tender.insanity 19.06.2011 02:56:46 | |
---|
VIPMetal: Mahtavalta kuulostaa! =D +1 (täytettä) |
sakked 19.06.2011 12:25:45 (muokattu 19.06.2011 14:42:23) | |
---|
En tiedä miltä todellinen päätesärö kuullostaa... Mutta tiedän miltä se kuulostaa. E: ehdinpäs ennen juccizta! "Live for nothing or die for something" -John Rambo |
Jucciz 19.06.2011 13:52:10 | |
---|
sakked: En tiedä miltä todellinen päätesärö kuullostaa... Mutta tiedän miltä se kuulostaa. Ihme kielipoliisiurpoja täällä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
stabwound: Mies on kyllä niin timangia, että... Kateudesta (koko spektrin) vihreänä, vaivun syvään masennukseen ja opettelen koko istrumentin uusiksi. Aivan käsittämätöntä soitantaa, koko (tuubin)videoiden arsenaali. Näin asian voi kokolailla kattavasti ilmaista! Soittotaidon lisäksi taitaa tulla tuo päätesärökin melko hienosti esiin;-) The same thing that makes you live can kill you in the end |
LaXu 20.06.2011 08:56:14 | |
---|
Eri asia onkin sitten koetaanko se päättärisärö siistinä vai ennemminkin se, että volaa on yleensä aika helvetisti siinä vaiheessa. Kovempi volahan, tiettyyn pisteeseen asti, koetaan paremmalta kuulostavalta. |
kimurantti1 20.06.2011 18:39:10 (muokattu 20.06.2011 18:41:08) | |
---|
LaXu: Eri asia onkin sitten koetaanko se päättärisärö siistinä vai ennemminkin se, että volaa on yleensä aika helvetisti siinä vaiheessa. Kovempi volahan, tiettyyn pisteeseen asti, koetaan paremmalta kuulostavalta. Tää on kyllä taivaan tosi. Monta kertaa oon ollut sellaisessa tilanteessa, että on äänitetty kitaravahvistinta, joka tietysti on huutanut suhteellisen lujalla. Näinpä kitaristin kuuntelukin on ollut lujalla, moniteroista tuleva mokä kuulostaa hyvältä ja on oltu niin mehuissaan soundista. Sitten kun volume on laskettu sellaiselle keskimääräiselle tasolle jolla musiikkia yleensä kuunnellan, onkin kuulunut, että "mitä sille hyvälle soundille tapahtui". Tavallaanhan kyseessä on myös jonkinlainen "hearing hangover". Vaikka soundi olisi oikeastikin hyvä, niin kun minuutti sitten luukutettiin, niin kaikki 10db hiljempaa tuleva kuulostaa pieneltä pierulta. Tunti kun lepuutetaan korvia ja tullaan kuuntelemaan, onkin soundi taas oikein jees. Eikä sillä, mun mielestäni toi Variplexin päätesärö on tosi mehukkaan kuuloista, joskaan en itse diggailisi tuollaisella soundilla soittaa. Soolohommissa kivan laulava ja dynaaminen, mutta särökompissa ei vaan alapää pysy kasassa niin kuin itse haluaisin. Ehkä homma korjaantuisi jollain purkilla, jolla saa leikeltyä alapäätä. Joka tapauksessa älyttömän hyvä soundi vaikkei aivan mun juttuni olekaan. |
svilo 20.06.2011 19:06:15 | |
---|
kimurantti1: Tää on kyllä taivaan tosi. Monta kertaa oon ollut sellaisessa tilanteessa, että on äänitetty kitaravahvistinta, joka tietysti on huutanut suhteellisen lujalla. Näinpä kitaristin kuuntelukin on ollut lujalla, moniteroista tuleva mokä kuulostaa hyvältä ja on oltu niin mehuissaan soundista. Sitten kun volume on laskettu sellaiselle keskimääräiselle tasolle jolla musiikkia yleensä kuunnellan, onkin kuulunut, että "mitä sille hyvälle soundille tapahtui". Tavallaanhan kyseessä on myös jonkinlainen "hearing hangover". Vaikka soundi olisi oikeastikin hyvä, niin kun minuutti sitten luukutettiin, niin kaikki 10db hiljempaa tuleva kuulostaa pieneltä pierulta. Tunti kun lepuutetaan korvia ja tullaan kuuntelemaan, onkin soundi taas oikein jees. Eikä sillä, mun mielestäni toi Variplexin päätesärö on tosi mehukkaan kuuloista, joskaan en itse diggailisi tuollaisella soundilla soittaa. Soolohommissa kivan laulava ja dynaaminen, mutta särökompissa ei vaan alapää pysy kasassa niin kuin itse haluaisin. Ehkä homma korjaantuisi jollain purkilla, jolla saa leikeltyä alapäätä. Joka tapauksessa älyttömän hyvä soundi vaikkei aivan mun juttuni olekaan. Juuh, ei tuossa haettu mitään ultimate *säröä*, koneen kaikki säädöt oli vaan täpöllä ja kuullosti mukavalta.. ei sitä tiedä mitä tuosta saisi irti jos oikeen *äänittäis* ;) Ei se kovaa tullut.... /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
jniska 20.06.2011 21:54:08 | |
---|
kimurantti1: Eikä sillä, mun mielestäni toi Variplexin päätesärö on tosi mehukkaan kuuloista, joskaan en itse diggailisi tuollaisella soundilla soittaa. Soolohommissa kivan laulava ja dynaaminen, mutta särökompissa ei vaan alapää pysy kasassa niin kuin itse haluaisin. Ehkä homma korjaantuisi jollain purkilla, jolla saa leikeltyä alapäätä. Joka tapauksessa älyttömän hyvä soundi vaikkei aivan mun juttuni olekaan. Mun mielestä taas tollanen vähän särähtävä ylirosoinen alapää on just se juttu. Ja puhun kitarasaundeista edelleenkin. Laiha Lissu oli paras. |
McNulty 20.06.2011 22:14:30 | |
---|
Mun täytyis ensin selvittää miltä särö kuulostaa... What's the speed of darkness? |
LaMotta 20.06.2011 22:29:01 | |
---|
McNulty: Mun täytyis ensin selvittää miltä särö kuulostaa... Et vissiin oo hellasäröön tutustunut.......duodam. "Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun. |
hevikukko 21.06.2011 01:06:14 (muokattu 21.06.2011 11:52:02) | |
---|
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
ReBeat 21.06.2011 01:48:59 | |
---|
Maukkaalta kuulosti :) Itekkin yritin mehustella tossa pari päivää sitten. 2xEL34 oli päätteessä ja masteri klo kolmessa. Kyllä se päätesärö tuo mukavaa fiilistä. Etuasteen gainia ja middleä saa kääntää sitä mukaa pienemmälle kun päätteestä alkaa irtoamaan rouskua soundiin. Onhan siinä oma juttunsa kun istuu tulpat päässä parin metrin päässä kaapista ja kierto on hiukka herkässä, mutta hyvääkin feedbackiä on ja nuotit soi niin maan perk#"&%! |