Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkapaska vai henkselit?
1 2
rheinone
14.06.2011 18:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpi mielestänne on suurempi uhka ikääntyvän rokkarin ulkonäölle/terveydelle, nahkapaska vaiko henkselit?
 
Niin rokkareita kuin ihan tavallisia mattimeikäläisiä uhkaa keski-iän tietyssä vaiheessa ulkonäölle, ja miksei terveydellekin, kiusallinen KESKIVARTALOLIHAVUUS.
 
Itsehän olen pelkkä musiikin harrastaja, joten meikämannea ei sirdickyj:n "Älkää päästäkö itteänne plösöks"-painostus ole koskaan hetkauttanut. Niinpä vaihtaessani taannoin ammattia hommasin itelleni henkselit. Uudessa duunissa näet joutuu istumaan pitkiä aikoja ilman että pääsee käymään kusella. Paria tuumaa liian isot farkut ja henkselit tuntuivat siis hyvältä idealta; Vähän niinku sirkuspellestailiin. Ei kiristä eikä kinnaa.
 
Paha juttu tässä jutussa on tietenkin se, että henkselit rupes tuntumaan mukavilta myös siviilissä. Varustelekasta kävin hommaamassa kooltaan varsin fleksiibelit US-armeijan viidakkohousut. Mielessä kävi hetkellisesti jopa "Antaa mahan kasvaa vaan".
 
Tänään sitten tais tulla viimeinen naula arkkuun, kun kävin hommaamassa Biilteemasta nahkapaskan! Siis meistin, jolla saa duunattua vyöhön lisää reikiä. Nyt plösöyttä ei enää pidättele mikään; Ei lääkäri, sirdickyj eikä enää vyökään.
 
Funkånaut
14.06.2011 18:05:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten mirri aikanaa totes: "Voiko mikää olla hienompaa, ku olla lihava keski-ikäinen mies?" Siitä se lähtee. Voi lähtee millä tahansa mahalla ja minkä tahansa näköisenä ylpeenä baanalle. Niinku pitääki. Ja pitää vyölaukkua.
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
Brownie
14.06.2011 21:17:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen alkanut käyttää henkseleitä, koska ilman niitä housut valuu aina lantiolle. Vyötä käyttäessä pitää jatkuvasti olla housuja nostelemassa, jos ei halua näyttää pelleltä. Ehkä asia olisi toisin, jos olisi hoikka poikka, mutta tämmöisellä mahakkaammalla ei oikein meinaa housut pysyä vyötäröllä. En tosin ole mikään kamala läski ja tarpeeksi pitkiä vöitäkin löytyy. Henkselit ovat vaan niin paljon mukavammat ja käytännöllisemmät. Tosin ilman takkia liikkuessa vähän hävettää. Pitäisi varmaan hommata liivi.
 
BassoSisko
14.06.2011 21:35:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Kumpi mielestänne on suurempi uhka ikääntyvän rokkarin ulkonäölle/terveydelle, nahkapaska vaiko henkselit?
 
Asian voi miettiä myös siltä kannalta että millaisia katseita haluaa saada vastakkaiselta sukupuolelta. Ja toimia sen mukaan. ;)
 
Hax pax max deus adimax.
JPQ
14.06.2011 21:40:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Housujen laji ratkaisee paljon ja ihminen itse olen vyötyyppi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Påskägg
15.06.2011 04:10:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Asian voi miettiä myös siltä kannalta että millaisia katseita haluaa saada vastakkaiselta sukupuolelta. Ja toimia sen mukaan. ;)
 
Hölmö miesm se, joka valitsee pukeutumisen muiden katseiden/arvostelun mukaan.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Brownie
15.06.2011 08:31:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, koska jos pukeutuu niin kuin omaa silmää miellyttää, niin voi saada osakseen kiinnostusta samanhenkisiltä vastakkaisen sukupuolen edustajilta.
 
Secreterial
15.06.2011 10:53:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu vähän; esim. kesällä shortihousujen kanssa käytän vyötä, mutta toisaalta esimerkiksi puvun kanssa käy henkselit hyvin, koska silloin housut pysyy hyvännäköisesti päällä, eivätkä valu. Ei mulla tosin henkseleitä ole...
 
rheinone
15.06.2011 11:14:33 (muokattu 15.06.2011 16:02:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Asian voi miettiä myös siltä kannalta että millaisia katseita haluaa saada vastakkaiselta sukupuolelta. Ja toimia sen mukaan. ;)
 
Kato henkselithän voi piilottaa näppärästi vaik tyylikkään liivin alle, jos sitä tarkoitit?
 
Maha sinänsä ei kai ole ongelma vastakkaiselle sukupuolelle, tai emmä tiiä...? Viime kesänä kato vedettiin yks ulkoilmakeikka hirveellä helteellä, ja oli pakko panna shortsit päälle lauteille. Vittu yks mimmi tuli keikan jälkeen narisemaan mun SUKISTA. Olis pitäny muka olla tennarit ilman sukkia! Meikäläinen oli tullu sinne hikoilemaan setin rokkenrollia ja muija viel kehtaa valittaa, perkele. Mutta mahasta ei kyl puhunu mitään.
 
BassoSisko
16.06.2011 07:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Kato henkselithän voi piilottaa näppärästi vaik tyylikkään liivin alle, jos sitä tarkoitit?
 
Maha sinänsä ei kai ole ongelma vastakkaiselle sukupuolelle, tai emmä tiiä...? Viime kesänä kato vedettiin yks ulkoilmakeikka hirveellä helteellä, ja oli pakko panna shortsit päälle lauteille. Vittu yks mimmi tuli keikan jälkeen narisemaan mun SUKISTA. Olis pitäny muka olla tennarit ilman sukkia! Meikäläinen oli tullu sinne hikoilemaan setin rokkenrollia ja muija viel kehtaa valittaa, perkele. Mutta mahasta ei kyl puhunu mitään.

 
Mahaa mä tarkoitin ja sen mukanaan tuomaa olemusta.
 
Ehkä se mimmi ei kehdannut puhua sun mahasta mitään ja projisoi sen sukkiin!?!
Tai eihän kaikki taida tosiaan mahasta välittää, jos itselläänkin on kertynyt kiitettävästi kiloja.
 
Mut sitten on sellaisia jotka omista läskeistään ja läskistä miehestään huolimatta tykkää edelleen katsella timmissä kunnossa olevia miehiä. Ja kukas muu parhaiten sois sitä katseltavaa ja juteltavaa muiden naisten kanssa kuin rokkari tai vastaava.
 
Liity sinäkin vaan meidän fillarointiin mukaan, sulaa kilot.
 
Hax pax max deus adimax.
rheinone
16.06.2011 10:48:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Mahaa mä tarkoitin ja sen mukanaan tuomaa olemusta.
 
Ok.
 
Ehkä se mimmi ei kehdannut puhua sun mahasta mitään ja projisoi sen sukkiin!?!
Tai eihän kaikki taida tosiaan mahasta välittää, jos itselläänkin on kertynyt kiitettävästi kiloja.
 
Mut sitten on sellaisia jotka omista läskeistään ja läskistä miehestään huolimatta tykkää edelleen katsella timmissä kunnossa olevia miehiä. Ja kukas muu parhaiten sois sitä katseltavaa ja juteltavaa muiden naisten kanssa kuin rokkari tai vastaava.

 
Böö. Ei tueta. Ehkä mä muutenkin oon jo liian vanha rokkariks. Luovutan jos en saa pitää mahaani.
 
Liity sinäkin vaan meidän fillarointiin mukaan, sulaa kilot.
 
Just muuten myin auton veks, ja rupesin sotkemaan fillarilla duunimatkat.
 
Funkånaut
16.06.2011 14:44:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Böö. Ei tueta. Ehkä mä muutenkin oon jo liian vanha rokkariks. Luovutan jos en saa pitää mahaani.
 
Mutta mustan musiikin puolella maha vaan tuo MOJOa. TJEU: http://www.youtube.com/watch?v=6M4AfwftWCs
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
BassoSisko
16.06.2011 22:03:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Böö. Ei tueta. Ehkä mä muutenkin oon jo liian vanha rokkariks. Luovutan jos en saa pitää mahaani.
 
Äläs nyt. Kyllä paapatkin tykkää jos naiset kattelee pidempään, eikä ilme ole pahoinvoivan näköinen. Ei sulta kukaan oo mahaa viemässä, sen muoto vain muuttuis.
 
Just muuten myin auton veks, ja rupesin sotkemaan fillarilla duunimatkat.
 
Sitten vaan kirjaat kilsat, jookosta.
 
Hax pax max deus adimax.
BassoSisko
16.06.2011 22:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Mutta mustan musiikin puolella maha vaan tuo MOJOa. TJEU: http://www.youtube.com/watch?v=6M4AfwftWCs
 
Pöh!
Pyh!
Pah!
 
Hax pax max deus adimax.
Funkånaut
16.06.2011 22:05:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Pöh!
Pyh!
Pah!

 
Pöh itsellesi. :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=wNId8clBdbI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sbseZp1nbDg
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
BassoSisko
16.06.2011 22:22:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Pöh itsellesi. :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=wNId8clBdbI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sbseZp1nbDg

 
Höh hah heh
Molemmat jo vanhoi äijii noissa otoksissa, siis tosi vanhoi.
 
Hax pax max deus adimax.
Funkånaut
16.06.2011 22:31:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Höh hah heh
Molemmat jo vanhoi äijii noissa otoksissa, siis tosi vanhoi.

 
Mutta olihan toi alempi gubbe 21 lapsen isä.
 
Mietin siinä samalla, että näkyyköhän Sandelsin myyntitilastoissa joku piikki nyt tässä Funkonautin historiallisen, ylivoimaisen voiton jälkimainingeissa. - Stradlin
Miikathebest
18.06.2011 00:15:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=XozvH6VmVeI
 
Liikaa säröä!
rheinone
18.06.2011 17:44:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Äläs nyt. Kyllä paapatkin tykkää jos naiset kattelee pidempään, eikä ilme ole pahoinvoivan näköinen. Ei sulta kukaan oo mahaa viemässä, sen muoto vain muuttuis.
 
Itekki tiedät että moderni vartalonmuotoihanne on vääristynyt.
 
Sitten vaan kirjaat kilsat, jookosta.
 
Ei käy; Kuulostaa kauhean työläälle.
 
BassoSisko
19.06.2011 21:56:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Itekki tiedät että moderni vartalonmuotoihanne on vääristynyt.
 
Mä tiiän vaan sen mikä näyttää hyvälle.
Mut katsos, sä voit aina sanoa että makuja on moneks, yks tykkää isästä toinen pojasta. Ja sä olet ihan yhtä oikeassa kuin mä. :)
 
Tosin sitten ei ehkä kannata kysellä toisilta mielipidettä, saattaa saada vastauksia. ;)
 
Hax pax max deus adimax.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «