Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millaista lauluvahvistinta reenikselle?
1
Karvalakki
22.06.2011 20:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees eli tarvittais reenikselle kunnon lauluvahvistin josta saa tarpeeksi meteliä irti katseet osui tälläiseen
_
__
http://www.thomann.de/fi/behringer_eurolive_b215d.htm
 
Soveltuuko tämä bändikäyttöön varsinkin metallimusiikkiin, ainakin wattimäärä on korkea eli luullakseni melua saa irti korjatkaa toki jos olen väärässä
 
Guitar is not just a hobby its a religion and a way of life
Almost famous
22.06.2011 22:11:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tollaset treeniksellä...tai tällä hetkellä vasta yksi, mutta toinen on tulossa. (halusin testata ensin yhdellä onko noista mihinkään)
 
Kerran olen päässy kokeilemaan tuolla yhdellä kaapilla ja ihan positiivinen yllätys se oli soundiltaan. Tosin edelliset kamat oli niin alimitotetut ettei niistä oikein ole verrokeiksi.
 
Uskosin että kahdella pärjää treeneissä jos volyymit saa pidettyä kohtuullisina. Me tosin soitellaan rokkia, joten volyymit voi olla vähän toista kun metallissa. Varmasti parempiakin kajareita on mutta sitten hintakin on toinen.
 
Nacher
18.07.2011 20:43:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä on treeniksellä noista se 12" basarin versio, tai siis kaksi kappaletta niitä. Vähän ongelmaksi tullut, ettei niissä ihan meinaa täysillä hakatessa hönkä riittää kahden kitaristin vallin ylitse, ja vähän on isompien osto harkinnassa. Riippuu toki sijoittelusta, treeniksestä ym.
 
pitk
19.07.2011 09:37:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karvalakki: Jees eli tarvittais reenikselle kunnon lauluvahvistin josta saa tarpeeksi meteliä irti katseet osui tälläiseen
 
Livetoiminnan puolella on ainakin sata keskustelua samaisesta aiheesta. Ei ehkä juuri kyseisestä komerosta, mutta samat lainalaisuudet pätee.
 
Pitk.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «