mainos se onkaan, jossa tytöllä oli urheilullinen viikonloppu? Lämmitteli reisiä, teki dippisarjoja, osallistui Dallas-maratoniin jne. Joka tapauksessa, mitä se lopun uppopallo tarkoittaa? Siinä kun näytetään sitä miestä samalla niin mulla tulee mieleen joku tällainen: http://27.media.tumblr.com/tumblr_ksrr81EPSZ1qzap7co1_500.gif (ei kannattane toimistossa avata). Kyllä mullekin siitä tulee lähinnä mieleen jotain oman nyrkkinsä vaaginaan tunkemista! HAHAA! I reject your reality and substitute my own! |
DJKaaos 13.07.2011 19:29:43 | |
---|
Bygg Maxin rakennustarvikemainokset, joita tulee iltasin jokaisella mainoskatkolla. Nyt ei näköjään ole enää ne homot kertomassa projekteistaan vaan joku punatukkanen muija näytti olevan. Minä olen minä. |
CountX 13.07.2011 19:31:32 | |
---|
djKaaos: Bygg Maxin rakennustarvikemainokset, joita tulee iltasin jokaisella mainoskatkolla. Nyt ei näköjään ole enää ne homot kertomassa projekteistaan vaan joku punatukkanen muija näytti olevan. Mie oon just kattonu sitä mainosta sillä silmällä, että tuota muiaa vois polkasta. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
DJKaaos 13.07.2011 19:33:19 | |
---|
CountX: Mie oon just kattonu sitä mainosta sillä silmällä, että tuota muiaa vois polkasta. Jos mä näkisin sen muijan jossain, menisin sen luo ja toteaisin "vittu sä oot ärsyttävä... mmmuuutta voisin mä sua polkasta". Minä olen minä. |