Wolfheart 11.03.2004 13:48:42 (muokattu 11.03.2004 13:49:24) | |
---|
Onko jollakin kokemuksia kyseistä mikistä? Hinta ainakin on halpa, mutta miten on laadun laita? Kotiäänityksiä varten olisi tuo mikki tulossa. EDIT: Typoja korjattu |
eetuss 12.03.2004 19:48:41 | |
---|
Onko jollakin kokemuksia kyseistä mikistä? Hinta ainakin on halpa, mutta miten on laadun laita? Kotiäänityksiä varten olisi tuo mikki tulossa. EDIT: Typoja korjattu Tomii. Ainakin hintaansa nähden. Väittävät, että tuo ja Shure SM57 ovat yksi ja sama kapula.. |
samic 12.03.2004 20:17:59 | |
---|
Tomii. Ainakin hintaansa nähden. Väittävät, että tuo ja Shure SM57 ovat yksi ja sama kapula.. mulla on molemmat ja on niissä iso ero soundissa... www.morian.tk |
eetuss 13.03.2004 11:56:34 | |
---|
Joo. No mulla ei tosiaan hirveästi ole kokemusta, mutta kyllä mun mielestä se soppaluu on ihan hintansa väärtti. |
mulla on molemmat ja on niissä iso ero soundissa... Väittävät, että molemmat palikat tulevat samalta tuotantolinjalta. Se on tavanomaista ja jopa todennäköistä. T.bonella tuskin on omaa tuotantoa ollenkaan, vaan he ostavat mikkinsä alihankkijoilta ja lyövät omat leimansa niihin. Näin saattaa kyllä myös Shure tehdä. Niin, joka tapauksessa sama urbaanilegenda kertoo myös, että t.bonen mikit olisivat niin sanottua c-erää, eli niitä jotka eivät Shuren laaduntarkkailua läpäise. Syynä saattaa olla virhe taajuuskäyrässä tai missä hyvänsä. Kuka tietää. Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
Spike 06.04.2004 14:24:20 | |
---|
Jaa'a, t.bone MB85 ois tulossa. tais maksaa jotain 38e. Taajuusvaste oli 60Hz-17 khz, saas nähdä miten toimii. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |