Vladi 11.06.2011 23:44:24 | |
---|
|
reppana 11.06.2011 23:55:25 | |
---|
Mutta tossahan selvästi myös sanotaan, että itse tehty, eikä mikään kiina ritsa. Kai sitä lavassa saa lukea mitä tahansa, kunhan ei myy gibsonina? Reppana Harjottelemalla oppii, paitsi minä. |
Vladi 12.06.2011 00:04:24 | |
---|
reppana: Mutta tossahan selvästi myös sanotaan, että itse tehty, eikä mikään kiina ritsa. Kai sitä lavassa saa lukea mitä tahansa, kunhan ei myy gibsonina? Reppana Mä taas oon ymmärtäny että ei saa myydä ollenkaan, vaikka selvästi ilmoittais että on itse tehty. Sitäpaitsi seuraava omistaja vois taas sitten näppärästi kaupitella Gibsonina eteenpäin. |
Sjömanni 12.06.2011 00:16:55 | |
---|
Vladi:Sitäpaitsi seuraava omistaja vois taas sitten näppärästi kaupitella Gibsonina eteenpäin. Varmaan vitun näppärästi jos hintapyyntö on tossakin jo 148 euroa. |
Ziggy Bubba 12.06.2011 00:55:27 | |
---|
Sjömanni: Varmaan vitun näppärästi jos hintapyyntö on tossakin jo 148 euroa. Toi Gibson-logo taitaa olla se ratkaiseva tekijä... Vaikka myiskin halvalla, niin seuraava ei välttämättä. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
Funkånaut 12.06.2011 02:19:59 | |
---|
sikki-six: Toi Gibson-logo taitaa olla se ratkaiseva tekijä... Vaikka myiskin halvalla, niin seuraava ei välttämättä. Nimenomaan. Jos myis ilman logoa itsetehtynä Lepakkona, ni asia ois ok. Mutta logon kanssa kyse on väärennöksestä lain silmis. Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin |
Sjömanni 12.06.2011 05:26:19 | |
---|
Funkonaut: Nimenomaan. Jos myis ilman logoa itsetehtynä Lepakkona, ni asia ois ok. Mutta logon kanssa kyse on väärennöksestä lain silmis. Äääh. On on. Se hymiö jäi nyt taas laittamatta tonne perään ja kauhee jeesustelu. Eiköhän kaikki tarvittava ole tästä aiheesta jo sanottu. |
Spirocore 12.06.2011 09:25:12 | |
---|
Ostan ohutkaulaisen Gibson SG:n! Ja myyn ylimääräisen SG-laukun. |
nannne 12.06.2011 13:45:18 | |
---|
Spirocore: AI-JAI, kyllä nyt kannattais myydä SG:nsä ja ostaa rahoilla vaikka kaljaa! http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=530403 Kyllä varmasti löytyy tohon rahaan, pelkkä postitus käy, rahat tilille etukäteen, tai edes puolet kauppasummasta...? |
Spirocore 12.06.2011 13:51:18 | |
---|
nannne: Kyllä varmasti löytyy tohon rahaan, pelkkä postitus käy, rahat tilille etukäteen, tai edes puolet kauppasummasta...? Eetulla varmaan onkin yksi vielä varastossa. Eilen ostettu ja hyvin pidetty, ainoa vika on rumuus, siksi myy niin halvalla. Ostan ohutkaulaisen Gibson SG:n! Ja myyn ylimääräisen SG-laukun. |
lavaamo 12.06.2011 19:43:31 | |
---|
Sjömanni: Äääh. On on. Se hymiö jäi nyt taas laittamatta tonne perään ja kauhee jeesustelu. Eiköhän kaikki tarvittava ole tästä aiheesta jo sanottu. On se kumma kun ei siltikään mene asia perille. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Jeszse 15.06.2011 12:32:25 | |
---|
This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Twinkle 15.06.2011 12:39:32 | |
---|
|
Jeszse 15.06.2011 12:46:08 | |
---|
Twinkle: onko tuo nimenomaan sama kuin Beatmanilla? Ulkosesti täysin samanlainen. Ilmotuksessakaan ei oo muuta mainintaa ku "tehdastavaraa". Luulis ny mainitsevan jos olis jotain gibsonin tuotteita. Ei kyl oo muutenkaan kovin asiantuntevan olonen kirjotus, tai sit siihen ei oo vaan panostettu taas. This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
SammyH 15.06.2011 16:51:01 | |
---|
|
Mandarax 18.06.2011 17:11:50 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Mandarax: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=532319&fb=1 Jepjep, Gibson Les Paul Studio 50's Tribute 800e, esim dv247 myy uutta 200e halvemmalla... No juu, mutta tossa on kuitenkin alkuperäistä todella paljon paremmat huiman kalliit mikit ja Giban kova keissi. Ei halpa, mutta ei todellakaan päätönkään.. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Funkånaut 19.06.2011 19:02:22 (muokattu 19.06.2011 19:04:30) | |
---|
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin |
fox 20.06.2011 00:40:52 | |
---|
Funkonaut: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=524004 Vuoden -76 Les Paul "tarjouksessa" 17500€. Oiskohan nollavirhe? E: No eihän ilmoituksessakaan tarjousta mainita, mutta samanlaiset skebat oli eBayssä kolmisen tonnia... Kyllähän tuo totta on, että kyllä -76 Custom maailmalla pyörii 3,2 - 4 kiloeuron haarukassa, vähän väristä (ja tietty kunnosta) riippuen. Joku rootbeer, siberian tiger, silverburst tai tuollanen "erikoisempi" väri saattaa vielä sitä hintaa nostaa, jos on todella hyväkuntoinen kitara. Minun ymmärtääkseni tuo ilmoituksessa mainittu "200-v. juhlamalli" eli Bicentennial model ei ollenkaan käsittänyt LP-malleja, vaan Firebirdiä. Kuitenkin suunnittelun asteella oli "The Les Paul" -mallista tehdä jonkinmoinen "bicentennial model" mutta eipä sitä sellaiseksi nimetty. The Les Paul- kitaroissa on noita 15 kilodollarin pyyntejä kyllä nähty, nykyään jopa korkeampiakin, mutta kyseinen kitara on aivan oma mallinsa, ja eroaa aikas reippaasti "vakio" LP Customista. Tuossa linkkiä kiinnostuneille..hinta-arviot on kyseisessä artikkelissa 8 vuoden takaisia, josta ne on kyllä tuon mallin harvinaisuuden ( ja kysynnän) vuoksi aika lailla nousseet, silloin kun joku noista on myyntiin "putkahtanut". |
Funkånaut 20.06.2011 00:47:59 | |
---|
fox: Minun ymmärtääkseni tuo ilmoituksessa mainittu "200-v. juhlamalli" eli Bicentennial model ei ollenkaan käsittänyt LP-malleja, vaan Firebirdiä. Kuitenkin suunnittelun asteella oli "The Les Paul" -mallista tehdä jonkinmoinen "bicentennial model" mutta eipä sitä sellaiseksi nimetty. The Les Paul- kitaroissa on noita 15 kilodollarin pyyntejä kyllä nähty, nykyään jopa korkeampiakin, mutta kyseinen kitara on aivan oma mallinsa, ja eroaa aikas reippaasti "vakio" LP Customista. Jaa, että toi onkin noinki harvinainen ja erikoinen malli. Kait se sitten voi olla pyynti kohdillaan. Hyvä, että joku tietää näistä Gibsoneista mua paremmin. Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin |