Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ONKS TÄÄ TRENDI.. vai ajan henki ??
1 2 3 4 5
pava
13.06.2011 10:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin kun katselee noita kesätanssi ohjelmia ja rokki-konsertteja, niin lähes teini-poika bändit soittaa kuuskyt vuotiaille huttua puhtaasti rahasta ja esiintyminen on huonoa teatteria. Sitten on tää toinen kummajainen..60-70 vuotiaat soittaa edelleen stadionit täyteen nuorisolle..kuulijoille jotka voisivat olla lapselapsen lapsia??
Kun itse aloitin 40 vuotta sitten ..olivat rockkarit nuoria ja hutun soittajat vähän vanhempia??
Miten on golleegat..onks tää vaan vanhanliiton äijän hämmentyneitä ajatuksia maanantai aamuna..vai ??
 
Prophet
13.06.2011 10:41:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parempi mummojen pysytellä tutussa ja turvallisessa?
 
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052813798844_vi.shtml
 
pava
13.06.2011 11:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Parempi mummojen pysytellä tutussa ja turvallisessa?
 
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052813798844_vi.shtml

 
hehee täälläkin näyttää olevan näitä veteraani pissiksiä, akne ahterissa ja luulo ittestä ihan hirvee ja kellareissahan nää etsii itseään...nää poju-orkka pojut on ihan oma lukunsa...ja antaa ollakkin...antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikke ne ole edes nupullaankaan???????
 
ps. sittenkun on yhtämonta keikkaa,levyä ja maksettua esiintymistä takana kuin katri-helenalla jota "mummoksi" negatiivisesti tituleeraat voi kommentoida..noilla sun nykyisillä ei kannata päätä aukoo..
 
EP
13.06.2011 12:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm.. empäs oo koskaa asiaa sen paremmin ajatellu, musiikissa on aina ite musiikki vaikuttanu meikäläiseen enemmän kun se minkä ikäiset sitä esitää, tanssii tai kuuntelee.
Oma musiikki maku ei oo oikeestaan muuttunut teini-iästä tähän päivään, kaikki aidosti ja/ tai huumorilla tehty iskee.
 
Lennu
13.06.2011 12:24:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katri Helena on kyllä aika perseestä, ihan sama vaikka olis levyttäny miljoona levyä.
 
Internet-Tosikko.
absqua
13.06.2011 12:49:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Katri Helena on kyllä aika perseestä, ihan sama vaikka olis levyttäny miljoona levyä.
 
Mitä helvettiä Lennu? Katrihan on hieno mimmi jos kuka! Katson sineen taivaan ja silleen.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Tankero
13.06.2011 13:22:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Katri Helena on kyllä aika perseestä, ihan sama vaikka olis levyttäny miljoona levyä.
 
Vaan sehän on nykyään rok!
 
Humppajyrä
Tankero
13.06.2011 13:23:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: hehee täälläkin näyttää olevan näitä veteraani pissiksiä, akne ahterissa ja luulo ittestä ihan hirvee ja kellareissahan nää etsii itseään...nää poju-orkka pojut on ihan oma lukunsa...ja antaa ollakkin...antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikke ne ole edes nupullaankaan???????
 
ps. sittenkun on yhtämonta keikkaa,levyä ja maksettua esiintymistä takana kuin katri-helenalla jota "mummoksi" negatiivisesti tituleeraat voi kommentoida..noilla sun nykyisillä ei kannata päätä aukoo..

 
Hiukan ad hominem haiskahtaa.
 
Humppajyrä
kukkola
13.06.2011 13:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: Jotenkin kun katselee noita kesätanssi ohjelmia ja rokki-konsertteja, niin lähes teini-poika bändit soittaa kuuskyt vuotiaille huttua puhtaasti rahasta ja esiintyminen on huonoa teatteria. Sitten on tää toinen kummajainen..60-70 vuotiaat soittaa edelleen stadionit täyteen nuorisolle..kuulijoille jotka voisivat olla lapselapsen lapsia??
Kun itse aloitin 40 vuotta sitten ..olivat rockkarit nuoria ja hutun soittajat vähän vanhempia??
Miten on golleegat..onks tää vaan vanhanliiton äijän hämmentyneitä ajatuksia maanantai aamuna..vai ??

 
Selitys on varsin yksinkertainen. Rokkarit eivät kasva koskaan aikuiseksi ja nykynuoret taas varttuvat aikaisemmin aikuiseksi...
 
Ei ku näin se menee...
Lennu
13.06.2011 13:39:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absqua: Mitä helvettiä Lennu? Katrihan on hieno mimmi jos kuka! Katson sineen taivaan ja silleen.
 
Nii mutku mä en diggaa.
 
Internet-Tosikko.
BassoSisko
13.06.2011 13:55:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Vaan sehän on nykyään rok!
 
Ja viel lisäks puumanainen.
 
Hax pax max deus adimax.
Tankero
13.06.2011 14:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BassoSisko: Ja viel lisäks puumanainen.
 
Tuollaista puumaa latoo harvoilla pakoon.
 
Humppajyrä
pava
13.06.2011 14:41:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Hiukan ad hominem haiskahtaa.
 
No kaikkihan tietää mille tää haisee...kirjoittajan "otsikko" jo kertoo kaiken...heh
 
rintapek
13.06.2011 14:51:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: No kaikkihan tietää mille tää haisee...kirjoittajan "otsikko" jo kertoo kaiken...heh
 
Älä hekottele. Itte kyselet, että onko tää ajan trendi? Prophetti erehtyy laittamaan esmerkiksi Katri- Helenan rokkiluolassa. Sä siinä kohtaa vedät pojukorttia esiin hoksaamatta tippaakaan, et ihan sama ilmiö on kyseessä.
 
Ainoo mikä tääl haisee on motiivisi avata tää topikki.
 
One kind of music only - the good kind
pava
13.06.2011 14:57:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Hmm.. empäs oo koskaa asiaa sen paremmin ajatellu, musiikissa on aina ite musiikki vaikuttanu meikäläiseen enemmän kun se minkä ikäiset sitä esitää, tanssii tai kuuntelee.
Oma musiikki maku ei oo oikeestaan muuttunut teini-iästä tähän päivään, kaikki aidosti ja/ tai huumorilla tehty iskee.

 
no mua vaan mietityttää mitä se kertoo meistä musiikin tekijöistä kun poju-bändit soittaa eläkeläisille ja ylieläkeläis ikäiset soittaa lapsenlapsille rockkia..siis ilmiönä??? mun musiikkimaku on iän myötä "muuttunut" hyväksyn jopa klassisen..mutta mähän oon laulanut vuodesta -60 kaikki genret läpi, jopa kirkossa..hyvä musa on hyvää musaa..piste!!
täällä muutamilla mielenkiintoisia mielipiteitä..kiitos niistä ja lisää kaipaisin..ja pöljät älkää vaivautuko ..typerää tässä väitellä kuka artisti hyvä ja miksi..ok.??
 
pava
13.06.2011 15:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Älä hekottele. Itte kyselet, että onko tää ajan trendi? Prophetti erehtyy laittamaan esmerkiksi Katri- Helenan rokkiluolassa. Sä siinä kohtaa vedät pojukorttia esiin hoksaamatta tippaakaan, et ihan sama ilmiö on kyseessä.
Ainoo mikä tääl haisee on motiivisi avata tää topikki.

 
poju,poju..heheee mähän hekottelen ihan milloin haluan ja jos ajankohtaisen ilmiön pohtiminen ei sua haisevaa kiinosta niin lähde kiitään täältä..täähän on vapaaehtoista kai..vai !!!!
 
itseasiassa ei todellakaan ollut esittää tätä"poju-bändiä" loukkavassa mielessä..eikä jaggerkaan soittanut mulle,"et haukuin sitä yli-ikäiseksi papaksi" joten lopetetaan paskan jauhaminen ja mietitään ilmiötä ilmiönä..ok
 
rintapek
13.06.2011 15:14:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: poju,poju..heheee mähän hekottelen ihan milloin haluan ja jos ajankohtaisen ilmiön pohtiminen ei sua haisevaa kiinosta niin lähde kiitään täältä..
 
Mä just pohdin ajankohtaista ilmiötä antamasi otsikon puitteissa.
 
Jos sulla ei siihen ole muuta sanottavaa kuin että minä olen "poju", "haisen" ja "lähde kiitään" niin annan anteeksi, koska ei sinulla kovin hyvin mene.
 
One kind of music only - the good kind
DoctorAgdur
13.06.2011 15:37:27 (muokattu 13.06.2011 15:52:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

e: tai no ei mitään....
 
"Suck my dick." -Ron Jeremy
Ukko
13.06.2011 16:05:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pava: no mua vaan mietityttää mitä se kertoo meistä musiikin tekijöistä kun poju-bändit soittaa eläkeläisille ja ylieläkeläis ikäiset soittaa lapsenlapsille rockkia..siis ilmiönä???.??
 
Mitäs outoa ja ihmeellistä siinä on. Ammatinvalinta kysymys ja kukin taaplaa tyylillään ja mahdollisuuksillaan. Aletaanko ihmettelemään seuraavaksi miksi papparaiset ajaa rekoilla ja nuorukaiset linja-autoilla ? (ja sitäpaitsi, Katri-Helena on kyllä aika syvältä).
 
COVS jäsen nro 6
Avanaq
13.06.2011 17:46:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johtuisiko "pojuorkesterien" suosio vaikka siitä, että ne (Sinitaivas, Hurma, Midinetti) ovat ennakkoluulottomasti vastanneet nykyisen tanssikulttuurin ja aktiivitanssijoiden toiveisiin. Ei niin, etteikö ajan hermoilla, saati sitten osaavia, olisi nestoreidenkin joukossa. Ja tämään ei tietysti vastannut alkuperäiseen kysymykseen juuri millään tavalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «