Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroninen ja elektroakustinen musiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Skrillex
1 2 3 4
pääsiäishenu
10.06.2011 20:39:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skrillex on Kaliforniasta kotoisin olevan Sonny Mooren taiteilijanimi jolla hän tuottaa elektronista musiikkia. Sonny tunnetaan myös From First To Last nimisen yhtyeen entisenä keulahahmona, lisäksi hän on tuottanut jonkun verran musiikkia omalla nimellään.
 
Skrillex yhdistelee musiikissaan monia elektronisen musiikin tyylilajeja.
 
Omat suosikkini:
 
Gettin' It (Feat. Foreign Beggars)
http://www.youtube.com/watch?v=P9QQzXyQbGs
 
Ja remixaus Twin Atlanticin biisistä "What is light, Where is laughter?"
http://www.youtube.com/watch?v=Q3iUSZRhFEg
 
Twist
11.06.2011 06:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=F21aifX0lZY
 
tykkään tykkään
harmi etten vain pääse keikalle kun tulee käymään.
 
Ja uutta levyä odotellessa.
 
Oops, I twisted again...
Lenoldinho
11.06.2011 10:55:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on ihan järjettömän kova biisi: http://www.youtube.com/watch?v=iIyE3EDCigE
 
Muuten turhan brutaalia saundia mun makuun. Mutta toi on kyllä yks tän hetken teknisesti taitavimpia tuottajia mitä on pakko arvostaa.
south_of_heaven
16.06.2011 04:52:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggailen, ja lippu keikalle löytyy.
 
Järjetön mies.
 
Ali
16.06.2011 10:26:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootteko tota uutta mini-ep:tä kuunnellu? Ei yhtään hassumpi.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Milkop
16.06.2011 12:03:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ali: Ootteko tota uutta mini-ep:tä kuunnellu? Ei yhtään hassumpi.
 
Ihan ok:lta vaikuttaa, mutta rupeaa pikkuhiljaa hepun maneerit toistamaan itseään. Siltikin, kyllähän tämä wutwutus vieläkin hymyn nostaa kasvoille.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Barfunkel
16.06.2011 15:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen varmaan liian vanha mutta ihan kauhealtahan (sekä musa että soundit) tuo kuulostaa. Varmaan samalla lailla mun nuoruudessa kun teknot ja räpit sun muut tuli Suomeen niin vanhemmat oli että hyi, mitä ihmeen meteliä te oikein kuuntelette. Ei vaan vanha ymmärrä.
 
Ali
17.06.2011 10:22:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma suosikki tältä uusimmalla pläjäykseltä on varmaan tuo Kaskade-remix: aivan mahtava tuo alun buildup, vaikka loppubiisi ei ihan yhtä kovalle tasolle ylläkkään.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Lenoldinho
17.06.2011 12:44:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Phonatin remix on ihan mahtava, sopivan deeppiä mutta kuitenki melodista ja mielenkiintoista kuunneltavaa.
 
Gabriellin bootleg-diskoremix on kans loistava: http://soundcloud.com/gabriellgabriell/skrillex-scary-monsters-and
Ali
17.06.2011 15:21:02 (muokattu 17.06.2011 20:06:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenoldinho: Phonatin remix on ihan mahtava, sopivan deeppiä mutta kuitenki melodista ja mielenkiintoista kuunneltavaa.
 
Tämä on kyllä hyvä, juurikin tekijänsä kuuloinen remix, eikä seuraa alkuperäistä kauhean uskollisesti.
 
Gabriellin bootleg-diskoremix on kans loistava: http://soundcloud.com/gabriellgabriell/skrillex-scary-monsters-and
 
Täähän on hauska ja menevä.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
south_of_heaven
20.06.2011 13:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ali: Ootteko tota uutta mini-ep:tä kuunnellu? Ei yhtään hassumpi.
 
Meitsi ei kyl paljoo digannu. Dirtyphonicsin remix pelottavista monstereista oli hyvä, mutta se oli jo entuudestaan tuttu. Equinox on ihan ok biisi, mutta tykkiyden kannalta siitä puuttuu se jokin - vähän sama kuin Skrillexin vanhemmissa biiseissä. Tiedä sitten kuinka uusi tämä kyseinen kipale todellisuudessa on, mahtaako olla enempi b-puolen tavaraa?
 
d3monilaama
21.06.2011 02:57:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moniko täällä on menossa kahtomaan Skrillexiä, kun se Circukseen saapuu ens kuussa? Perkele, että mä odotan tota, ei näitä turhan usein Suomeen tule. Pikkusen harmittaa, että liput jäi ostamatta silloin kun ne myyntiin tuli, mutta jossei niistä toista sataa tarvitse maksaa niin kyllä mä ne huudan pois.
 
Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä.
Ali
21.06.2011 18:14:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menossa ollaan. Joo ei ois tosiaan pahitteeksi, että Suomessa vieraisi enemmänkin isoja EDM-akteja. Joku deadmau5:kin olis aivan älytöntä, jos joskus tulis.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Barfunkel
22.06.2011 11:21:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän siitä ole kuin kaksi vuotta kun Deadmou5 kävi Suomessa, Konemetsässä.
 
Ali
22.06.2011 12:08:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Barfunkel: Eihän siitä ole kuin kaksi vuotta kun Deadmou5 kävi Suomessa, Konemetsässä.
 
Perskeles. Itseä ei konemusa ollut vielä kunnolla puraissut sillon, niin autuaan tietämätön asiasta olin.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Barfunkel
22.06.2011 17:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyhän Suomessa paljonkin isoja ja keskisuuria artisteja. Enemmänkin musta niin päin että niitä käy liikaa, eikä kaikkea jaksa aina mennä katsomaan.
 
Kapane
10.07.2011 18:58:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Barfunkel: Käyhän Suomessa paljonkin isoja ja keskisuuria artisteja. Enemmänkin musta niin päin että niitä käy liikaa, eikä kaikkea jaksa aina mennä katsomaan.
 
Jep. Vuoden sisään joku Netskykin tulee kahdesti ja viime kierroksella oli jo lähellä, että ei oo kahta keikkaa peräti. Harmi vaan, että se Volumen keikka sit peruuntu heti kättelyssä.
 
Mut sithän on ollu Sub Focusta, Foreign Beggarssia, Sebaa ja vaikka mitä. Kämästähän vaan on, että lähes kaikki bileet on jossain persemestoissa, koska kaikki hyvät konemusamestat on vähän heikolla hapella. Nimimerkillä Ei toi Roban kellari satu ku päähän. Se on harmi, koska suomesta kumminkin tulee vitun isoja nimiä maailmalle, kuten L.A.O.S., Muffler, Resound, Rico Tubbs. Jos joku yhen rockbändin saksankiertue rikkoo uutiskynnyksen, niin miten sit esim. Rico Tubbsin Australian, Venäjän ja kahden Amerikan kiertueen hype täs viimeisen vuoden sisään. Prkl.
 
Skrillexistä sen verran, että luulempa, että äijä vaihtaa soundia jonkin verran. Tämä nykyisen EP trilogian/parin kautta kaari voisi hyvin tulla päätökseen (siis: Scary Monsters & Nice Sprites, More Scary Monsters & Nice Sprites ja löyhästi My Name is Skrillex). Electrohousenhan äijä on jo feidannut, niinkuin moni muukin (ennalta mainittu Rico Tubbskin esim.) ja tässä meininki on mielestäni pehmentynyt. Mitään isoa muutosta en odota, mutta luulen, että kaveri ei jää soutamaan samaa biisiä, kuten joku DJ Marky (joka muuten ei ole tehnyt itse varmaan yhtään biisiään, vaan aina jonkun kanssa: Makoto, XRS, jne...) Kumminkin olen nyt hiljaa.
 
Linnunlaulupuu
10.07.2011 20:56:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapane: DJ Marky (joka muuten ei ole tehnyt itse varmaan yhtään biisiään, vaan aina jonkun kanssa: Makoto, XRS, jne...) Kumminkin olen nyt hiljaa.
 
Markyhan nimenomaan keskittyy biisienteossa siihen metapuoleen, ei niinkään nikkarointiin.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Kapane
10.07.2011 22:28:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linnunlaulupuu: Markyhan nimenomaan keskittyy biisienteossa siihen metapuoleen, ei niinkään nikkarointiin.
 
Tommosista kavereista onkin tosi hyviä kokemuksia. Ei sillä, kyl mulla Markya on ja paljon onkin.
 
Linnunlaulupuu
11.07.2011 22:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapane: Tommosista kavereista onkin tosi hyviä kokemuksia. Ei sillä, kyl mulla Markya on ja paljon onkin.
 
Jopas nyt jotakin.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «