Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Antidoten levyjä?
1
18is9
19.06.2011 16:03:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyisikö täältä m.netistä jotakuta kilttiä sielua joka voisi kopsia minulle Antidoten The Truth ja Total -levyt? Mind Alive löytyy hyllystä, mutta noita ei löydy ja kaupasta niitä ei saa eikä oiken kyllä ole tärpännyt muualtakaan. Pistäkää yv tulemaan, voin maksaa kopiosta jonkun euron vaivanpalkkaa. Ja jos siis löytyy joku mesta mistä nuo saa uutena niin voin ostaa kyllä sieltä.
 
Voi kait tässä ketjussa Antidotesta muutenkin keskustella, haun mukaan tästä suomitrashin legendasta ei juurikaan ole täällä puhuttu. Muistaakseni nuo ekat levyt oli tosi kovaa kamaa. Mind Alive oli sitten enemmän jo progeosastoa, eikä huonoa sekään, tosin Ninon laulu oli vähän horjuvan oloista mikä on vähän kumma kun vanhemmilla levyillä ei moista ongelmaa ollut. Koskaan en bändiä livenä nähnyt, mikä sekin harmittaa kovasti.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
jigsore
20.06.2011 09:09:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelinpa pitkästä aikaa kirjaston levystä ripattua Totalia. Parempaa kuin muistinkaan, vähän kuin keskitempoista Stonea.
 
Kannattaa pistää The Truth täällä wantlistille: http://www.discogs.com/Antidote-The-Truth/release/2308083
Sivustolta tulee mailia jos joku on myymässä levyä. Tuolta on lähtenyt monta harvinaista levyä pilkkahintaan.
18is9
20.06.2011 09:58:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti vinkistä!
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
RässiJussi
21.06.2011 22:28:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tilasin levykäiset muistaakseni Amazonista ja suht kalliiksihan se tuli. Suomithrashin suurkuluttaja oli nuo kuitenkin pakko hankkia itsellekin. Muutaman biisin ole pari vuotta sitten youtubeenkin änkenyt
 
Painajaismainen
22.06.2011 00:12:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antidotesta en tiedä muuta kuin sen, että Mind Aliven videolla näkyvä valkoinen Charvel käväisi joskus omistuksessani. Olen siis melkein julkkis.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «