Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 595 96 97 98 99 100 101 102 103
Rubuinen
20.06.2011 20:20:59

Se on siistii kun täälläkin arvostellaan keikkoja joidenkin vitun väsyneiden youtube pätkien perusteella, no mutta onhan se helpompaa ja hauskempaa kuin mennä paikan päälle;-). Ihan älyttömän kova keikka provinssissa, kyllä kannatti istua yhen päivän aikana 8tuntia junassa.
Fortune
20.06.2011 20:27:11
Itsellenihän ei jäänyt mitään valittamista. Harvemmin noin käy, huh.
"Look behind you, a three-string bass!"
Emplate
20.06.2011 22:44:01

Jos nyt kuolisin, kuolisin tyytyväisenä. Yksi suurimmista suosikeista nähty vihdoinkin livenä loistavalla keikalla. Okei, fanboy puhuu, mutta olihan se kerta kaikkiaan loistavuutta! Settilista oli lähes täydellinen, esim. Spidersia ja Roulettea olisin tosin kaivannut kovin. Tai olisivat toki voineet soittaa koko tuotannon läpi.
Ziggy Bubba
20.06.2011 22:44:04

Rubuinen: Se on siistii kun täälläkin arvostellaan keikkoja joidenkin vitun väsyneiden youtube pätkien perusteella, no mutta onhan se helpompaa ja hauskempaa kuin mennä paikan päälle;-). Ihan älyttömän kova keikka provinssissa, kyllä kannatti istua yhen päivän aikana 8tuntia junassa.

Näin on. Aivan mahtava keikka - bändi oli oivassa vedossa ja yleisö aivan syystäkin pähkinöinä. Soittivat vielä tosi kattavan ja pitkän keikan, josta en just mitään muuttaisi tai vaihtaisi. Tosi harvoin näin, kyllä tämä oli ihan niitä top-keikkoja ikuna meikän listoilla.

Daron Malakian varasti kyllä show'n, sillä niin suvereeni ilveilijä, riehuja, rääkyjä, laulaja ja kitaristi on miehestä kasvanut. Miehen mainoita tulkintoja kuunnellessa sitä meinasi ihan herkistyä tosissaan. Täysin eri menoa jannulla oli n. 10 vuotta sitten soiton ja laulun osalta varsinkin. Oiskohan päärooli Scarsissa kasvattanut ja pakottanut skarppaamaan, voipi olla.
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
kojones
20.06.2011 22:59:09
sikki-six: Daron Malakian varasti kyllä show'n, sillä niin suvereeni ilveilijä, riehuja, rääkyjä, laulaja ja kitaristi on miehestä kasvanut. Miehen mainoita tulkintoja kuunnellessa sitä meinasi ihan herkistyä tosissaan. Täysin eri menoa jannulla oli n. 10 vuotta sitten soiton ja laulun osalta varsinkin. Oiskohan päärooli Scarsissa kasvattanut ja pakottanut skarppaamaan, voipi olla.

Jumprahuitti, melkein alkaa jo harmittaa ettei tullut lähdettyä.
Kuitenkin, onko sen laulusoundi edelleen yhtä hirveä kuin Hypnotizella ja Mezmerizella? Nekin ois varmaan muuten ihan kuunneltavia levyjä.
Fortune
20.06.2011 23:21:42
kojones: Jumprahuitti, melkein alkaa jo harmittaa ettei tullut lähdettyä.
Kuitenkin, onko sen laulusoundi edelleen yhtä hirveä kuin Hypnotizella ja Mezmerizella? Nekin ois varmaan muuten ihan kuunneltavia levyjä.

Huomattavasti parempi tekniikka ja miellyttävämpi soundi (vaikka pidänkin noiden levyjen Malakian-soundista).

Voimaa on enemmän, paljon enemmän.
"Look behind you, a three-string bass!"
pitk
21.06.2011 00:11:10

Kyllä kysymykset jätettiin ihan muualle. Viiltävän kova!

Pannaas laitaen toi settilista tähän, ihan niiden kiusaksi, jotka eivät paikalle vaivautuneet:

Prison Song
Soldier Side - Intro
B.Y.O.B.
I-E-A-I-A-I-O
Needles
Deer Dance
Radio/Video
Hypnotize
Question!
Suggestions
Psycho
Chop Suey!
Lonely Day
Bounce
Kill Rock 'n Roll
Lost in Hollywood
Forest
Science
Vicinity of Obscenity
Honey
Holy Mountains
Aerials
Tentative
Cigaro
Suite-Pee
War?
Toxicity
Sugar
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
strophe
21.06.2011 00:24:24
Nyt on hyvä. Laukeilin housuihini nonstoppina ylenpalttisessa musiikillisessa armohuurussa. Etenkin Holy Mountains nosti niskakarvoja pystyyn. Tulin, näin, tulin uudestaan.
Nyt lähtee, SAATANA! ~ Now leave me, Satan!
slipkorn
21.06.2011 11:25:27
Needles
Deer Dance
Radio/Video

No huh huh, vuoden 2005 minä olisi kuollut massiiviseen orgasmiin tässä vaiheessa.
Max-X
21.06.2011 14:26:35
Thet: Odotin ehkä, että Tankianin laulu olisi hieman huonontunut siitä mitä se on ollut ja mitä olin päätellyt tämän vuoden live-pätkistä, mutta turhaan tuommoista ajattelin, sillä pirun hyvin veti ja näytti nauttivansa kunnolla.

Päin vastoin parantunut. Äijä lallattelee nykyään kuin joku jumala. Tosin kovimmat rääkäisyt on jääny taka-alalle, mutta kyllä niitäkin muutama tuli :)
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Rubuinen
21.06.2011 19:56:02

strophe: Nyt on hyvä. Laukeilin housuihini nonstoppina ylenpalttisessa musiikillisessa armohuurussa. Etenkin Holy Mountains nosti niskakarvoja pystyyn. Tulin, näin, tulin uudestaan.

Meijän edessä tais joku kirjaimellisesti paskoa housuunsa, kun ekan biisin jälkeen alkoi haisemaan hirveä paskan lemu:-D.

B.Y.O.B.--> odotin tätä biisiä koko setin ajan, ilmeisesti olin tossa alussa niin fiiliksissä ettei ees tajunnut mikä biisi soi. Sen mitä oon provinssissa käynyt niin mun mielestä mikään aikaisempi keikka ei oo saanut jengiä noin koviin fiiliksiin. Me ei oltu lähelläkään eturiviä ja silti järjetön tunku ja fiilis kuin eturivissa, Volbeat samoilta mestoilta oli ihan eri maata, no heidän aikana soundit kusi, ainakin verrattuna syksyn jäähallikeikkaan verrattuna.
Hazen
21.06.2011 21:05:07
Vitutti kyllä Volbeat armottomasti. Ei minkäänlaista menoa koko keikan aikana, joten siirryin juomaan kaljaa vessojen viereen, siis siihen päälavan vieressä oleville.

Mutta kun Prison Song alkoi, ei ollu enää mitään järkeä. 4. rivissä oltiin kaverin kanssa, ja tunku oli sen mukaista. Todella mahtavaa, en olisi ikinä jättänyt tuota keikkaa välistä.

BTW, näkikö joku meikää War?:in aikana, istuin kaverin olkapäillä ja heilutin sitä pirun isoa Systemin lippua ?
tässä uusin black metalli biisi tää on aika lailla 100% black metallia mutta on tässä kyllä vähän dead metalliakin
Stoalainen
21.06.2011 21:49:41 (muokattu 21.06.2011 21:50:26)
Ottaa kyllä suunnattomasti aivoon tän keikan missaaminen. Pelkästään SoaDin takia oisin Provinssiin lähtenytkin. Toivottavasti jatkavat vielä keikkailua, jopa levyttämistä, koventavat livekuntoa edelleen ja tulevat takaisin...

Muutenkin tuntuu et nykyään jokainen bändi, joka Suomessa ei ole aikaisemmin käynyt, rakastuu tähän meidän livemeininkiin täysin. Ja alkaa keikkoja tulla enemmänkin.
Too weird to live, too rare to die
Jeszse
22.06.2011 10:06:28
kazaa: Ottaa kyllä suunnattomasti aivoon tän keikan missaaminen.

Nyt kyl vähän rupee ottaan. En ollu kuunnellu soadia varmaan vuoteen tai puoleentoista, ja nyt kattelin youtubesta noita provinssin vetoja, ja huhhuh, olihan se nyt kova meno. Nyt oon töissä soittanu parina päivänä näitten levyjä, ja onhan tää nerokasta musiikkia. Innostuin siis uudestaan, eikä valittamista.

Toivottavasti tykkäsivät ite, ja tulevat toistekkin. Ei tommonen provinssin hintanen reissu oikein nappaa yhden, vaikka näinkin kovan, bändin takia. Joku Helsingin jäähallireissu tms natsais paremmin. Saatika tietty Tampereen. :)
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
brachycera
22.06.2011 13:55:00

Katoin systemin keikan (melkein) kokonaisuudessaan youtubesta ja ei jumalauta ku nyt ketuttaa. Ja kun tota systemin suomeen uudelleentuloa miettii niin jos ne nyt vaikka tekiskin levyn nii ihan varmasti tulee suomeen

PS: tohon liittyen : http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutis … ck-ylitti-jarjestajienkin-odotukset

Järjestäjät olivat iloisia siitä, että System Of A Down saatiin vihdoin Suomeen, sillä kilpailu SOADin kokoisista bändeistä on suuri. Tarjouskilpailu ensi vuoden festivaaleja alkaa pian

En tiedä olenko käsittänyt väärin mutta ilmeisesti tarjouskilpailu systemiä kohtaan alkaa pian?
Selviydyin Slayerin keikasta olen siis supermies!
Ziggy Bubba
22.06.2011 14:43:25

Hieno kyllä muistella keikkaa Youtubessa, aikas passelilaatuisia klippejä löytyy. Eli ollut pelkkää läsnäolon aiheuttamaa hurmaa, kyllä ne hyvin vetivät.

Missäs nyt ne kommentit "vanhan lämmittelystä"? ;)
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Quru
22.06.2011 15:05:21
Vanhan lämmittelyä. Tyypeillä alkoi hupenemaan nollat tiliotteista ja piti pistää taas Systeemi kasaan. Duodam.
-rokkijumala-: Taitaa olla vaan muodissa tuo rokkijuttu poppareiden keskuudessa kun rihannat sun muutkin pitää nahkatakkia ja yrittää olla rock-uskottavaa.
Rubuinen
22.06.2011 17:40:47

kazaa: Ottaa kyllä suunnattomasti aivoon tän keikan missaaminen. Pelkästään SoaDin takia oisin Provinssiin lähtenytkin. Toivottavasti jatkavat vielä keikkailua, jopa levyttämistä, koventavat livekuntoa edelleen ja tulevat takaisin...

Muutenkin tuntuu et nykyään jokainen bändi, joka Suomessa ei ole aikaisemmin käynyt, rakastuu tähän meidän livemeininkiin täysin. Ja alkaa keikkoja tulla enemmänkin.

Mulle tuli se fiilis, että Serj oli keikan alussa vähän ei niin fiiliksissä, mutta keikan aikana jopa hämmästynyt kuinka kovan menon saivat päälle. Jos tää on muutakin kuin mun mutua, niin vois luulla että bändi tulee uudestaan, jos eivät laita pillejä pussiin. Ei ota mua päähän pätkääkään, vaikka rahaa paloi yhen bändin takia ihan kohtuuttoman paljon:-D.
Röntgen-Jeesus
23.06.2011 00:31:39

slipkorn: Needles
Deer Dance
Radio/Video

No huh huh, vuoden 2005 minä olisi kuollut massiiviseen orgasmiin tässä vaiheessa.

Hah. Täsmälleen samat fiilikset. Ainut vaan että tuli tässä kuunneltua kyseisiä biisejä eka kertaa 5 vuoteen ja nehän kuulostivat aivan helvetin hyviltä.. Tämä bändi pitää nähdä vielä livenä.

(Jos vaan se Malakian ei vedä päin helvettiä)
Rob Halford on homo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)