tender.insanity 10.06.2011 12:12:07 | |
---|
nannne: Kuoleeko vahvistin jos laittaa tavallisen soitinkaapelin nupin ja kaapin väliin? Offtopic: Minkälainen piuha pitää olla combon speaker outin ja lisäkaapin välillä? Joku erikoisempi kuin tavallinen kitarapiuha? |
hemmo 10.06.2011 12:25:50 | |
---|
tender.insanity: Offtopic: Minkälainen piuha pitää olla combon speaker outin ja lisäkaapin välillä? Joku erikoisempi kuin tavallinen kitarapiuha? ei kitarapiuhaa, vaan ihan kaiutinkaapeli Ei mitään vaihtobassoja, vaan pitopelejä! |
BubbleBob 10.06.2011 13:05:09 | |
---|
Kefiiri: Mitä Vertikaaliin tulee, niin vuosia sitten lopahtanut Tampereen Vertikaali oli ihan oivallinen paikka ja myyjät erittäin lupsakoita! Tosin myös vauhdikkaasti vaihtuneita: Poiketessa oli paikalla "uudet kasvot" ja loppua kohden vaihtotahti senkun nopeentui. Musan valtamerestä on mistä ammentaa.
Vaikka pää on perseestä niin masentua turha on itseen. |
kiriminni 10.06.2011 23:04:28 | |
---|
BubbleBob: Tosin myös vauhdikkaasti vaihtuneita: Poiketessa oli paikalla "uudet kasvot" ja loppua kohden vaihtotahti senkun nopeentui. Niin kauan,kun sai opiskelijapoikia halvalla homma pyöri. Sitten,kun olisi pitänyt maksaa oikeata palkkaa tuli konkurssi? |
crestfall 10.06.2011 23:11:41 | |
---|
kiriminni: Niin kauan,kun sai opiskelijapoikia halvalla homma pyöri. Sitten,kun olisi pitänyt maksaa oikeata palkkaa tuli konkurssi? Pakko myöntää että mä en kyllä käsitä sun pilkutuksen logiikkaa. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |
BubbleBob 11.06.2011 00:55:23 | |
---|
kiriminni: Niin kauan,kun sai opiskelijapoikia halvalla homma pyöri. Sitten,kun olisi pitänyt maksaa oikeata palkkaa tuli konkurssi? Joo: http://www.youtube.com/watch?v=-ITh5EcenwcTorakkasilmuiset huomaa Soinin kohdalla x.xx, Martikaisen tarkkanäköisyys hämärtää oman kykyni nähdä tulevaa ! Musan valtamerestä on mistä ammentaa.
J.Nikkanen 11.06.2011 13:46:17 | |
---|
Anti-Social: Hehheh, en minäkään huvikseni toisia mustamaalaa. Aivan, ei muuten ollut Turun vertikaali, vaan raision. Raision Vertikaali kärsi ainakin jossain vaiheessa siitä että kitarat ja bassot olivat suoraan paketista seinälle nostettu, eli olivat soittokelpoisia jos olivat. Niitä ei juurikaan säädetty että olisi todellisen kuvan soittimesta saanut. Testaaminen kuitenkin onnistui ihan kivuttomasti, tosin, tästä(kin) asiasta muutama kaveri on jyrkästi eri mieltä. Toki palvelun laatuun vaikuttaa myös se, miten asiakas itse asiat esittää ja kummoisella fiiliksillä on ostoksilla. Joskus asiakas on vaan niin hemmetin hankala, että vaikka mitä tekisi on asiakas siinä uskossa että palvelu on huonoa, myytävä tuote ylihintaista paskaa ja kilpaileva liike joka suhteessa parempi. "Mun mielestä hyvässä pändissä basistilla on ainakin kaks fuzzia ja kälysesti träkkäävä oktaaveri." -TommiW. |
kiriminni 11.06.2011 13:47:02 | |
---|
crestfall: Pakko myöntää että mä en kyllä käsitä sun pilkutuksen logiikkaa. Se on sumeata logiikkaa,nyt ymmärrät. |
Anti-Social 11.06.2011 16:16:40 | |
---|
pahaeno: Joskus asiakas on vaan niin hemmetin hankala, että vaikka mitä tekisi on asiakas siinä uskossa että palvelu on huonoa, myytävä tuote ylihintaista paskaa ja kilpaileva liike joka suhteessa parempi. Juu näin on. Soitinkauppa ei taatusti ole sitä parhainta mahdollista bisnestä. Hyvä asiakaspalvelu on lähestulkoon puoli ruokaa kauppojen tekemisessä, eikä aina voi olla hyvä päivä. Ymmärrän sen ihan hyvin. Mutta tämä vertikaalin harrastama kusettaminen ja ylimielisellä asenteella asiakkaisiin suhtautuminen on niin yleistä että siksi olen muodostanut tällaisen mielikuvan kyseisestä putiikista. "13 Stab Wounds to Your Head" - Chris Barnes |
crestfall 11.06.2011 17:54:31 | |
---|
kiriminni: Se on sumeata logiikkaa,nyt ymmärrät. Väärin. Se saattoi olla sumeata logiikkaa, mutta oli liikaa odotettu että ymmärtäisin sitä. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |
:-) Niin, se avainsana on keinoäly ja nuo osalaakista lukee silmät kiinni pehmeästi kompaten nop ei mieltä paina ja ineen jää. (tms.C64) Tietty sellainen monikerroksinen verkkoäly http://en.wikipedia.org/wiki/Neural_networkvoisi toimi lauseiden pilkuttumiseen noileesti ripeämmin kun pelkkä fuzzy-cloud. Mutta toki tämä kaikki on vielä kovin teoreettista... Musan valtamerestä on mistä ammentaa.
rasze 09.08.2011 22:37:51 | |
---|
En tiiä miten ''tärkeitä'' ja ''hienoja'' ihmisiä te ootte jos teiän mielestä vertikaalissa on huono palvelu, viime vuonna kävin vertikaalissa niin melkein heti myyjä tuli ja kysyi tarviiko apua tai jotain, niiku pitää tehäkki! Kerran oli kyllä toinen asiakas niin mun piti oottaa vähän aikaa, se ei mua haittanu. Sama juttu tänä vuonna. Sainki tingittyä hinnasta pari kymppiä ku ostin vahvistimen. F-Musiikissa oli kyllä kusipäämaista touhua... Olin viime vuonna kattomassa ja testaamassa kitaroita, V-tyyliset ja floikka tyyliset kiinnosti mua eniten. Sain testata Line 6 spider iv 15 wattisella... Vertikaalissa sain testata millä vahvistimella mä halusin... Noin, myyjä alkoi pikkuhiljaa selittämään että Jason Becker on ainoa joka tarvitsisi floikkaa, sitten hän jatkoi. V malliset kitarat ostetaan vain katu uskottavuuden takia, ihan niiku se myyjä ei halu myydä mulle mitään! Siinä vasta huono palvelu. Kitaratkin oli aika huonossa kunnossa. Huonosti säädetty, parissa kitarassa oli ihan paskaset ja tahmeat kielet. Sen jälkeen oon vaa kävelly sen paikan ohi. Tulipas paljon tekstiä :) No ihan miten haluatte, ostakaa tavaranne mistä halutte. Vertikaalissa oli ainaki mun mielestä ystävällistä väkeä. |
Continuub 09.08.2011 23:14:24 | |
---|
Koittakaapa ostaa vertikaalista syntikkaa: vaihtoehto ykkösenä on CASIO. ei helvetti. Jos se ei kelpaa, myyjä kehottaa ostamaan kontrollerin joilla voi sitten softasynien kanssa räplätä. Sitten kun kysyn mitä softia on tarjolla, niin kerrotaan että piratebayssa on loistava valikoima. Mitä vittua? Ottaa päähän tuollainen käytös ihmiseltä, joka tekee töitä musiikin alalla... Ostin vertikaalista joskus ensimmäisen kitarani heräteostoksena enkä osannut vertailla silloin vielä tarjontaa/palvelua eri liikkeiden välillä, mutta nykyään en kyllä enää asioisi vertikaalissa. |
komero 10.08.2011 08:58:16 | |
---|
Continuub: Sitten kun kysyn mitä softia on tarjolla, niin kerrotaan että piratebayssa on loistava valikoima. Mitä vittua? Ottaa päähän tuollainen käytös ihmiseltä, joka tekee töitä musiikin alalla... No eihän sitä passaa ajaa ihmisiä vahingossakaan Soitin Laineen "softasynakauppaan" parin korttelin päähän.. Vai onko se softa/synapuoti vielä siinä Maariankadulla tms? En enää asustele siellä päin niin en tiedä. Continuub: Ostin vertikaalista joskus ensimmäisen kitarani heräteostoksena enkä osannut vertailla silloin vielä tarjontaa/palvelua eri liikkeiden välillä, mutta nykyään en kyllä enää asioisi vertikaalissa. Minä en oo mitään sieltä ostanut, mutta muutaman käynnin perusteella en kyllä ostakaan. Toki jos todella hyvä tarjous, jostain mitä tarvii, on niin nettikauppaa voisi harkita. |
Continuub 10.08.2011 13:25:55 | |
---|
komero: No eihän sitä passaa ajaa ihmisiä vahingossakaan Soitin Laineen "softasynakauppaan" parin korttelin päähän.. Vai onko se softa/synapuoti vielä siinä Maariankadulla tms? En enää asustele siellä päin niin en tiedä. Siellähän se vielä on ja siellä pääasiassa asioinkin nykyään. |
Spiral 10.08.2011 14:20:23 (muokattu 10.08.2011 14:21:55) | |
---|
Aina olen saanut huonoa palvelua Vertikaalista, nykyään tulee skipattua. Voi kun löytyisi se klassikkoketju jossa Vertikaalin tyyppi ensin valehteli jotain, sitten katkaisi kielen kitaraa säätäessä ja vaati asiakasta ostamaan uuden, ja lopulta kaupan omistaja puuttui ja heitti muistaakseni 20 euroa kitaristipojalle korvaukseksi kaikesta. edit: Tässähän se: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=175558&o=80petrin1 kertoo... |