aristoteles666 13.04.2011 19:21:43 | |
---|
hallu: Mustang on mustakin hieno ja tuo uutukainen vaikuttaa kovin monipuoliselta soittimelta mä huomaan. Kokeilin jotakin mexikon ustagia musafasulla tuossa eilenä kun kävin kieliä ostamassa ja itse hätkähdin sitä lyhyttä skaalaa, joka on oikeasti hätkähdyttävän lyhyt. Se tuntuu ihan semmoiselta lasten kitaralta, vaikka eihän siinä hirveästi ole eroa vaikkapa lespauliin verrattuna, mutta eron kyllä huomaa ja tavalliseen fenderiin se ero on ihan järkyttävä. Tietääkö joku, mikä idea tässä lyhyessä skaalassa on? meinaan, että onko siinä jotensakin parempi soudi, vai onko se vaan soitettavuuden takia tehty tuommoiseksi (ymmärrän että joku voi pitää luhuttä skaalaa mukavampana soittaa)? tietääkö muuten joku minkälainen matka sieltä tallasta on tuohon kaulataskuun? meinaan että josko voisi modata vaikka straton kaulan tuohon ihan heittämällä (ei varmaankaan voi, mutta olisi kiinnostava idea). hyvä kysymys, ei siinä ole mitään ideaa, kaikki kielet tuntuu kuminauhoilta ja ja kielet soi vaan blaah ja loppuu siihen, ei mene, ei saa intonaatiota kohdalleen, täytyisi siirtää tallaa, mutta helpommalla kovertaa uudet mikkikolot stratoon tai teleen. |
mitja 13.04.2011 19:40:06 | |
---|
Itse kyllä pidin noista kepeistä. Mielelläni ottaisin tuollaisen 72 kitaran. |
Artist 13.04.2011 20:05:25 (muokattu 13.04.2011 20:16:41) | |
---|
Niin kummasti Mustangilla on monet ihan pätevää musiikkia tehnyt (esim. Sonic Youth, joiden henkeä tuossa Pawn Shop Mustangissa hieman onkin), vaikka tämä ei ole eka ketju täällä, jossa sen kelvottomuudesta kitarana saa lukea... E: Humpparit Mustangiin on aika yleinen modi, ja jos olisin itse humpparikeppiä vailla niin hommaisin kyllä oitis tuon Mustangin, vaikka sen vibrakammen puuttuminen vähän hämääkin. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Shakata 13.04.2011 20:13:14 | |
---|
Todella rouheita keppejä! Varsinkin tuo Mustang on törkeen magee. Menee kyllä ostoslistalle aivan välittömästi. Hienoa, että Fender puskee jotain uutta tuttujen iänikuisten mallien rinnalle. Kalamies #? |
aristoteles666 13.04.2011 20:19:52 | |
---|
Shakata: Todella rouheita keppejä! Varsinkin tuo Mustang on törkeen magee. Menee kyllä ostoslistalle aivan välittömästi. Hienoa, että Fender puskee jotain uutta tuttujen iänikuisten mallien rinnalle. iänikuisten mallien tilalle kitara 60 luvulta??? |
p130 14.04.2011 10:43:36 (muokattu 14.04.2011 10:53:27) | |
---|
Artist: Niin kummasti Mustangilla on monet ihan pätevää musiikkia tehnyt (esim. Sonic Youth, joiden henkeä tuossa Pawn Shop Mustangissa hieman onkin), vaikka tämä ei ole eka ketju täällä, jossa sen kelvottomuudesta kitarana saa lukea... E: Humpparit Mustangiin on aika yleinen modi, ja jos olisin itse humpparikeppiä vailla niin hommaisin kyllä oitis tuon Mustangin, vaikka sen vibrakammen puuttuminen vähän hämääkin. Omanlaisensa juttuhan Mustangissa on. Jos ei tykkää niin ei tykkää, mutta soittokelvottomaksi julistaminen on vähän kummallista kun Mustang on kuitenkin elänyt kohta 50 vuotta. Sitä paitsi 24" skaalahan on jo pitkä verrattuna vaikka Mustangin edeltäjien, Musicmasterien ja Duo-Sonicien alkuperäisten versioiden 22,5" skaalaan. Kyllä niilläkin onnistuu soitto. Paksut kielet Mustangiin, niin ei ihan spagetille tunnu. Ysisetillä se on minunkin mielestäni yksinertaisesti paska soittimen tapainen. Minimissään .11 niin homma toimii. Ja soundihan on Mustangeissa parhautta. Mun mielestä. Humppariversiokin olisi varmasti muikea. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
kiriminni 14.04.2011 10:45:38 | |
---|
hallu: Tietääkö joku, mikä idea tässä lyhyessä skaalassa on? meinaan, että onko siinä jotensakin parempi soudi, vai onko se vaan soitettavuuden takia tehty tuommoiseksi (ymmärrän että joku voi pitää lyhyttä skaalaa mukavampana soittaa)? tietääkö muuten joku minkälainen matka sieltä tallasta on tuohon kaulataskuun? meinaan että josko voisi modata vaikka straton kaulan tuohon ihan heittämällä (ei varmaankaan voi, mutta olisi kiinnostava idea). Mun mielestä nämä on tarkoitettu pienikätiselle vaikka nyt naisille. Soundi tulee keskialuevoittoisemmaksi. Onhan niitä 30" skaalalla bassojakin. Fender duosonic taitaa olla myös lyhyellä skaalalla,olisi tehnyt siitä uusintapainoksen? |
p130 14.04.2011 10:52:01 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Artist 15.04.2011 20:29:55 | |
---|
p130: Paksut kielet Mustangiin, niin ei ihan spagetille tunnu. Ysisetillä se on minunkin mielestäni yksinertaisesti paska soittimen tapainen. Minimissään .11 niin homma toimii.
Ehkäpä monet saa Mustangista hiukan väärän käsityksen, jos kokeilee kaupassa uutta tehdaskielisetillä varustettua yksilöä, jolloin voi olla melkoista spagettia. Kaikki testaamani yksilöt ovat (mahdollisista liian ohuista kielistä huolimattakin) tuntuneet kyllä meikäläisen näppeihin sopivilta. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
RawknRawl 16.04.2011 08:48:18 | |
---|
Mustang on hieno. Varsinkin kun se mainiosti varustettu pickup toggle switchillä! Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Onkos kukaan saanut omaa kokemusta näistä..? Kun alko tuommonen Mustangi vähäsen kaasutella... "Nobody boogie like the boogieman" |
Kefiiri 15.06.2011 09:46:48 (muokattu 15.06.2011 09:48:07) | |
---|
Artist: Ehkäpä monet saa Mustangista hiukan väärän käsityksen, jos kokeilee kaupassa uutta tehdaskielisetillä varustettua yksilöä, jolloin voi olla melkoista spagettia. Kaikki testaamani yksilöt ovat (mahdollisista liian ohuista kielistä huolimattakin) tuntuneet kyllä meikäläisen näppeihin sopivilta. Sama. Erittäin lupsakkasoittoisia ovat Mustangit olleet, vaikka strato-skaala onkin tutumpi. Ja soundi on sopivilla kielillä napakka. |