alphamale 22.03.2004 19:02:32 | |
---|
Onhan nää tekstit vanhemmat ku taivas mutta nääkin on eläny tässä pikkuhiljaa :) Itsehän tajusin vasta vähän aikaa sitten että täähän saattais kertoa humeistakin. Eikä pelkästään tisseistä. Biisin nimi on Under Siege 2:sta napattu ;) 1. Saw her sitting on the hood of a car In her hands a big fucking gun Best tits I'd ever seen But I knew she'd had her fun That bird she's gone crazy from the cocaine and the pills '44 totin' double-D dame Ready for the kill She got tits to die for etc. 2. She got the big guns And she ain't shooting from the hip Bang bang straight in my head It was such a trip That bird she's gone crazy From the cocaine and the pills Hell on wheels, hell on high heels Ready for the kill C She got tits to die for Loppurytinät ja tisseistä huudellaan loppuun asti. |
Dunga 23.03.2004 10:26:11 | |
---|
Kyllähän tissilaulut aina uppoaa! Erityisesti pidin tuosta Hell on wheels, hell on high heels kohdasta. "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
hörhö 23.03.2004 11:10:53 | |
---|
Mahtava. Tom Waits tulee tuosta hiukkasen mieleeni ja tissilauluille on kysyntää. Toimii ihan loistavasti. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
kikkomän 01.04.2004 19:29:05 | |
---|
tissit joiden vuoksi kuolla. hyvä. äijämeinkinki aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |
Danny s 01.04.2004 20:19:01 | |
---|
Eipä tuo tekstinä tosiaan Mitenkään maailmaa mullistava ole, mutta kyllä esimerkiksi Appetite for Destructionin aikaiseen Gunnari-musaan sopisi ihan kivasti. Mutta kyllä vielä on matkaa Roseen ja Stradliniin ym. |
MattiAuer 01.04.2004 22:36:34 | |
---|
Hell on wheels, hell on high heels Miten niin "hell on wheels"? Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa? Olihan siinä alussa se auto, mutta onko tämä joku ympäri amerikkaa (tai australiaa) ajeleva sarjamurhaajavosu vai mikä, jolla on nämä ryntäät? "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Miten niin "hell on wheels"? Mitä tekemistä sillä on minkään kanssa? Olihan siinä alussa se auto, mutta onko tämä joku ympäri amerikkaa (tai australiaa) ajeleva sarjamurhaajavosu vai mikä, jolla on nämä ryntäät? No se on just sekä että. Tai sitten se on metafora... tai sitten ei |
ganesha 08.04.2004 15:39:39 | |
---|
paskat ton taustalle mitään gunnareita. Reipasta hattukantria! "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |