Aihe: Matala 3-way switch?
1
Aamuhaamu
22.06.2011 17:39:29
Morjensta! Kokeilin Iban S-sarjalaiseen tommosta DiMarzion perus Straton 3-waytä ja ei mahdu.

Olisiko ihmisillä suositella jotain laadukasta 3-way switchiä, joka peräti mahtuisi S-sarjalaisen elektroniikkalootaan? Saa tarjota pikaviestilläkin, jos joltakin moinen löytyy jostain laatikon periltä.
wilo
22.06.2011 20:43:55
Aamuhaamu: Morjensta! Kokeilin Iban S-sarjalaiseen tommosta DiMarzion perus Straton 3-waytä ja ei mahdu.

Olisiko ihmisillä suositella jotain laadukasta 3-way switchiä, joka peräti mahtuisi S-sarjalaisen elektroniikkalootaan? Saa tarjota pikaviestilläkin, jos joltakin moinen löytyy jostain laatikon periltä.

Mä veikkaan, että Göldon kytkin menisi siihen poteroon: http://www.thomann.de/fi/goeldo_el3pl.htm . Mulla on yksi Göldon kytkin ja se näyttää olevan about saman kokoinen kuin Ibanez superswitch, joka on melko monessa S-sarjalaisessa vakiona.
Jos sulla on tollanen superswitch, voit kytkeä sen toimimaan kuten 3-asentoinen kytkin - eli joissakin asennoissa tulee sama saundi.
Aamuhaamu
22.06.2011 20:58:18 (muokattu 22.06.2011 20:59:43)
wilo: Jos sulla on tollanen superswitch, voit kytkeä sen toimimaan kuten 3-asentoinen kytkin - eli joissakin asennoissa tulee sama saundi.

Kiitoksia, tämähän on hyviä uutisia! Viitsisikö joku vielä valaista minua, miten tuon switchin saa kolvailtua kolmiasentoiseksi? Itselläni kävi mielessä myös kytkentä, jossa 2 ja 4 asennot olisivat tyhjiä. En sitten tiedä miten pahalta tuo kuulostaisi käytännössä tallasta kaulamikkiin ja päinvastoin rumpatessa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)