Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss ns-2 noisegate
1
Mirkoh
08.06.2011 23:28:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli laitoin tossa kyseisen bossin ns2 pedaalin ja nyt kysyisin asian paremmin osaavilta että miten toi sitte kytketää oikein, muita pedaaleja ei oo ku bossilta tu-3 viritin ja dd-7 digital delay tulossa. Vahvistin on marsun jvm. Nii tarviiko sillon mitää looppeja tai send returneja käyttää noissa vehkeissä, vai kytketäänkö suoraa normaalisti: kitara - ns2 - tu3 - dd7 - nuppi. Että toimiiko hyvin millä tavalla? Vastausta jos sais nii kiitosta.
 
-Mieago
tommiot
08.06.2011 23:45:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko ollut paha kattoo siitä manuaalista?
 
Kitara -> NS2 input
NS2 Send -> ennen vahvistinta olevat pedaalit -> JVM input
JVM Send -> loopissa olevat modulaatiot ja dynamiikkaefektit -> NS2 Return
NS2 Output -> reverb/delay -> JVM Return
 
AngieRainbow
09.06.2011 21:34:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mirkoh: Eli laitoin tossa kyseisen bossin ns2 pedaalin ja nyt kysyisin asian paremmin osaavilta että miten toi sitte kytketää oikein, muita pedaaleja ei oo ku bossilta tu-3 viritin ja dd-7 digital delay tulossa. Vahvistin on marsun jvm. Nii tarviiko sillon mitää looppeja tai send returneja käyttää noissa vehkeissä, vai kytketäänkö suoraa normaalisti: kitara - ns2 - tu3 - dd7 - nuppi. Että toimiiko hyvin millä tavalla? Vastausta jos sais nii kiitosta.
 
Mulla on toi sama pedaali ja jouduin vähän hakemaan, miten se toimii parhaiten.
 
Mulla menee kitarasta piuha Bossin TU-3:een siitä Line Selectoriin (Boss LS-2), jonka outputista piuha styrkkariin. NS-2 on Line Selectorin loopissa ja NS-2:n loopissa on pari säröpedaalia.
 
En osaa selittää miksi, mutta noin se toimii mulla parhaiten. Mulla on säröpedaali ja NS-2 kokoajan päällä, mutta vain kun painan LS-2:n päälle niin silloin säröt ja NS-2 tulee kehiin. Näin NS-2 ei syö clean:ia ja säröt+NS-2 ovat yhden painalluksen päässä LS-2:sta.
 
Tästä ei varmaan mitään apua ole, mutta meinaan vaan, että mullakin oli hakemista sen kanssa, että mihin väliin tuo NS-2 pitää tunkea. Mutta nyt se toimii kyllä loistavasti.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Mirkoh
10.06.2011 12:40:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo no mulla ei nyt olekkaa mitää säröpedaaleja koska vedän marsun saundeilla, laitoin vaa normaalisti kitarasta inputtii ja outputista vahvariin nii toimi hyvin. Miks ei sitä noin helposti sais kytkeä?
 
-Mieago
Jazkaa
10.06.2011 16:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mirkoh: Joo no mulla ei nyt olekkaa mitää säröpedaaleja koska vedän marsun saundeilla, laitoin vaa normaalisti kitarasta inputtii ja outputista vahvariin nii toimi hyvin. Miks ei sitä noin helposti sais kytkeä?
 
Kai sen nyt saa jos huvittaa, rölöm. Tuolla tavalla ei vaan saa Marsun hurinoita kuriin, joita kieltämättä on tuossa JVM:ssä luvattoman paljon jos soitellaan sen omilla säröillä.
 
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
machinehead72
11.06.2011 01:56:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon kuullu, että syö soundia. Pitääköhän kuinka paljon paikkaansa?
 
Niin, ja onkohan tämä nyt se kierron poistolaite, vai oonko ihan hukassa?
 
http://maihinnousu.net/cherubs
prkl6
11.06.2011 05:39:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

machinehead72: Oon kuullu, että syö soundia. Pitääköhän kuinka paljon paikkaansa?
 
Niin, ja onkohan tämä nyt se kierron poistolaite, vai oonko ihan hukassa?

 
Kyllä se suistainia vetää, jos threshold poiston laittaa yhteentoista.
Söundista tulee ehkä vähän tunkkainen, ja mulla lisää kans snadisti volumea ja säröä... Don't know why
 
Sitä vahvistimen "luonnollista suhinaa" et saa pois. vinkumisen se kyllä poistaa..
 
Wanna play guitar? First you gotta know the Blues...
Mirkoh
11.06.2011 12:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kumma kyllä mulla lähtee melkee kaikki hurinat vaikka ei oo mihinkää looppiin kytketty. Thresholdi kello 3, nii saundi pysyy eikä kierrä.
 
-Mieago
prkl6
11.06.2011 18:50:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No.. riippuuhan se vähän vahvistimesta..
 
Hyvä rööri styrkkari suhisee aina.. näin todettiin uraltone:lla
 
Niin ja mulla on aina vahvistin yhdellätoista :)
 
Wanna play guitar? First you gotta know the Blues...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «