2541 03.06.2011 13:11:14 | |
---|
Onko kellään tietoa, mistä "Made In Europe" -livelevyn kuvat on peräisin, lähinnä kannen kuva? Alkuvuotta 1974 veikkaan ma, mutta paikka on hukassa. |
sirdickyj 03.06.2011 17:19:35 | |
---|
2541: Onko kellään tietoa, mistä "Made In Europe" -livelevyn kuvat on peräisin, lähinnä kannen kuva? Alkuvuotta 1974 veikkaan ma, mutta paikka on hukassa. Et tietenkään malra olla brassailematta tiedolla, että eivät ole rundilta jolta toi keikka on. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
2541 03.06.2011 17:32:42 | |
---|
sirdickyj: Et tietenkään malra olla brassailematta tiedolla, että eivät ole rundilta jolta toi keikka on. No senhän tuntee jo hiplaamalla kantta ja näkee lapsikin. |
sirdickyj 03.06.2011 17:55:30 | |
---|
2541: No senhän tuntee jo hiplaamalla kantta ja näkee lapsikin. Kerro nyt vielä et mistä sen huomaa niin kaikki voi hiffata et kuinka se on ihan itsestäänselvää. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
ukko idänmies 03.06.2011 18:31:56 | |
---|
Ei elämästä enää edes juovu. |
2541 03.06.2011 18:41:25 | |
---|
sirdickyj: Kerro nyt vielä et mistä sen huomaa niin kaikki voi hiffata et kuinka se on ihan itsestäänselvää. Clavinetti puuttuu urkujen päältä. |
sirdickyj 03.06.2011 20:02:20 | |
---|
2541: Clavinetti puuttuu urkujen päältä. Aivan. No, kaikki toki huomas ton. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
The Rikza 06.06.2011 12:05:00 | |
---|
Liputhan ovat jo myynnissä Lippu.fi:ssä SPOILERIVAROITUS KIERTUEEN SETTLISTASTA! ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ! settilista on sama kun viime kiertueella. jopa biisijärjestykseltään. "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
sirdickyj 06.06.2011 16:30:51 | |
---|
Mallaslahti: Liputhan ovat jo myynnissä Lippu.fi:ssä SPOILERIVAROITUS KIERTUEEN SETTLISTASTA! ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ! settilista on sama kun viime kiertueella. jopa biisijärjestykseltään. Ei ois ikinä arvannu. Ozzyn ohella maailman väsynein esitys toi Purple. Gillanin vika. Heittäis mäkeen sen väsyneen speden. Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
Wrong man 07.06.2011 14:38:57 | |
---|
Mallaslahti: SPOILERIVAROITUS KIERTUEEN SETTLISTASTA! ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ! settilista on sama kun viime kiertueella. jopa biisijärjestykseltään. Joko huonoa huumoria tai tiedon puutetta...ainakin 4 biisiä oli viimeisimmällä keikalla soitettu, mitä ei kuultu viime kiertueella ;-) |
2541 07.06.2011 14:41:44 | |
---|
sirdickyj: Ei ois ikinä arvannu. Ozzyn ohella maailman väsynein esitys toi Purple. Gillanin vika. Heittäis mäkeen sen väsyneen speden. Mie oon taas käsittänyt, että Purplen setti on vaihdellut ihan kiitettävästi sitten Blackmoren aikoihin. 70-luvulla settilistat taas eivät paljoa eläneet, esim. Mark III -aika. |
sirdickyj 07.06.2011 15:04:07 | |
---|
2541: Mie oon taas käsittänyt, että Purplen setti on vaihdellut ihan kiitettävästi sitten Blackmoren aikoihin. 70-luvulla settilistat taas eivät paljoa eläneet, esim. Mark III -aika. Olet käsittänyt väärin. Lisäkai sylettää että jos uutta matskua ulee settiin niin eipä ole mitään Morsen aikasta tuotantoa vaan juurikin jotain In Rock-osastoa. Mark III soitti mun läsittääkseni livenä Burnilta ainakin 4-5 biisiä ja Stormbringeriltä muutamaa biisiä. Vanhoista taidettiin vetää Highway Star, Smoke ja Space Trucking. Settilistathan oli aika lyhhitä. Tuohon aikaan kun sooloja oli n.s.riittävästi. Ai niin ja Lazyn tais Mk III soittaa myös. Mut oliks niillä rundejakaan enempää ku pari? Ei jengi kuitenkaan mitään tajuu |
Nick Bone 15.06.2011 00:56:19 | |
---|
Tulipa hommattua toi Phoenix Rising dvd+cd. Mukava paketti ja varsinkin dokumenttiosuus oli hyvä ja informatiivinen. Jossain valittelivat, että Taavin ääni on huonona livellä, emmää mitään huomannut. Komiasti soi ja kivasti oli sälääkin paketissa, vihkosta sun muuta. Enpä pahemmin ollut Mark IV:n livejä ennen nähnyt, joten kyllähän tää tarpeeseen tuli :) Hyvä jatko, mulla on olleet Purple-viikot menossa ja koko ajan se vaan Purple pauhaa! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
rheinone 15.06.2011 17:13:56 | |
---|
Nick Bone: Tulipa hommattua toi Phoenix Rising dvd+cd. Mukava paketti ja varsinkin dokumenttiosuus oli hyvä ja informatiivinen. Jossain valittelivat, että Taavin ääni on huonona livellä, emmää mitään huomannut. Komiasti soi ja kivasti oli sälääkin paketissa, vihkosta sun muuta. Enpä pahemmin ollut Mark IV:n livejä ennen nähnyt, joten kyllähän tää tarpeeseen tuli :) Hyvä jatko, mulla on olleet Purple-viikot menossa ja koko ajan se vaan Purple pauhaa! Ai vittarainen, joko se ilmesty? Täytyy hoitaa välittömästi haltuun. |
rheinone 15.06.2011 17:27:30 (muokattu 15.06.2011 17:28:00) | |
---|
Miltä keikalta noi Phoenix Rising CD:n livevedot on? Ei kai päällekkäistä matskua Russian Foxbatin kanssa? |
recklessabandoner 15.06.2011 17:54:36 | |
---|
rheinone: Miltä keikalta noi Phoenix Rising CD:n livevedot on? Ei kai päällekkäistä matskua Russian Foxbatin kanssa? Foxbatilta on Burn, Lazy, Homeward Strut sekä Stormbringer |
rheinone 15.06.2011 18:08:19 | |
---|
recklessabandoner: Foxbatilta on Burn, Lazy, Homeward Strut sekä Stormbringer Hä? Ei mun Foxbatilla oo Homeward Strutia. Noi neljä piisiä siis on Long Beach Arenalta '76? |
Borlag 15.06.2011 19:30:10 | |
---|
rheinone: Miltä keikalta noi Phoenix Rising CD:n livevedot on? Ei kai päällekkäistä matskua Russian Foxbatin kanssa? Ei ole päällekäisiä, ne on 1975/12/15 Budokan, Tokyo, Japan keikalta, eli niin sanotulta "Rises Over Japan" keikalta mistä tuli aikoinaan laser disc julkaisu. Mitään oikeasti uuttahan tuolla Phoenix Risingilla ei ole. |
Nick Bone 15.06.2011 21:03:45 | |
---|
Onhan tossa cd:llä niitä Longbeachin vetojakin (Burn, Lazy, Homeward Strut, Stormbringer)... loput Jaappaniasta. Mulle nää oli uusia juttuja, mk IV:n livet on jääneet mulle aina vähän utuisemmiksi :) Täytyy toi dokkari katella toistamiseen. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
Nick Bone: Onhan tossa cd:llä niitä Longbeachin vetojakin (Burn, Lazy, Homeward Strut, Stormbringer)... loput Jaappaniasta. Mulle nää oli uusia juttuja, mk IV:n livet on jääneet mulle aina vähän utuisemmiksi :) Täytyy toi dokkari katella toistamiseen. Tjaa siinä CD:llä on eri hommia, itse kattelin play.comista tietoja niin löytyi vain kuvaus DVD:stä joka näytti sen verta tutulta että oli pakko verrata tohon omaan laser disciin. Tuo Long Beach keikkahan löytyy kahdelta eri julkaisulta, eli On The Wings Of A Russian Foxbat ja uudemmalta Archives julkaisulta nimeltä Live At Long Beach. |