Jeszse 16.06.2011 09:42:46 | |
---|
VR: Tässähän oikein herkistyy ja alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Aikoinaan piti käydä kaverilla kattomassa South Parkit videolta, kun meillä ei näkyny kaapelikanavat. Ei meilläkään mitään kaapelikanavia ollu, ja ihan hyvin näky kolmosen torstai-illassa sillon ku ekaa kertaa eka kausi tuli. This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Jeszse: Ei meilläkään mitään kaapelikanavia ollu, ja ihan hyvin näky kolmosen torstai-illassa sillon ku ekaa kertaa eka kausi tuli. Oli kovia hommia nuo! Piti aina yrittää valvoa sinne asti, että sai katottua sen. Ja se leffan ostaminenkin piti äidin hoitaa, kun eihän sitä saanut itse ostaa :) |
Jeszse 16.06.2011 11:31:45 | |
---|
Secreterial: Oli kovia hommia nuo! Piti aina yrittää valvoa sinne asti, että sai katottua sen. Ja se leffan ostaminenkin piti äidin hoitaa, kun eihän sitä saanut itse ostaa :) Hoho, mä kävin kattomassa sen leffateatterissa isän kans. :D Mutsihan tosiaan ei meinannu ees antaa mun kattella ees jaksoja. This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
VR 16.06.2011 14:14:06 | |
---|
Jeszse: Ei meilläkään mitään kaapelikanavia ollu, ja ihan hyvin näky kolmosen torstai-illassa sillon ku ekaa kertaa eka kausi tuli. Joo, mutta näky ennen kolmosta joko MTV:ltä tai Canal plussalta kaapelissa. Everything is a OK! YNWA |
Rhapa 16.06.2011 15:39:56 | |
---|
Oikeestihan tää menee nii, et seuraavassa jaksossa kaikki on taas ennallaan. Siinähän se vitsi on. |
juuso a 16.06.2011 15:45:51 | |
---|
Rhapa: Oikeestihan tää menee nii, et seuraavassa jaksossa kaikki on taas ennallaan. Siinähän se vitsi on. Eiku nyt on taas Terrance and Phillip jakso tulossa, ennen kun paljastetaan mitään klifhänkereitä. Kuhan vuan örisen täällä. |
Rhapa 16.06.2011 17:05:29 | |
---|
juuso a: Eiku nyt on taas Terrance and Phillip jakso tulossa, ennen kun paljastetaan mitään klifhänkereitä. Nuo on kyl järjestään paskaa. |
Epämuusikko 16.06.2011 17:10:44 | |
---|
Jeszse: Ei meilläkään mitään kaapelikanavia ollu, ja ihan hyvin näky kolmosen torstai-illassa sillon ku ekaa kertaa eka kausi tuli. jonkun abiturientin kaverinkaverinkaverin jostain saamalta poltetulta cd:ltä katottiin koulun Kanakopissa (tm). Tai katseltiin olan yli kun he katselivat. Kuvanlaatu oli huono mutta olennainen välittyi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
juuso a 16.06.2011 17:16:41 (muokattu 16.06.2011 17:17:03) | |
---|
Epämuusikko: jonkun abiturientin kaverinkaverinkaverin jostain saamalta poltetulta cd:ltä katottiin koulun Kanakopissa (tm). Tai katseltiin olan yli kun he katselivat. Kuvanlaatu oli huono mutta olennainen välittyi. Kämppäkaverin kanssa hommattiin miltei sen takia Canal+ puokkiin, että saatais kahtoo South Parkkia. Eihän sieltä sitten juuri muuta tullutkaan kun sitä ja porkkelia. Kuhan vuan örisen täällä. |
Epämuusikko 16.06.2011 17:51:17 | |
---|
juuso a: Kämppäkaverin kanssa hommattiin miltei sen takia Canal+ puokkiin, että saatais kahtoo South Parkkia. Eihän sieltä sitten juuri muuta tullutkaan kun sitä ja porkkelia. "maattiin sentään eri vuoteissa". "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
itsy 16.06.2011 17:53:21 | |
---|
Melkoisen kummastuttava valinta viedä staattisessa tilassa pysynyttä sarjaa noinkin yllättäin uusille laduille, kun hahmonkehitys ei ole miesten vahvuuteen aikaisempina kausina suuremmin kuulunut. Jotenkinhan sarja pitäisi saada päätettyä, jos sitten noin. |
juuso a 16.06.2011 21:53:14 | |
---|
Epämuusikko: "maattiin sentään eri vuoteissa". Pitää hyvin pitkälle paikkansa tämäkin.:D Kuhan vuan örisen täällä. |
juuso a 17.06.2011 13:27:59 | |
---|
Missä SP-jaksossa Kennystä tuli oopperalaulaja? Tärkeintä on inhota ennen muita itteensä niin ei ainakaan muut kerkee sitä tekemään ensin. |
Peoplez 17.06.2011 14:01:23 | |
---|
Quintuplets-niminen jakso, neloskaudelta. |
Meadow 26.07.2011 18:46:38 (muokattu 26.07.2011 18:48:23) | |
---|
|
Tribe 27.07.2011 00:52:30 | |
---|
Mikäs oli se jakso, jossa jokainen paskoo heti kuolemansa jälkeen? Yrittäny ettiä sitä jaksoa jo aika kauan, mutta ei vaan tahdo löytyä... |
Kitaranraiskaaja 27.07.2011 01:06:39 | |
---|
Tribe: Mikäs oli se jakso, jossa jokainen paskoo heti kuolemansa jälkeen? Yrittäny ettiä sitä jaksoa jo aika kauan, mutta ei vaan tahdo löytyä... S08E09 Something Wall-Mart This Way Comes |
Sergei Fallinen 27.07.2011 01:33:34 (muokattu 27.07.2011 01:33:47) | |
---|
Oon taas kattonu alusta lähtien näitä nyt ja kyl kaikki spesiaalijaksot, kuten Pipin, Buttersin, Terrancen ja Philipin ja muiden "omat jaksot", joulukakka, jne, on ihan täyttä paskaa. Samoin kuin Towelie. Ja pikkuhiljaa kyl jostain kutos-seiskakaudelt eteenpäin taso laskee. Tai sit noit spesiaalei tulee vaan enempi kuvioihin. Parhaaks jaksoks on jääny mieleen se ruskea nuottijakso, missä Mr Garrison menee puhumaan isänsä kanssa seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Parhaat hahmot on Mr. Garrison ja Chef |
Burn 27.07.2011 09:09:27 | |
---|
Sergei Fallinen: Oon taas kattonu alusta lähtien näitä nyt ja kyl kaikki spesiaalijaksot, kuten Pipin, Buttersin, Terrancen ja Philipin ja muiden "omat jaksot", joulukakka, jne, on ihan täyttä paskaa. Samoin kuin Towelie. Ja pikkuhiljaa kyl jostain kutos-seiskakaudelt eteenpäin taso laskee. Tai sit noit spesiaalei tulee vaan enempi kuvioihin. Parhaaks jaksoks on jääny mieleen se ruskea nuottijakso, missä Mr Garrison menee puhumaan isänsä kanssa seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Parhaat hahmot on Mr. Garrison ja Chef Kyllä mä sanoisin että se lasku alkaa vasta 13. kauden tienoilla. Esim. 10-12. kausilta löytyy vielä timantteja joissa Randy Marsh on ihan kuningasmies. Randy ommuuten sarjan parhain hahmo. http://nereusprojekti.net/ |
Rhapa 27.07.2011 15:52:59 | |
---|
Burn: Kyllä mä sanoisin että se lasku alkaa vasta 13. kauden tienoilla. Esim. 10-12. kausilta löytyy vielä timantteja joissa Randy Marsh on ihan kuningasmies. Randy ommuuten sarjan parhain hahmo. Eikös wow-jakso ollut 10-kaudella? Se on yksi parhaista kyllä. Ja kyllä, randy ownaa. |