Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Karavaanarit
1 2 3 4
Funkånaut
08.06.2011 00:12:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten voi olla, että tälle laatusarjalle ei ole vielä omaa keskustelualuetta? Kattelin taas tänää, ja eheissss!! Uskomatonta tykitystä jälleen! Ehkä paras sarja tällä hetkellä, ku ei Tuuriakaan tule.
 
Funkonaut oli päässyt keikalle. Soundchekin aikana miksaaja huusi "Vähän lisää keskitaajuuksia". Nopeasti Funkonaut haali käsiinsä mikrofonin ja alkoi lausumaan My love, my honey, my heartcone ..."Ei keskistaajuuksia!" huusi miksaaja epätoivoisena. - Quru
Funkånaut
08.06.2011 00:13:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tämän päivän jaksossahan oli Keskisen Vesakin vieraana. Edusti jälleen itseään ja kuvasi aikaa, ku Hamamat oli viel kuvioissa.
 
Funkonaut oli päässyt keikalle. Soundchekin aikana miksaaja huusi "Vähän lisää keskitaajuuksia". Nopeasti Funkonaut haali käsiinsä mikrofonin ja alkoi lausumaan My love, my honey, my heartcone ..."Ei keskistaajuuksia!" huusi miksaaja epätoivoisena. - Quru
CountX
08.06.2011 02:00:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten tätä voi muka katsoa kun se tulee samaan aikaan South Parkin kanssa? Ei miulla ole tallentavaa digiboxia.
 
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Jeszse
08.06.2011 07:52:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Miten tätä voi muka katsoa kun se tulee samaan aikaan South Parkin kanssa? Ei miulla ole tallentavaa digiboxia.
 
Katot karavaanareita, ja netistä sit uudet south parkit. Toihan on joku kolmas kausi mikä pyörii telkkarissa, ja ne on nähty kymmenen vuotta sitte helvetin monta kertaa. :P
 
This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!"
DM
08.06.2011 08:01:30 (muokattu 08.06.2011 08:02:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Miten tätä voi muka katsoa kun se tulee samaan aikaan South Parkin kanssa? Ei miulla ole tallentavaa digiboxia.
 
South Parkin näkee netistä ja takuulla myös Karavaanarit(en tarkistanut). Siitä vaan valitsemaan.
 
Tuolla Tuuri-ketjussa muutama viesti tästä sarjasta oli. Potentiaalia tässä on vaikka mihin. Viime viikolla oltiin jo lähellä tykistyssstä kun Härski Hartikainen otti vähän kuppia ja lähenteli sukulaistyttöä. :)
 
Tuurifanin #1 eli masterhatin kannattaa tätä ainakin kattoa. :)
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
DJKaaos
08.06.2011 10:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa oon tätä väijynyt ja Tuurihan tästä mieleen tulee! Hyvä niin! Täytyypä sanoa, että aika karmea ämmä toi Wilma Schlizewski.
 
Mun suosikkihahmo on se erittäin jäykkä leirintäalueen talonmies.
 
Minä olen minä.
Milkop
08.06.2011 10:28:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karavaanarit, nuo ihmislajin eliitin edustajat ja sukkelasti kopperoillaan paikasta toiseen suhaavat maanteiden salamat. Onkin vain oikeus ja kohtuus, että heistä on tehty oma, todella laadukas ohjelma. Minua ainakin kiinnostaa suuresti.
 
Kai tämä tulee bluraylle tai dvd:lle vähintään?
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Alpha
09.06.2011 00:39:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuo Ruåtsalainen "Leirintäalueella"-sarjakaan saanut kovin suurta kannatusta vaikka sitä täällä hehkutin.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
nypdjaz
14.06.2011 00:24:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kertaa katsonut, mutta Tuuri vei kyllä 100-0
 
Sälski
14.06.2011 17:00:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM ette tee oo nähny tätänäinni? On meinaan semihajottava, mutta toki viihdearvo on hävyttömän suuri. Vähän venyy muuten tuo lopun fiilistely.
 
Päin helvettiä menee mutta ei voi valittaa rima pysyy paikallaan kun riman alittaa
Funkånaut
14.06.2011 17:19:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sälski: http://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM ette tee oo nähny tätänäinni? On meinaan semihajottava, mutta toki viihdearvo on hävyttömän suuri. Vähän venyy muuten tuo lopun fiilistely.
 
Tää on kyl uskomaton. Eipä tähä muuta voi sanoa.
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
tillotson
14.06.2011 18:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaamme riemuja vain.
 
Catch you on the flipside
DJKaaos
14.06.2011 18:29:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sälski: http://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM ette tee oo nähny tätänäinni? On meinaan semihajottava, mutta toki viihdearvo on hävyttömän suuri. Vähän venyy muuten tuo lopun fiilistely.
 
Timolla näyttää olevan tuntolevy kaulassa myös siviilissä. Tietenkin on.
 
Minä olen minä.
Bluesmies
14.06.2011 21:31:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Timolla näyttää olevan tuntolevy kaulassa myös siviilissä. Tietenkin on.
 
Tottakai pitää olla.
FenkkuLine6
14.06.2011 23:44:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.aijaa.com/v.php?i=005308189324.jpg
 
Ei kai vaan?
 
nypdjaz
15.06.2011 20:03:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lieviä myötähäpeän tunteita aiheuttaa nämä helluntailaisnuoret.
 
tillotson
16.06.2011 10:26:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nypdjaz: Lieviä myötähäpeän tunteita aiheuttaa nämä helluntailaisnuoret.
 
Jatkuva käsikähmä näyttäisi olevan pojilla.
 
Catch you on the flipside
Point
16.06.2011 15:25:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tämä talonmies-Jussi fiktiivinen hahmo? Eihän tollasta nyt voi olla olemassa. Zumbakin siltä näytti sujuvan.
 
Helluntalaisnuoria en kestä katsoa ollenkaan, erittäin raskasta porukkaa.
 
Atomic Cafe
16.06.2011 16:13:16 (muokattu 16.06.2011 16:28:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karavaanareita on kahta lajia, harrastelijat ja ammattilaiset.
 
http://upload.wikimedia.org/wikiped … 07_Suomen_Tivoli_-_Sirkuskoti_C.JPG
 
tillotson
21.06.2011 13:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilinen karavaanarit -jakso oli jotain aivan uskomatonta...
 
Catch you on the flipside
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «