Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Latenssi Pod live x3
1
DownWithTheSickness
13.06.2011 20:36:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tossa pod live xkolmosessa tulee ääni ulos aina snadilla viiveellä, johtuukohan se vääristä asetuksista vai onko tuo rikki vai mikä on vialla? :S
 
I has the cookie boogie woogie
oamkbonor
13.06.2011 22:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grossout: Mulla tossa pod live xkolmosessa tulee ääni ulos aina snadilla viiveellä, johtuukohan se vääristä asetuksista vai onko tuo rikki vai mikä on vialla? :S
 
Noissa koneissa on aina vähän latenssia. Huonommissa enemmän ja pro-vehkeissä vähemmän.
 
Lego
13.06.2011 22:51:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oamkbonor: Noissa koneissa on aina vähän latenssia. Huonommissa enemmän ja pro-vehkeissä vähemmän.
 
Aijaa? Kuinkas tässä mun omassa ei ole? Tää on vissiin hieman parempi X3 Live.
 
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
Jasma
13.06.2011 22:56:31 (muokattu 13.06.2011 23:33:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oamkbonor: Noissa koneissa on aina vähän latenssia. Huonommissa enemmän ja pro-vehkeissä vähemmän.
 
No itellä toneport ux1 eli nykyinen pod studio jotain ja pod xt live eikä kyllä usb:n kanssa löydy latenssia sitten etsimälläkään. Nää on varmaan pro vehkeitä sitte! Luulisin että nyt on vika tietsikan puolella. Eli kun podia käyttää äänikorttina niin ongelmia ei ole, eli usb:n kautta.
 
Itse itseäni lainaten, jotta aloittaja laita podi kiinni tietsikkaan juuri usbn kautta ja ongelmia ei pitäisi olla.
 
Lainataan vielä, eli jos jostain syystä haluat käyttää analogilähtöjä niin asenna koneelle asio4all niin helpottuu elämä.
 
mattim
14.06.2011 11:10:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grossout: Mulla tossa pod live xkolmosessa tulee ääni ulos aina snadilla viiveellä, johtuukohan se vääristä asetuksista vai onko tuo rikki vai mikä on vialla? :S
 
Onko live x3 kytketty tietokoneeseen ja jos on niin miten ? Miten olet kytkenyt kaiuttimet tai kuulokkeet joilla ääntä kuuntelet ?
 
"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
Twinkle
14.06.2011 15:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei meikäläisen X3 munuaisessa ainakaan latenssia ole kitaramallinnuksia ja äänikorttinä käytettäessä. Toki latenssia on siinä vaiheessa jos pistää koneen prosessoimaan jotakin siinä välissä, esim. tykittelee Amplitudeen tai muuhun sellaiseen niin livesoittaminen ei kyllä onnistu. Nauhoittaminen ja kuuntelu kyllä onnistuu saumattomasti.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «