juuh, eli haluaisin (edelleen) tuollaiset. Siis semmoiset megaisot gRuNgE aurinkolasit. Bonolla on jossain promokuvissa myös. Mistähän löytyisi? |
Stain 01.04.2004 23:04:37 | |
---|
Juu, itsekin olen etsinyt tuollaisia. Tuskinpa mistään saa. Ei ainakaan täällä Kuopiossa ole näkynyt. Kai ne on kohta muotia ja sitten niitä ei ainakaan ilkeä pitää kun jokatoisella vastaantulijalla on samanlaiset. http://www.nirvanaphotos.com/photos.php?Cat=2&Idx=32Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
rockpock 01.04.2004 23:48:57 | |
---|
joo! vähän niinku noi, mutta ehkä vielä isommat. Alice In Chainsin "Jar Of Flies" CD:n sisäpussin kuva antaa viitteitä: http://members.aol.com/amass97/aic/aicjof.jpg Tuossa ko. kuvassa vaan kovin huono resoluutio, eli ei oikein erotu... |
Stain 02.04.2004 15:14:20 | |
---|
Niin jos joku tietää vaikka nettikaupan tai jonkun missä kyseisiä laseja on niin ilmoittakaa ihmeessä! Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Mirrinsane 05.04.2004 20:29:02 | |
---|
minä etsin koko viime syksyn tuollaisia, mutta kyllästyin etsimään ja ostin fiftarilasit, sellaiset kissakehykset. mulle voi myös kertoa mistä niitä saa, jos joku löytää. c'mon baby light my fire |
FlatOutFucked 08.04.2004 13:29:26 | |
---|
Minäkin olen ajatellut hommaavani tuommoiset lasit. Mitä kornimman väriset, sitä parempi. Mikä piru siinä on että kaikki täällä tuntuu haluavan Conversen tennarit ja Kärpäsaurinkolasit. Kohta kaikki varmaan haluaa flanellipaidan ja risat farkut (tosin monella semmoiset varmaan jo on). "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Stain 08.04.2004 13:38:59 | |
---|
Mikä piru siinä on että kaikki täällä tuntuu haluavan Conversen tennarit ja Kärpäsaurinkolasit. Kohta kaikki varmaan haluaa flanellipaidan ja risat farkut (tosin monella semmoiset varmaan jo on). Hoo, nyt ollaan asian ytimessä. Alkaa ihan pelottamaan ajatus että grunge tulee "muotiin".
Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Mirrinsane 09.04.2004 17:40:18 | |
---|
ei siinä mitään, miss sixtyt vaan jalkaan ja baanalle:D noei, ikinä. se, että kaikki täällä haluavat hienot arskat, tarkoittaa mun käsittääkseni sitä, että kaikilla täällä on loistava maku. c'mon baby light my fire |