Aihe: Spotify II
1 2 3 4 514 15 16 17 1864 65 66 67 68
MaD PiAnIsT
02.06.2011 12:03:11

Mikäköhän päivitys tohon nyt tuli aamusella kun kuukauden aikarajat poistui näkyvistä? En jaksanut sitä koko muutoslistaa lueskella tässä, tietääkö joku mitä tässä nyt taas muuteltiin? 1.6 alkaen oli nämä muutokset.
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
fuzz
02.06.2011 12:50:53
Johnny Buzz: Näin se homma etenee: http://blogs.forbes.com/parmyolson/ … -launch-music-service-with-spotify/

Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pelottaa vaan miten tuo palvelu onnistuu kusemaan normaalin Spotifyn käytön, jos se vaati facebookia toimimiseen. Toivottavasti tuo tulee olemaan vain extraa.

Sinänsä minua ei juuri kiihota ajatus siitä miten seinä alkaa täyttyä ilmoituksista kun henkilö X on löytänyt taas niin ihQ:n biisin ja soittolistajulkaisut tulvivat ja...
elämän tarkoitus on 42
Johnny Buzz
02.06.2011 15:15:29

fuzz: Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pelottaa vaan miten tuo palvelu onnistuu kusemaan normaalin Spotifyn käytön, jos se vaati facebookia toimimiseen. Toivottavasti tuo tulee olemaan vain extraa.

Sinänsä minua ei juuri kiihota ajatus siitä miten seinä alkaa täyttyä ilmoituksista kun henkilö X on löytänyt taas niin ihQ:n biisin ja soittolistajulkaisut tulvivat ja...

Jesh, nimen omaan lisäominaisuus tuo tulee varmastikin olemaan. Facebook pyrkii tuomaan palveluun niin video- kuin äänisisältöä perimmäisenä tarkoituksena mediahubiksi tuleminen.
Mikko_-Procyon-
07.06.2011 12:11:46

Ihan sama. Facebook purityllä kaikki paska piiloon ja homma jatkuu.
Silver dollar forger
Hiekkaharjun Hendrix
08.06.2011 20:59:11
Mitenkäs arvon Mnettiläisillä on onnistunut yhteiselo tuon Spotify Mobilen kanssa? Itse törmäsin pieneen ongelmaan. Saan kyllä spotifyn toimimaan online tilassa, mutta soittolistojen synkronoiminen tuottaa tuskaa. Ilmoittaa kyllä oikeassa yläkulmassa, että "1054 pending sync", mutta mitään ei tapahdu, on jääny ns. jumiin tuohon 1054...

Mitään ratkaisukeinoja tilanteeseen?
Fortune
08.06.2011 23:32:59
Hiekkaharjun Hendrix: Mitenkäs arvon Mnettiläisillä on onnistunut yhteiselo tuon Spotify Mobilen kanssa? Itse törmäsin pieneen ongelmaan. Saan kyllä spotifyn toimimaan online tilassa, mutta soittolistojen synkronoiminen tuottaa tuskaa. Ilmoittaa kyllä oikeassa yläkulmassa, että "1054 pending sync", mutta mitään ei tapahdu, on jääny ns. jumiin tuohon 1054...

Mitään ratkaisukeinoja tilanteeseen?

Minulla teki iPhonen kanssa tuota, ratkaisu oli asentaa Spotify uudestaan puhelimeen...
"Look behind you, a three-string bass!"
Shitstormer
12.06.2011 00:53:45

Henkka370
12.06.2011 15:07:16
Onko tässä nyt siis silleen, että kun on kappaleen kuunnellut 5 kertaa niin sitä ei koskaan enää voi kuunnella uudestaan?
NY RILLATAAN!
laakeri
12.06.2011 19:05:29 (muokattu 12.06.2011 19:06:07)
Henkka370: Onko tässä nyt siis silleen, että kun on kappaleen kuunnellut 5 kertaa niin sitä ei koskaan enää voi kuunnella uudestaan?

Siltähän tuo vähän näyttäisi. Itselläni ei kyllä tullut kuun vaihteessa lisää kuunteluaikaakaan, vaikka niin piti ymmärtääkseni käydä. Liekö pelkkä bugi sitten.
zille
12.06.2011 19:46:31
Toi Spotify kuulostaa aika kimurantilta laitteelta. En oo koskaan nähny, niin en kyllä tarkemmin tiedä.

Jos sieltä ei kerran pysty ladata biisejä, ellei oo joku pro, niin miksei käytä vaan YouTubea tai Groovesharkia (http://grooveshark.com/#/).

Toi Grooveshark on mun mielestä erittäin hyvä. Paria bändiä en oo sieltä löytäny, mut aika laaja skaala tuntus siellä olevan kamaa. Eikä tartte kuunnella mitään mainoksia tai välittää mistään 5:n kuuntelukerran rajoista.
Kahta en vaihda, folk & blues.
Meadow
12.06.2011 19:49:50
zille: Paria bändiä en oo sieltä löytäny, mut aika laaja skaala tuntus siellä olevan kamaa.

Varmaan siksi, koska materiaalia jaetaan siellä vähemmän laillisin keinoin.
Wradlin
12.06.2011 20:30:34
zille: Toi Spotify kuulostaa aika kimurantilta laitteelta. En oo koskaan nähny, niin en kyllä tarkemmin tiedä.

Jos sieltä ei kerran pysty ladata biisejä, ellei oo joku pro, niin miksei käytä vaan YouTubea tai Groovesharkia (http://grooveshark.com/#/).

Toi Grooveshark on mun mielestä erittäin hyvä. Paria bändiä en oo sieltä löytäny, mut aika laaja skaala tuntus siellä olevan kamaa. Eikä tartte kuunnella mitään mainoksia tai välittää mistään 5:n kuuntelukerran rajoista.

Siinä on se ero, että Spotifyssa biisit ovat tekijöiden ja levy-yhtiöiden luvalla toisin kuin Groovesharkissa. Sitäpaitsi Youtube ainakin on vähän kömpelö omien soittolistojen luomiseen ja kokonaisten levyjen kerrallaan kuuntelemiseen?
carlos
12.06.2011 22:14:42
laakeri: Siltähän tuo vähän näyttäisi. Itselläni ei kyllä tullut kuun vaihteessa lisää kuunteluaikaakaan, vaikka niin piti ymmärtääkseni käydä. Liekö pelkkä bugi sitten.

Mulla on taas toi kuunteluaika uusiutunut varmaan viikon välein...
by the grace of God
Vaihtovirta
14.06.2011 10:22:05
Joskus aikojen alussa hommasin tuon spotifyn jonkun proxyn kautta, mutta eipä näytä toimivan enää (tai offlinea näyttää kokoajan). Nyt kuitenkin meinasin josko sitä kympin tuohon tuhlaisi, niin täytyykö mun ladata tuo ohjelma uudestaan? Tai tehdä uusi käyttäjätunnus? Tai pyytää kutsu joltakin? Oon vähän käsi näissä hommissa..:/
En mä osaa soittaa, mutta ette tekään osaa kuunnella!
Johnny Buzz
14.06.2011 11:30:14

Vaihtovirta: Joskus aikojen alussa hommasin tuon spotifyn jonkun proxyn kautta, mutta eipä näytä toimivan enää (tai offlinea näyttää kokoajan). Nyt kuitenkin meinasin josko sitä kympin tuohon tuhlaisi, niin täytyykö mun ladata tuo ohjelma uudestaan? Tai tehdä uusi käyttäjätunnus? Tai pyytää kutsu joltakin? Oon vähän käsi näissä hommissa..:/

Kirjaudu vaan sun tulkin Spotifyn saitilla ja muuta sinne oikeat asuinpaikkatiedot jne. Lataa sitten ohjelma uudelleen ja tilaa Premium, niin sitten homma on kondiksessa.
Wradlin
14.06.2011 15:32:21
Ronttimus: http://www.youtify.com/

Sovitaan että Spotify on silti kätevämpi.
Ronttimus
14.06.2011 16:03:56
Wradlin: Sovitaan että Spotify on silti kätevämpi.

On toki. Mersu on myös parempi auto kuin Lada. 10e/kk on liikaa musiikin lainaamisesta jota ei saa omaksi.
ReBeat
14.06.2011 18:39:49

Jos ei ole kiirettä ja on intoa näperrellä muutamia minuutteja, niin suhteellisen pienellä vaivalla Spotifystäkin saa tallenneltua levyjä koneelle. Esim. softalla Replay Music tai Replay Media Catcher... http://www.applian.com/compare.php

Jättää koneen yöks laulamaan niin aamulla on taas muutama tuore levy tallessa.
Johnny Buzz
14.06.2011 19:51:54

Ronttimus: On toki. Mersu on myös parempi auto kuin Lada. 10e/kk on liikaa musiikin lainaamisesta jota ei saa omaksi.

Edelleen jaksan ihmetellä, miten 10 €/ kk voi olla liikaa lähestulkoon kaikesta maailman musiikista?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)